Gå til innhold

Gravid og kjæresten har vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DU er usexy! Mannen min tente ekstremt på meg da jeg var gravid. Om det er avtennende for deg når jeg er gravid så er du i mitt hode ikke mann nok!😊😊

Anonymkode: 14e2d...a52

Oh yes 👌😁

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Norre skrev:

Takk for at du ikke raser! 😁 Som sagt, jeg støtter ikke utroskap og jeg klarte selv å holde meg på matta - men lett var det ikke! En graviditet er det mest usexy som finnes! Alt angående barn er fullstendig turn-off! 

Men KJÆRLIGHETEN man føler for disse smådjevlene er jo ENDELØS!!! 👍🏻😁❤️

Oi, altså, ikke mot DEG, men mot samboer til ts. Som.du sier så fins det ikke rigtig å gjøre. Uff, dårlig formulering med å skrive du, ikke meningen!! :(

Anonymkode: 691c6...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det sterke følelser i sving! 🙂

Ser at jeg er litt upopulær i tråden, i og med at jeg ikke ensidig hyler at den onde mannen må vekk. Men har dere virkelig ingen evne til å se saken fra andre synsvinkler?? 

Legger til at TS nok bør flytte, ja! En sånn hendelse vil aldri kunne heles. Og mannen er muligens heller ikke klar for farsrollen. Det jeg påpekte, var simpelthen fakta: at det ikke er lett for menn å forstå svangerskapsperioden, fordi livet rundt blir forandret mens de selv forblir den samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Norre skrev:

Takk for at du ikke raser! 😁 Som sagt, jeg støtter ikke utroskap og jeg klarte selv å holde meg på matta - men lett var det ikke! En graviditet er det mest usexy som finnes! Alt angående barn er fullstendig turn-off! 

Men KJÆRLIGHETEN man føler for disse smådjevlene er jo ENDELØS!!! 👍🏻😁❤️

WOW du klarte å "holde deg på matta" . Og det fortjener applaus og premie da eller? Så SNILL du var som ikke var utro i en krevende periode!! Du har faktisk hender og de kan brukes til noe, fulgt etter av sexy hjemmekino i hodet.  Tror du virkelig det er en dåd å ikke være utro mot den du er sammen med??! Hva med andre perioder det kommer utfordringer? Man skjønner jo at ting er tungt, men du er faktisk ikke alene om det. Vi damer kan også bli sexuellt frustrerte, og må også sulte på sex av ulike årsaker i livet. 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Perle skrev:

Jeg hadde begått denne kriminelle handlingen med den beste samvittighet og brukt pengene på babyen.

Har han råd til å dra kortet for å hore rundt, kan han betale for flytt. 

 

Bra svar 👍

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

WOW du klarte å "holde deg på matta" . Og det fortjener applaus og premie da eller? Så SNILL du var som ikke var utro i en krevende periode!! Du har faktisk hender og de kan brukes til noe, fulgt etter av sexy hjemmekino i hodet.  Tror du virkelig det er en dåd å ikke være utro mot den du er sammen med??! Hva med andre perioder det kommer utfordringer? Man skjønner jo at ting er tungt, men du er faktisk ikke alene om det. Vi damer kan også bli sexuellt frustrerte, og må også sulte på sex av ulike årsaker i livet. 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

Du er bare sinna, du??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og derfor er det greit å gå bak ryggen, vise seg som en man ikke kanstole på? 

Seriøst, om du er så jævla lite trofast at du sliter med å ha mindre seksuell omgang i ni mnd, ja da er du ikke riktig skrudd sammen for å være i forhold. 

Om du er så jævla egoistisk at dine behiv må komme foran hele tiden, er kanskje ikke barn det beste å skaffe seg. 

Ja, stakkars menn som må se kona bli tykk ig ga svangerskapsplager. Hu liker det sikkert dritgodt sjæl. 

Anonymkode: 691c6...741

Spot on 👍

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Norre skrev:

Her er det sterke følelser i sving! 🙂

Ser at jeg er litt upopulær i tråden, i og med at jeg ikke ensidig hyler at den onde mannen må vekk. Men har dere virkelig ingen evne til å se saken fra andre synsvinkler?? 

