Gå til innhold

Sakte misjonær, "elskov"-sex.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som ikke får så mye ut av dette? Må man være veldig trang for å få glede av det?

Er kvinne.

Anonymkode: 65191...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker det godt, men vet ikke om jeg er spesielt trang. Har fått to barn hvorav siste fødsel var for to år siden. Klarer aldri å huske å ta knipeøvelser, så det gjør jeg så og si aldri. Kan også nevne at jeg veldig lett får smerter under sex etter fødslene, og kanskje derfor jeg liker rolig sex bedre. Men jeg får uansett mye ut av det.

Anonymkode: 41093...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Nei damene må ikke være veldig trang for å nyte det. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får glede av det, men aner ikke om jeg er trang eller ei. Men et helt samleie med rolig misjonær blir litt kjedelig. Men litt taktskifte er godt. Føler at jeg kjenner selve penetreringen mye bedre enn når det går fort. Da kjenner man egentlig mest i åpningen, mens når det er sakte så kjenner jeg hele penis i hele vaginaen.

Anonymkode: 344bf...1b7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det godt. Synes det er godt med litt forskjellige takter under et samleie. Og som nevnt over her, så synes jeg ofte penetreringen blir mer intenst når den er sakte og dyp. Elsker når han trenger heeeeelt inn :ninuskapus: Og så er det godt og ha en så intim opplevelse med kjæresten sin. Er jeg kåt nok så kan jeg også komme i den stillingen, selv om jeg som oftest trenger litt røffere behandling for det. Er også godt å bruke som en slags 'pause' mellom de mer aktive slagene, eller om morgenen/natten/når man er trøtt og sliten og egentlig bare vil kose. Noe av det beste jeg vet er saaakte og seig misjonær rett etter at jeg har fått orgasme. Da trenger jeg litt tid til å hente meg inn igjen før jeg kan fortsette, og da er sånn sakte ut og inn utrolig deilig når klitoris fortsatt er overfølsom. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er herlig, når man kan det og gjør det riktig :ninuskapus:

Anonymkode: 2b45c...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det deiligste! Jeg får aldri sånn "kiling" i underlivet, men jeg fikk det nå bare av å TENKE på sakte misjonær sex! :alice::ninuskapus:
Men for meg kommer det ann på vinkelen på en måte, han må ligge litt lengre opp enn vanlig, og penisen må gjerne være bøyd, og jeg må endre vinkel i underlivet/hoftene å stutte ryggen som man gjør for å stikke rumpa ut, og ikke motsatt skoffer underlivet opp.

Anonymkode: b8fcf...00f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakte misjonær kan være deilig å avslutte med etter litt hardere sex tidligere på kvelden. Da kan jeg gjerne komme av rolig-sex. 

Ellers har vinker mye å si, jeg flytter ofte på meg eller ber han flytte litt på seg når vi knuller sånn at vinkelen skal bli helt rett "på". 

Anonymkode: 0f6ad...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det, så lenge han treffer riktige punkter. Var ikke begeistret for misjonær før jeg møtte samboeren, men nå er den en favoritt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa

Elsker misjonær generelt, og en god variasjon mellom fort, hardt og roligere, seigere er fantastisk.

Endret av impressa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er herlig, når man kan det og gjør det riktig :ninuskapus:

Anonymkode: 2b45c...5d0

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Litt saktegående elskov som du kaller det kan være deilig det, da. Litt sånn god-pining. I blant har man bare lyst til å virkelig ta inn hvert eneste sekund ekstre nøye, og bare nyte personen til det absolutt fulle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Inwe skrev:

Elsker det, så lenge han treffer riktige punkter. Var ikke begeistret for misjonær før jeg møtte samboeren, men nå er den en favoritt ;)

Samme her :) 

