Gå til innhold

Gravid og kjæresten har vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke syk. Det gir ingen mening i at man skal forlate alt det gode man har pga litt sengekos på si. Et menneske har svært mange andre verdier enn akkurat kjønnet sitt. Klarer man ikke se dette, men er sykelig opptatt av at en har hatt pikken ute i 15 min og det er det eneste som betyr noe, har man ikke mye overblikk.

Hvorfor skal en kaste vekk et godt, trygt, snilt og godhjertet menneske bare pga dette? Det er det som er sykt.

Anonymkode: 5df1f...760

Du er FUCKED up! "Det gode man hadde"? Det gode man hadde er jo blandet annet bygd på tillit, gjensidig respekt, forelskelse, trygghet osv, tror du noe som helst av dette gjenstår nå...?

Anonymkode: 14e2d...a52

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Norre skrev:

Neida, menn er stygge beist! Alltid!

Saklig.. Øøøh not!  Du og andre som deg er nok det ja.  Menn generelt nei.  Voksne mennesker vet å oppføre seg uavhengig kjønn.  Verre er det ikke.  Slutt å anta, og slutt å surve! 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Norre skrev:

Typen gjorde noe forferdelig galt!

MEN: Det glemmes nesten alltid at menn faktisk også "sliter" under en graviditet. Husk: Mannen er IKKE gravid! Derfor er det umulig for en mann å fullt ut forstå det som foregår. Mannen opplever at damen blir humørsyk, tykk og får diverse hemmende plager. Han er den samme, hun blir "en annen". Og han har ingen forutsetninger for å kunne sette seg inn i hennes situasjon.

Det er trolig vanligere med utroskap (blant menn) under en graviditet enn folk er klar over. Det dysses i hvertfall ned. Isteden hauses det opp hvor evig lykkelig det er at to som elsker hverandre har skapt et gryende liv sammen. En graviditet er tung og vanskelig for både mor OG far!

Selv klarte jeg å "holde meg" da min kone gikk gravid, men det var en helt jævlig periode! Selvfølgelig skal man ikke svike damen sin I DET HELE TATT, og særlig ikke når hun er så sårbar, men det er lett å gå på en smell i denne situasjonen.

Forsvarer jeg utroskapen til denne mannen? NEI! Men jeg forstår ham godt!

Beklager altså: det er menn som reagerer som du beskriver: JA. Egoistiske, selvsentrerte menn som aldri burde bli far i utgangspunktet. Man vet alt man trenger vite om en mann når han reagerer dårlig på enten en positiv test og lar den handle kun om seg selv eller reagerer dårlig under en graviditet. Fordi det er under en graviditet, fødsel og spedbarnstid man trenger hverandre mest. Evner han ikke være der da. Kan man hive ut den mannen først som sist. For da er man sammen med et rasshøl og en diger egoist. 

Anonymkode: ef55c...d18

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Saklig.. Øøøh not!  Du og andre som deg er nok det ja.  Menn generelt nei.  Voksne mennesker vet å oppføre seg uavhengig kjønn.  Verre er det ikke.  Slutt å anta, og slutt å surve! 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

Jeg kom med et annet perspektiv. Jeg er også enig i at man IKKE skal være utro i det hele tatt. Les innlegget mitt en gang til, kanskje? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager altså: det er menn som reagerer som du beskriver: JA. Egoistiske, selvsentrerte menn som aldri burde bli far i utgangspunktet. Man vet alt man trenger vite om en mann når han reagerer dårlig på enten en positiv test og lar den handle kun om seg selv eller reagerer dårlig under en graviditet. Fordi det er under en graviditet, fødsel og spedbarnstid man trenger hverandre mest. Evner han ikke være der da. Kan man hive ut den mannen først som sist. For da er man sammen med et rasshøl og en diger egoist. 

Anonymkode: ef55c...d18

Så mannens perspektiv er helt uvesentlig? Leste du det jeg skrev egentlig? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg ♡ 

Sjekk deg for sos, flytt ut med en gang. Gi alt en pause. Se på avstand hvordan han takler dette. 