Legger til at TS nok bør flytte, ja! En sånn hendelse vil aldri kunne heles. Og mannen er muligens heller ikke klar for farsrollen. Det jeg påpekte, var simpelthen fakta: at det ikke er lett for menn å forstå svangerskapsperioden, fordi livet rundt blir forandret mens de selv forblir den samme. 

Ja, for livet handler jo om bare deg /selvsentrerte folk. 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Norre skrev:

Du er bare sinna, du??? 

Å si meningen sin er ensbetydende å være sint? Ok. ✌

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å si meningen sin er ensbetydende å være sint? Ok. ✌

Anonymkode: 3c3d7...e3a

Ok, unnskyld! Men du virker ikke akkurat blid i måten du formulerer deg på. 😉😁 

Har du forresten lagt merke til at du og jeg faktisk er helt enige i denne saken...? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Norre skrev:

Takk for at du ikke raser! 😁 Som sagt, jeg støtter ikke utroskap og jeg klarte selv å holde meg på matta - men lett var det ikke! En graviditet er det mest usexy som finnes! Alt angående barn er fullstendig turn-off! 

Men KJÆRLIGHETEN man føler for disse smådjevlene er jo ENDELØS!!! 👍🏻😁❤️

Jeg skulle ønske mannen min syntes graviditet var litt mer usexy :fnise:

Jeg blir klådd på konstant. Føler jeg har en hånd på rumpa eller puppen til enhver tid. :fnise:. At magen er svær legger han ikke merke til kan det virke som.  Her er det meg som føler meg usexy 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Norre skrev:

Ok, unnskyld! Men du virker ikke akkurat blid i måten du formulerer deg på. 😉😁 

Har du forresten lagt merke til at du og jeg faktisk er helt enige i denne saken...? 🙂

Har du glemt hva du selv har skrevet og hva jeg har sagt om det? Spis en bolle ✌

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Norre skrev:

Typen gjorde noe forferdelig galt!

MEN: Det glemmes nesten alltid at menn faktisk også "sliter" under en graviditet. Husk: Mannen er IKKE gravid! Derfor er det umulig for en mann å fullt ut forstå det som foregår. Mannen opplever at damen blir humørsyk, tykk og får diverse hemmende plager. Han er den samme, hun blir "en annen". Og han har ingen forutsetninger for å kunne sette seg inn i hennes situasjon.

Det er trolig vanligere med utroskap (blant menn) under en graviditet enn folk er klar over. Det dysses i hvertfall ned. Isteden hauses det opp hvor evig lykkelig det er at to som elsker hverandre har skapt et gryende liv sammen. En graviditet er tung og vanskelig for både mor OG far!

Selv klarte jeg å "holde meg" da min kone gikk gravid, men det var en helt jævlig periode! Selvfølgelig skal man ikke svike damen sin I DET HELE TATT, og særlig ikke når hun er så sårbar, men det er lett å gå på en smell i denne situasjonen.

Forsvarer jeg utroskapen til denne mannen? NEI! Men jeg forstår ham godt!

Jeg forstår han til en viss grad. Han er en rendyrket egoist som gir totalt blaffen i kona si når hun er i veien for noe deilig han ønsker å oppleve. Han tenkte muligens at hun uansett ikke finner ut det. Han er kaptein på sitt eget lag, og har ikke fått med seg helt at han har signert på laget til kona si. Signert med fruktbar sperm. Han vil nok holde på som han vil, uten hensyn til hva kona mener og føler. I dette tilfellet så er kona åpenbart ukomfortabel med slikt og brudd må vurderes seriøst, ikke bare pga utroskap men enda mer pga manglende respekt. Det er døden å leve og oppdra barn i ett hjem der respekten ikke er god nok, så jeg tror fraflytting er riktig tiltak. Problemet er at barn som vokser opp i ett respektløst hjem lærer seg respektløshet, og det er veldig dårlig. Kriminalitet, drittsekkoppførsel og misbruk av det ene og det andre er alvorlige bivirkninger av respektløs oppvekst.