Anonymkode: 2b45c...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent vi holder på med det veldig lenge, men dersom vi er steder hvor det er andre folk rundt og vi bør være stille, kan vi kjøre sakte misjonær gjennom hele samleiet. Jeg synes det er heeeelt nydelig, og selv om jeg liker det ganske hardt og variert til vanlig, nyyyter jeg virkelig de gangene vi bare ligger helt tett, holder rundt hverandre og man liksom kjenner hele penisen gå inn og ut. Men det er mer "hele pakka" enn det som skjer "der nede". Tror ikke jeg hadde satt noe særlig pris på det ved et ons, foråsiresånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problemer med " The coital alignment technique (CAT)." :) 

Anonymkode: 281b0...bfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Hjärtat skrev:

Sjeldent vi holder på med det veldig lenge, men dersom vi er steder hvor det er andre folk rundt og vi bør være stille, kan vi kjøre sakte misjonær gjennom hele samleiet. Jeg synes det er heeeelt nydelig, og selv om jeg liker det ganske hardt og variert til vanlig, nyyyter jeg virkelig de gangene vi bare ligger helt tett, holder rundt hverandre og man liksom kjenner hele penisen gå inn og ut. Men det er mer "hele pakka" enn det som skjer "der nede". Tror ikke jeg hadde satt noe særlig pris på det ved et ons, foråsiresånn.

Godt beskrevet :)

Anonymkode: 4bb06...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2017 den 13.56, Overrasket skrev:

Litt saktegående elskov som du kaller det kan være deilig det, da. Litt sånn god-pining. I blant har man bare lyst til å virkelig ta inn hvert eneste sekund ekstre nøye, og bare nyte personen til det absolutt fulle. 

Signeres !     Liker å "seigpine" henne på den måten, kjøre den helt inn å ligge litt stille før jeg roterer sakte. Til slutt vrir hun seg av nytelse og nærmest melker pikken med fitta si. Da klarer ikke jeg mer, å setter opp et vanvittig tempo å slipper sæden.

Anonymkode: df932...911

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være skikkelig digg med langsomme, dype støt, hvis vi har gjort hverandre dødskåte på forhånd med oral og gjerne et par klitorisorgasmer  på meg. Intenst, intimt og lidenskapelig, og fantastisk når man er forelsket i hverandre. Men jeg må være så ærlig og si at det nok avhenger litt av penisstørrelse. Kan ikke huske å digge den stillingen/tempoet så mye med eksen, som hadde en penis på litt under gjennomsnittet. Nåværende kjæreste har over gjennomsnittet stor penis, så da kjenner jeg penetreringen ekstra godt og behøver ikke å bli knullet i full fart som en duracellkanin for å nyte sexen.

Anonymkode: 5af1d...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det kan være skikkelig digg med langsomme, dype støt, hvis vi har gjort hverandre dødskåte på forhånd med oral og gjerne et par klitorisorgasmer  på meg. Intenst, intimt og lidenskapelig, og fantastisk når man er forelsket i hverandre. Men jeg må være så ærlig og si at det nok avhenger litt av penisstørrelse. Kan ikke huske å digge den stillingen/tempoet så mye med eksen, som hadde en penis på litt under gjennomsnittet. Nåværende kjæreste har over gjennomsnittet stor penis, så da kjenner jeg penetreringen ekstra godt og behøver ikke å bli knullet i full fart som en duracellkanin for å nyte sexen.

Anonymkode: 5af1d...647

Det er derfor jeg tenker at man må være trang for å nyte sakte sex. Men så leser jeg her i tråden at folk gjør små tilpasninger for å gjøre det hele bedre. Takk til deg som nevnte at du skjøt rygg, slik at skambenet gjør at du oppleves trangere. Dette har jeg ikke tenkt på. Jeg har alltid bøyd korsryggen andre veien og liksom åpnet meg opp for penis. Da må jeg innrømme at jeg ikke har kjent så mye.

Så takk til de som også har sagt at det ikke er den fysiske nytelsen som står i fokus ved elskov-sex, men faktisk elskov og følelsene for hverandre. :) Jeg har liksom tenkt at jeg ikke er trang nok og fokuset har derfor bare vært på at jeg er for vid til stillingen. Vet man kan bruke musklene, men når man ligger slik og egentlig bare skal kose er det litt ødeleggende å kniiiiiiiipe for harde livet...

Anonymkode: 65191...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...