Gå til innhold

Første tinder-date, hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok det er er dumt spørsmål.. Men må bare høre andre synspunkt. 

Har akkurat starta med tinder. Og noen av de vil møtes hjemme hos meg. Det er så klart uaktuelt å ta med en fyr hjem som jeg ikke er 100 prosent sikker på stemmer med bilde engang, og det er jo en skjult kode for sex. Jeg er ute etter noe seriøst, ikke random sex.

Men samtidig så kan man si at vi kan møtes ute først.. Endel av de er gira på det. Men da har jeg mista interessen egentlig. For da tenker jeg at han drar hjem til random jenter og har sex.. Og bare ser for meg hva han tenkte om meg. og det er så sykt dealbreaker når de tillegg skal invitere seg hjem til MEG. Mest sannsynlig for å ha sex. Jeg er jo ikke en luksusprostituert som gjør dette gratis liksom.

 

Hva tenker dere om dette?

Anonymkode: ccc63...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HELT enig med deg. Jeg pleier også å spørre om hva de ser etter på Tinder, og som oftest får jeg litt sånne diffuse lure-svar fra de som er ute etter et ligg, litt som typen "jeg vet ikke hva jeg er ute etter her inne, men vil gjerne bli kjent med deg", og da sier jeg bare "du er vel ikke her inne for å få venner, er du? Så hvis du ikke er ute etter noe seriøst så er du vel ute etter et ligg, og det får du ikke her", og da pleier de å innrømme det :P Er menneskekjenner, så skjønner stort sett i løpet av de første par meldingene hva noen er ute etter. 

Anonymkode: 9a82e...b03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder ER jo for å møtes for å ha sex! Ihvertfall i svært mange tilfeller... 

Jeg hadde en tinderdate hjem til meg, vi hadde sex, også ferdig. Vi visste at vi bare skulle ha sex, så det var ikke noe skummelt.. Blir jo som å ta med gutter hjem fra byen, like random det..

Anonymkode: 7f0b1...2b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder101 for de som vil ha noe seriøst:

Utelukk de som snakker om hjemmetreff- Ja de er kun ute etter et ligg.
Utelukk de som foreslår å ta noen øl/drink samme kveld/helg som de foreslår det.- typisk sånne som sender deg melding kun i helgene på kvelden.
Skriv tydelig og klart "kun ute etter noe seriøst"/"ser etter drømmeprinsen og ikke ONS" eller lignende i profiltekst.
Spør de du skriver med ganske tidlig som en av de første tingene "Hva ser du etter her inne?" og hvis de svarer at de egentlig ikke er ute etter noe spesielt så dropper du å møte de. Bortkastet tid, du vil ha de mennene som sier at de er klar i livet til å ha kjæreste og at det er det de er ute etter.

 

Anonymkode: a3da5...588

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får skrive i profilen at du ikke er ute etter hookups/ons eller at du bare er interessert i noe seriøst. Da luker du ut noen av de som bare vil ligge. 

Dessuten, er det så ille om han har møtt tilfeldige jenter på Tinder og hatt sex med de før han møter deg? Og er det så ille om han trodde du skulle være lett å få til sengs?

Anonymkode: 52bf7...29e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å være ute etter flere ting da. Da jeg var på Tinder var jeg egentlig ute etter kjæreste, men det skader jo ikke å kysse noen frosker på veien.. Men aldri i livet om jeg hadde sagt til noen på Tinder at jeg kun er in it for å finne kjæreste. Om jeg hadde snakket med en gutt som sa dette hadde jeg tenkt hjelpemeg, dette blir for needy for meg. 

Men ALDRI møt noen hjemme selvfølgelig, du vet aldri hvordan en person før du har møttes i det virkelige liv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder ER jo for å møtes for å ha sex! Ihvertfall i svært mange tilfeller... 

Jeg hadde en tinderdate hjem til meg, vi hadde sex, også ferdig. Vi visste at vi bare skulle ha sex, så det var ikke noe skummelt.. Blir jo som å ta med gutter hjem fra byen, like random det..

Anonymkode: 7f0b1...2b4

Tinder er vell litt begge deler. Noen har funnet seg noen der, men klart mange som vil noe useriøst mens de venter/blir klar/aldri klar. 

Ja det er jo flere jenter som liker det. Hvis ikke hadde jo ikke de useriøse giddet å være der hehe. 

Men gutter hjem fra byen er faktisk bedre. Da har du sett dem på ekte i nåtid og snakket med de. Et bilde på tinder har jeg funnet ut kan være mange ting. Det kan være en fiksjon, 8 år gammelt, 10 kg siden det ble tatt.. Men altså, tenker jenter gjør det de vil. Har man lyst på sex, så hvorfor ikke.. 

Anonymkode: ccc63...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får skrive i profilen at du ikke er ute etter hookups/ons eller at du bare er interessert i noe seriøst. Da luker du ut noen av de som bare vil ligge. 

Dessuten, er det så ille om han har møtt tilfeldige jenter på Tinder og hatt sex med de før han møter deg? Og er det så ille om han trodde du skulle være lett å få til sengs?

Anonymkode: 52bf7...29e

Ja jeg er jo ute etter noe seriøst. Og ønsker en mann som søker etter noe seriøst, og en mann som klarer å ikke ha sex på 1 måned. Og da er jeg ikke gira på en mann som flyger rundt i leiligheter og har sex. Det er ikke en mann jeg ønsker. Noen andre får ta han, du kan ta han. 