Endret av I Grosny
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, I Grosny skrev:

Jeg forstår han til en viss grad. Han er en rendyrket egoist som gir totalt baffen i kona si når hun er i veien for noe deilig han ønsker å oppleve. Han tenkte muligens at hun uansett ikke finner ut det. Han er kaptein på sitt eget lag, og har ikke fått med seg helt at han har signert på laget til kona si. Signert med fruktbar sperm. Han vil nok holde på som han vil, uten hensyn til hva kona mener og føler. I dette tilfellet så er kona åpenbart ukomfortabel med slikt og brudd må vurderes seriøst, ikke bare pga utroskap men enda mer pga manglende respekt. Det er døden å leve og oppdra barn i ett hjem der respekten ikke er god nok, så jeg tror fraflytting er riktig tiltak. Problemet er at barn som vokser opp i ett respektløst hjem lærer seg respektløshet, og det er veldig dårlig. Kriminalitet, drittsekkoppførsel og misbruk av det ene og det andre er alvorlige bivirkninger av respektløs oppvekst.

👍

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du glemt hva du selv har skrevet og hva jeg har sagt om det? Spis en bolle ✌

Anonymkode: 3c3d7...e3a

Jeg mener, angående utroskap under graviditeten, at damen bør gå fra mannen. 

Enkelt nok for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ruccula skrev:

Jeg skulle ønske mannen min syntes graviditet var litt mer usexy :fnise:

Jeg blir klådd på konstant. Føler jeg har en hånd på rumpa eller puppen til enhver tid. :fnise:. At magen er svær legger han ikke merke til kan det virke som.  Her er det meg som føler meg usexy 

Vel, man tenner på ulike ting. Du er veldig heldig som har en sånn mann! 👍🏻🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Norre skrev:

Her er det sterke følelser i sving! 🙂

Ser at jeg er litt upopulær i tråden, i og med at jeg ikke ensidig hyler at den onde mannen må vekk. Men har dere virkelig ingen evne til å se saken fra andre synsvinkler?? 

Legger til at TS nok bør flytte, ja! En sånn hendelse vil aldri kunne heles. Og mannen er muligens heller ikke klar for farsrollen. Det jeg påpekte, var simpelthen fakta: at det ikke er lett for menn å forstå svangerskapsperioden, fordi livet rundt blir forandret mens de selv forblir den samme. 

Jeg er kvinne og skjønner hva du sier. Svangerskap er vanskeligere for menn enn det snakkes om. Også enig med deg at det må anerkjennes at menn sliter med følelsene sine, men uansett ikke være utro. De burde egentlig være på sitt mest beskyttende når deres kvinne er gravid og trenger det mest - men noen reagerer motsatt. Og det er et oversett tema. 

TS: jeg tror også du burde melde flytting før fødsel for å posisjonere deg ihht det juridiske.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ViljaH skrev:

Jeg er kvinne og skjønner hva du sier. Svangerskap er vanskeligere for menn enn det snakkes om. Også enig med deg at det må anerkjennes at menn sliter med følelsene sine, men uansett ikke være utro. De burde egentlig være på sitt mest beskyttende når deres kvinne er gravid og trenger det mest - men noen reagerer motsatt. Og det er et oversett tema. 

TS: jeg tror også du burde melde flytting før fødsel for å posisjonere deg ihht det juridiske.

TAKK, ViljaH!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig , å sjekke seg for seksuelt overførbare sykdommer bør dere begge gjøre. Men du må si fra at du er gravid for barn kan nemlig bli smittet med klamydia , herpes, syfilis og hiv!

Anonymkode: 44636...008

Når man er åtte måneder på vei, så synes det ganske tydelig på de aller, aller fleste. Trenger ikke å si i fra, det syns! :fnise:  

Anonymkode: c5284...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Norre skrev:

Jeg mener, angående utroskap under graviditeten, at damen bør gå fra mannen. 

Enkelt nok for deg?

Mangler du argumenter? Jeg har tatt alt i betraktning ja,og begrunnet det også. Men du kan jo ikke lese tydeligvis. 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...