Gå til innhold

Vet du om noen som får hvem hun vil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes de som får mange. Men ingen får "hvem de vil".

Det er jo for eksempel mange mennesker som er i lykkelige forhold, og selv om man er aldri så "perfekt", så er det ikke bare å gå å plukke opp en av disse fordi man liker dem.  Heldigvis er jo ikke folk så dumme. Mange vet å sette pris på det de har.

Dessuten, ingen er perfekt for alle! Det vil alltid være noen som ikke er så imponert. 

Anonymkode: 2dfeb...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes de som får mange. Men ingen får "hvem de vil".

Det er jo for eksempel mange mennesker som er i lykkelige forhold, og selv om man er aldri så "perfekt", så er det ikke bare å gå å plukke opp en av disse fordi man liker dem.  Heldigvis er jo ikke folk så dumme. Mange vet å sette pris på det de har.

Dessuten, ingen er perfekt for alle! Det vil alltid være noen som ikke er så imponert. 

Anonymkode: 2dfeb...6c0

Ikke undervurder hva en målbevisst kvinne som "har det" kan gjøre med en mann som i utgangspunktet lever i et lykkelig forhold. Har sett det for mange ganger...

Anonymkode: 32cea...762

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer nok lettere til kjærligheten i utgangspunktet, men opplever oppturene og nedturene med den som de fleste andre. 

Anonymkode: 5c83b...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på det å kunne få hvem du vil og det å kunne få vedkommende til å alltid ville være der. Dessuten ligger det mye i det at man skal være forsiktig med hva en ønsker seg. Hvis du kan få hvem du vil har du ingen å skylde på, heller.

Jeg synes det er så rart med dere som aldri har hatt kjærlighetssorg? Selv om jeg har valgt å gå har det jo vært mye kjærlighetssorg, også fra min side, både før, under og etter bruddet. Eller blingser jeg på noe her?

Endret av Isaccis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se for meg at menn som Ryan Gosling, osv kan få hvem de vil. 

Anonymkode: 14396...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo som regel fordi de ikke har de høyeste forventningene til en partner, eller et forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mortem skrev:

Følte det ble litt vel selvskryt :laugh:

Ikke alltid like lett å være ydmyk når sannheten virker som selvskryt. :danse:

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo de jeg vil ha, men nå har det jo med hvem man vil ha også da. Man faller jo gjerne for de som er en bra match, hvor det er kjemi og en gjensidig tiltrekning. 

Mer eller mindre seriøse studier har også vist tendenser til at voksne (ikke barn/tenåringer) faller for folk rundt samme sted på utseendeskalaen, så da er jo alt lagt til rette for at man får den man vil ha - eller vil ha den man får, om du vil.

Uansett, å ha draget gjør en ikke akkurat immun mot kjærlighetssorg. Selv om du får det du vil ha, så kan du også miste det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid fått dem jeg vil, og jeg er ingen klassisk skjønnhet. Jeg fikk fra naturens side en flott kropp, men min styrke har nok mest vært personlighet og sjarm + at menn merker at jeg er varmblodig+ at jeg er nysgjerrig på det meste, og derfor kan mye om mye. Kombinasjonen av disse tingene har medført at jeg aldri har opplevd at en mann ikke fant meg interessant. 

Det gikk nesten litt sport i det da jeg var yngre. Jeg gikk for dem som var "umulig å fange". Testet makten, kan man nesten si. Jeg endte også opp med den mest umulige av de umulige, antagelig fordi han var den største utfordringen, og han elsker meg ennå, selv om kroppen ikke lenger er perfekt. 

Når jeg tenker tilbake tenker jeg at det egentlig ikke var så stas å få dem man ville. Det var kult en stund, men det ble nesten en besettelse å få de vanskelige, ikke å se etter de rette egenskaper i en partner. Det tror jeg at jeg tapte en del på i det store og hele. Jeg har elsket mannen min, og han meg, men egentlig har vi aldri passet sammen. Vi har vært en besettelse for hverandre, og klarer ikke å gi slipp på hverandre, men et rolig og stabilt ekteskap har det ikke vært. 

Anonymkode: 03a23...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Marie90 skrev:

Det er jo som regel fordi de ikke har de høyeste forventningene til en partner, eller et forhold. 

Enig. Derfor blir det spesielt å snakke om at man kan få hvem man vil. 

Anonymkode: 31a60...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk i hvert fall han jeg ville ha! :laugh:

Anonymkode: edb3e...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2017 den 22.32, amativeReflection skrev:

Rannveig Heitmann. Hun er såååå gørrsøt. Og sikkert også @ClosedParadise.

Ikke for å skuffe deg Mr Kjørelærer men @ClosedParadise sitt bilde er av en profilert russisk modell.

Rannveig Heitmann ville jeg engang vurdert som søt men smaken er som baken :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hun er modell og ligner på Mila Kunis. Både damer og menn syns hun er sykt vakker. I tillegg til å være vakker så er hun snill, morsom, gøy å være med og smart i tillegg. 

Anonymkode: aa715...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Hvem kommer gjennom livet uten kjærlighetssorg? :-)

Vet om flere vakre jenter/damer som i tillegg er smarte,kreative og hyggelige. Ja,de får ofte den de vil,men kjærlighetssorg har de også hatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2017 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Bare lurer. Jeg har gått i klasse med ei som gikk og sa at hun alltid får den hun vil. Hun hadde jo alltid en mann på fest da, men har aldri sett henne ha lange forhold. 

Gikk i klasse med ei annen jente som jeg dengang da syntes var så perfekt. Den kroppen. Hun hadde vært med typen i flere år. Hun dumpet han da hun fant en annen. Fra samme by, bare mer status. Kunne jo vært ekte kjærlighet men jeg tenker, er det dårlig enkelt å kapre menn om du har jævla fin kropp? 

En annen igjen, hun tok oppmerksomheten til hver gutt både jeg og min felles venninne likte. Dette var i tenårene altså. Og hun hadde et irriterende fint ansikt, grei kropp. Vel..hvorfor fikk ikke jeg oppmerksomheten til disse mennene om jeg var så flott? Fordi jeg var høyere enn dem?

Så har vi meg. Fått usunt mye skryt for kroppen min  og utseendet mitt av familien, venner, på byen og her og der. Fått høre at "du kan nok få hvem du vil bare du går inn for det". "ikke kle deg så fint, alle legger merke til deg".  

Men tror dere de finnes?  Slike som aldri har kjærlighetssorg? 

Anonymkode: 437dc...c9b

Nei. Fordi du hadde en personlighet som de ikke likte.

Anonymkode: e7eb0...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Mariángel skrev:

Ikke for å skuffe deg Mr Kjørelærer men @ClosedParadise sitt bilde er av en profilert russisk modell.

Rannveig Heitmann ville jeg engang vurdert som søt men smaken er som baken :lol:

Jeg vet hvordan CP ser ut i virkeligheten jeg. Hun har lagt ut bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...