Anonymkode: ccc63...e34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder101 for de som vil ha noe seriøst:

Utelukk de som snakker om hjemmetreff- Ja de er kun ute etter et ligg.
Utelukk de som foreslår å ta noen øl/drink samme kveld/helg som de foreslår det.- typisk sånne som sender deg melding kun i helgene på kvelden.
Skriv tydelig og klart "kun ute etter noe seriøst"/"ser etter drømmeprinsen og ikke ONS" eller lignende i profiltekst.
Spør de du skriver med ganske tidlig som en av de første tingene "Hva ser du etter her inne?" og hvis de svarer at de egentlig ikke er ute etter noe spesielt så dropper du å møte de. Bortkastet tid, du vil ha de mennene som sier at de er klar i livet til å ha kjæreste og at det er det de er ute etter.

 

Anonymkode: a3da5...588

IKKE skriv at du ser etter noen drømmeprins, for dette er et stort rødt flagg med at du sansynligvis har et svært prinsessesyndrom, så det er mange av oss menn som skyr dette som pesten.

Anonymkode: 190b0...e33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får skrive i profilen at du ikke er ute etter hookups/ons eller at du bare er interessert i noe seriøst. Da luker du ut noen av de som bare vil ligge. 

Dessuten, er det så ille om han har møtt tilfeldige jenter på Tinder og hatt sex med de før han møter deg? Og er det så ille om han trodde du skulle være lett å få til sengs?

Anonymkode: 52bf7...29e

haha, halvparten av jentene skriver "ingen ons" , men de er likevel med på ons når anledningen byr seg. Det er det vi kaller "slut defense" fordi de kan rettferdigjøre det for seg selv "jeg skrev jo at jeg ikke ville ha ons, så er ikke noe slut, det bare skjedde!"
 

Anonymkode: b06e7...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

haha, halvparten av jentene skriver "ingen ons" , men de er likevel med på ons når anledningen byr seg. Det er det vi kaller "slut defense" fordi de kan rettferdigjøre det for seg selv "jeg skrev jo at jeg ikke ville ha ons, så er ikke noe slut, det bare skjedde!"
 

Anonymkode: b06e7...9cf

Hvorfor i alle dager skulle noen være en "slut" bare fordi de har sex "når anledningen" byr seg? Er du dum? Lav selvtillit? Lite sosialt oppegående? Kinderegg?

Anonymkode: aad3a...985

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri dra hjem til noen på første date! 

Jeg var så dum å gjorde dette,da vi hadde snakket sammen i flere mnd først på tlf og jeg tenkte at han var en fin fyr.

jeg var absolutt ikke nervøs i det hele tatt da vi hadde snakket så mye på forhånd,men etter en stund,så ville han at jeg skulle sitt i armkroken og  da begyinte han å stryke på meg å kose,og etterhvert ville han kline..jeg kjente med engang at kjemien ikke var der for min del og jeg mått finne en unskyldning for å dra hjem,det var den kleineste daten noen sinne.

veldig hyggelig fyr vel å merke,men ekkelt når han føler noe jeg ikke føler. 

Mye lettere å avbryte daten hvis du ikke sitter i armkroken på sofaen tenker jeg.

Anonymkode: 27674...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt hjemmedater som første tinder date 3-4 ganger, men aldri hjemme hos meg da, vil ikke at de skal vite hvor jeg bor før jeg har blitt kjent med de :fnise: Min erfaring er at om de ser etter noe seriøst, og du har sagt at du ikke er ute etter ff/ons etc så går det helt fint. Aldri hatt sex på første date, kysset en før jeg dro hjem, og de andre var det bare prat som om vi hadde vært på en kafe, men mye koseligere da vi ordnet med snacks og så på serier.

Hjemmedate trenger ikke være noe mer eller mindre enn hva du gjør det til mener jeg da. Dersom du drar på hjemmedate, gi adresse/tlfnr etc til en venn slik at OM noe skulle skje, så vet de hvor du er.

Anonymkode: b44e1...ee4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder101 for de som vil ha noe seriøst:

Utelukk de som snakker om hjemmetreff- Ja de er kun ute etter et ligg.
Utelukk de som foreslår å ta noen øl/drink samme kveld/helg som de foreslår det.- typisk sånne som sender deg melding kun i helgene på kvelden.
Skriv tydelig og klart "kun ute etter noe seriøst"/"ser etter drømmeprinsen og ikke ONS" eller lignende i profiltekst.
Spør de du skriver med ganske tidlig som en av de første tingene "Hva ser du etter her inne?" og hvis de svarer at de egentlig ikke er ute etter noe spesielt så dropper du å møte de. Bortkastet tid, du vil ha de mennene som sier at de er klar i livet til å ha kjæreste og at det er det de er ute etter.

 

Anonymkode: a3da5...588

Selv om disse menn er ute etter en kjæreste, betyr det ikke at de blir kjæreste med enhver person de møter. Iblant, kan man også merke fra første date at man ikke vil gå noe videre i relasjon med vedkommende. Men hvor usannsynlig tror du det er da at disse menn ikke tar sjangsen på å få jenta i seng for en natt, for så å gå videre og lete etter drømmejenta? 😀 Noen jenter kan vel også gjøre dette, for den saksskyld (inkludert meg). Selv om man vil noe seriøst, kan man være useriøs med andre mennesker helt til man finner den perfekte! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri dratt hjem til en ukjent. Du vet aldri hva som møter deg.

Anonymkode: 48515...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde aldri turt å møte en ukjent person et sted uten andre mennesker første gang. Det er utrolig mange creepy folk der ute!

For øvrig fant broren min dama si på Tinder. De ble sammen på etterjulsvinteren, og er match made in heaven.

Anonymkode: 6f327...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...