Gå til innhold

Felles dusjen på treningssenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg oppdaget at jeg fikk mensen idag.

Planen er å dra på trening imorgen også rett på jobb. Problemet er at jeg må dusje.rekker ikke hjem før jobb.

Så det betyr at jeg må dusje på treningssenteret med tampong.. hadde dere reagert på det? 

Vet ikke om jeg skal droppe å trene eller ikke. Er redd for at noen skal reagere på at jeg dusjer med mensen i en felles dusj 

Anonymkode: 2f096...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen som skal se deg opp i dåsa, regner jeg med. Kjør på med ob :)

Anonymkode: 6cc3b...691

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du planer om å bytte tampong i dusjen??

Anonymkode: 2b367...75b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke merket det. Har ikke for vane å inspisere andres underliv i dusjen :P 

Anonymkode: 9fe1c...7c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fellesdusjen :dry:

Anonymkode: bb41a...ad1

Anonymkode: 2f096...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjer aldri på treningssenteret.... Nå er jeg mann og garderoben er ekstremt ekkelt... Brukte barbberhøvel på gulvet, papir overalt og masse annet shiiit. 

Anonymkode: 8aeee...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dusjer aldri på treningssenteret.... Nå er jeg mann og garderoben er ekstremt ekkelt... Brukte barbberhøvel på gulvet, papir overalt og masse annet shiiit. 

Anonymkode: 8aeee...38c

Sånn er det ikke der jeg trener men jeg vet ikke hvordan det er der mennene dusjer.. vet at mange menn er grisete av natur ☠

Anonymkode: 2f096...fe9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal norn legge merke til det mener du?

Anonymkode: 8b783...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg sett det, selv om jeg prøver å unngå å titte, så hadde jeg ikke brydd meg. Samme det liksom, jeg ser en tråd...

Eklere med de som bruker bind og dusjer i fellesdusjen og lar alle se blodet som blander seg med vannet og renner nedover lårene og utover gulvet. Der andre står og... ja... :kvalm:

Endret av Mippi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøra som henger 😂 neida.. bare gjemmer den litt. Bakdelen er at jeg ikke får vasket underlivet ordentlig

Anonymkode: 2f096...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snøra som henger 😂 neida.. bare gjemmer den litt. Bakdelen er at jeg ikke får vasket underlivet ordentlig

Anonymkode: 2f096...fe9

Slapp av. Det er nok ingen som nistirrer så mye på deg at de ser at det er en bitteliten snor som henger der :P 

Anonymkode: 9fe1c...7c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei dame skiftet bind foran meg i garderoben i går.  Det var unødvendig. Og et syn jeg ikke glemmer. Folk er ekle. 

Anonymkode: bb41a...ad1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Mensen er helt normalt, jeg hadde ikke brydd meg hvis jeg tilfeldigvis hadde sett at noen hadde dusjet med tampong. 

Anonymkode: 1d466...9f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2017 den 23.57, AnonymBruker skrev:

Ei dame skiftet bind foran meg i garderoben i går.  Det var unødvendig. Og et syn jeg ikke glemmer. Folk er ekle. 

Anonymkode: bb41a...ad1

Hadde seriøst sagt i fra til henne.

Anonymkode: 7d256...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke skift tampong i garderoben bare. Sett det skje. Eller de som tar på sokker før trusa når tråden henger ut. 

Men ellers dusjer jeg med tampong. Og dropper å stikke rumpa oppi andre folk. 

Anonymkode: cbdcd...6c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. juli 2017 den 23.40, Mippi skrev:

Hadde jeg sett det, selv om jeg prøver å unngå å titte, så hadde jeg ikke brydd meg. Samme det liksom, jeg ser en tråd...

Eklere med de som bruker bind og dusjer i fellesdusjen og lar alle se blodet som blander seg med vannet og renner nedover lårene og utover gulvet. Der andre står og... ja... :kvalm:

Må av medisinske grunner bruke bind og ikke tampong. Alle damer har mensen, det er helt naturlig, og jeg må da få lov å dusje likevel.

Anonymkode: 11696...ed8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en grunn til at man bør bruke dusjsko på sånne steder. 

Men hadde ikke orket å bruke en kalori på å bry meg om at en kvinne bruker tampong når hun dusjer. Så lenge den ikke blir skiftet noe annet sted en på toalettet. 

Anonymkode: e7cb9...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, July 26, 2017 den 23.03, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg oppdaget at jeg fikk mensen idag.

Planen er å dra på trening imorgen også rett på jobb. Problemet er at jeg må dusje.rekker ikke hjem før jobb.

Så det betyr at jeg må dusje på treningssenteret med tampong.. hadde dere reagert på det? 

Vet ikke om jeg skal droppe å trene eller ikke. Er redd for at noen skal reagere på at jeg dusjer med mensen i en felles dusj 

Anonymkode: 2f096...fe9

Hvem ser at du har tampong i dusjen? Ingen driver med gynekologisk undersøkelse på andre i dusjen på et treningssenter. 

Anonymkode: ee050...f33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...