Når du får barnet blir alt mye bedre ♡ 

Anonymkode: 74aa6...878

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Norre skrev:

Jeg kom med et annet perspektiv. Jeg er også enig i at man IKKE skal være utro i det hele tatt. Les innlegget mitt en gang til, kanskje? 🙂

Jeg ser ditt perspektiv,  jeg gjør det. 

Jeg er selv gravid og det blir minimalt med sex. Jeg er i god form, men skjønner at det ikke alltid er like lett for mannen min. Han må dra mye mer av lasset alene nå. 

Men... Å risikere et helt samliv, alt man har sammen, kjærligheten man har for hverandre for 30 min elskov med en fremed er for meg uforståelig.

 Menn er jo tenkende, reflektrende individer, de bør jo klare å se det hele bildet... Og godta at de ikke er det viktigste i disse månedene et svangerskap varer. De bør jo se at tross alt så er svangerskapet mye mye mer belastende for kvinnen, mens hun bærer frem hans barn.  Og holde ut...  

 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen fare. Det er fortsatt samme karen du kjenner. Han har bare pult noen. Det gjorde han før han traff deg og kommer til å gjøre det etter deg.

Hadde ikke brydd meg om fyren er snill, grei og en flott fyr på alle andre måter. Det er nemlig dette som teller, ikke om han har hatt pikken i noen andre i 15 min.

Anonymkode: 5df1f...760

Stikkordet her er: tillitsbrudd og egoisme. 

2 egenskaper det er umulig å bygge et samliv på. Derfor er brudd eneste løsning

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får så vondt av deg ts! Skrap sammen styrke i deg selv til å flytte ut tvert nå før fødsel. Fokuser på deg og den lille, og få det andre på avstand. Ikke la en sånn dritt av en mann ødelegge den siste tiden før barnet kommer og forberedelsene du trenger å gjøre for deg selv! Lov meg å fortelle deg selv at DU fortjener mye bedre i livet. <3 Lykke til!

Anonymkode: 9a19e...9ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld fra til politiet at han kjøper sex. Vil neppe se så bra ut i retten at han er utro horekunde når dere skal krangle om samværsrett. :phaedra:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ruccula skrev:

Jeg ser ditt perspektiv,  jeg gjør det. 

Jeg er selv gravid og det blir minimalt med sex. Jeg er i god form, men skjønner at det ikke alltid er like lett for mannen min. Han må dra mye mer av lasset alene nå. 

Men... Å risikere et helt samliv, alt man har sammen, kjærligheten man har for hverandre for 30 min elskov med en fremed er for meg uforståelig.

 Menn er jo tenkende, reflektrende individer, de bør jo klare å se det hele bildet... Og godta at de ikke er det viktigste i disse månedene et svangerskap varer. De bør jo se at tross alt så er svangerskapet mye mye mer belastende for kvinnen, mens hun bærer frem hans barn.  Og holde ut...  

 

 

Takk for at du ikke raser! 😁 Som sagt, jeg støtter ikke utroskap og jeg klarte selv å holde meg på matta - men lett var det ikke! En graviditet er det mest usexy som finnes! Alt angående barn er fullstendig turn-off! 

Men KJÆRLIGHETEN man føler for disse smådjevlene er jo ENDELØS!!! 👍🏻😁❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hadley skrev:

Meld fra til politiet at han kjøper sex. Vil neppe se så bra ut i retten at han er utro horekunde når dere skal krangle om samværsrett. :phaedra:

Ja, kjør frem kanonene! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Norre skrev:

Takk for at du ikke raser! 😁 Som sagt, jeg støtter ikke utroskap og jeg klarte selv å holde meg på matta - men lett var det ikke! En graviditet er det mest usexy som finnes! Alt angående barn er fullstendig turn-off! 

Men KJÆRLIGHETEN man føler for disse smådjevlene er jo ENDELØS!!! 👍🏻😁❤️

DU er usexy! Mannen min tente ekstremt på meg da jeg var gravid. Om det er avtennende for deg når jeg er gravid så er du i mitt hode ikke mann nok!😊😊

Anonymkode: 14e2d...a52

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager altså: det er menn som reagerer som du beskriver: JA. Egoistiske, selvsentrerte menn som aldri burde bli far i utgangspunktet. Man vet alt man trenger vite om en mann når han reagerer dårlig på enten en positiv test og lar den handle kun om seg selv eller reagerer dårlig under en graviditet. Fordi det er under en graviditet, fødsel og spedbarnstid man trenger hverandre mest. Evner han ikke være der da. Kan man hive ut den mannen først som sist. For da er man sammen med et rasshøl og en diger egoist. 

Anonymkode: ef55c...d18

Yep 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

DU er usexy! Mannen min tente ekstremt på meg da jeg var gravid. Om det er avtennende for deg når jeg er gravid så er du i mitt hode ikke mann nok!😊😊

Anonymkode: 14e2d...a52

😁👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lisa95 skrev:

Ja han har vært utro og dumt er drt. Men skal hun bli kriminell pga det? Bruk ditt eget kort

Jeg hadde begått denne kriminelle handlingen med den beste samvittighet og brukt pengene på babyen.

Har han råd til å dra kortet for å hore rundt, kan han betale for flytt. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Norre skrev:

Jeg kom med et annet perspektiv. Jeg er også enig i at man IKKE skal være utro i det hele tatt. Les innlegget mitt en gang til, kanskje? 🙂

Har lest det jeg.  Er ikke blind. Men du SKJØNNER HAN GODT.. Og du holdt selv på å drite deg ut. Hva mer er det å si om det enn at du er ikke bedre da du faktisk evner å tenke i de baner og bare klarte såvidt å være utro selv.. 

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Norre skrev:

😁👍🏻

Flott at du innrømmer det😉 

Anonymkode: 14e2d...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ruccula skrev:

Jeg ser ditt perspektiv,  jeg gjør det. 

Jeg er selv gravid og det blir minimalt med sex. Jeg er i god form, men skjønner at det ikke alltid er like lett for mannen min. Han må dra mye mer av lasset alene nå. 

Men... Å risikere et helt samliv, alt man har sammen, kjærligheten man har for hverandre for 30 min elskov med en fremed er for meg uforståelig.

 Menn er jo tenkende, reflektrende individer, de bør jo klare å se det hele bildet... Og godta at de ikke er det viktigste i disse månedene et svangerskap varer. De bør jo se at tross alt så er svangerskapet mye mye mer belastende for kvinnen, mens hun bærer frem hans barn.  Og holde ut...  

 

 

Amen 👍

Anonymkode: 3c3d7...e3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Norre skrev:

Typen gjorde noe forferdelig galt!

MEN: Det glemmes nesten alltid at menn faktisk også "sliter" under en graviditet. Husk: Mannen er IKKE gravid! Derfor er det umulig for en mann å fullt ut forstå det som foregår. Mannen opplever at damen blir humørsyk, tykk og får diverse hemmende plager. Han er den samme, hun blir "en annen". Og han har ingen forutsetninger for å kunne sette seg inn i hennes situasjon.

Det er trolig vanligere med utroskap (blant menn) under en graviditet enn folk er klar over. Det dysses i hvertfall ned. Isteden hauses det opp hvor evig lykkelig det er at to som elsker hverandre har skapt et gryende liv sammen. En graviditet er tung og vanskelig for både mor OG far!

Selv klarte jeg å "holde meg" da min kone gikk gravid, men det var en helt jævlig periode! Selvfølgelig skal man ikke svike damen sin I DET HELE TATT, og særlig ikke når hun er så sårbar, men det er lett å gå på en smell i denne situasjonen.

Forsvarer jeg utroskapen til denne mannen? NEI! Men jeg forstår ham godt!

Og derfor er det greit å gå bak ryggen, vise seg som en man ikke kanstole på? 

Seriøst, om du er så jævla lite trofast at du sliter med å ha mindre seksuell omgang i ni mnd, ja da er du ikke riktig skrudd sammen for å være i forhold. 

Om du er så jævla egoistisk at dine behiv må komme foran hele tiden, er kanskje ikke barn det beste å skaffe seg. 

Ja, stakkars menn som må se kona bli tykk ig ga svangerskapsplager. Hu liker det sikkert dritgodt sjæl. 

Anonymkode: 691c6...741

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...