Gå til innhold

Vet du om noen som får hvem hun vil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer. Jeg har gått i klasse med ei som gikk og sa at hun alltid får den hun vil. Hun hadde jo alltid en mann på fest da, men har aldri sett henne ha lange forhold. 

Gikk i klasse med ei annen jente som jeg dengang da syntes var så perfekt. Den kroppen. Hun hadde vært med typen i flere år. Hun dumpet han da hun fant en annen. Fra samme by, bare mer status. Kunne jo vært ekte kjærlighet men jeg tenker, er det dårlig enkelt å kapre menn om du har jævla fin kropp? 

En annen igjen, hun tok oppmerksomheten til hver gutt både jeg og min felles venninne likte. Dette var i tenårene altså. Og hun hadde et irriterende fint ansikt, grei kropp. Vel..hvorfor fikk ikke jeg oppmerksomheten til disse mennene om jeg var så flott? Fordi jeg var høyere enn dem?

Så har vi meg. Fått usunt mye skryt for kroppen min  og utseendet mitt av familien, venner, på byen og her og der. Fått høre at "du kan nok få hvem du vil bare du går inn for det". "ikke kle deg så fint, alle legger merke til deg".  

Men tror dere de finnes?  Slike som aldri har kjærlighetssorg? 

Anonymkode: 437dc...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel.. Det kommer jo ann på hvem man vil ha. Akkurat nå kan jeg få hvem jeg vil siden jeg bare vil ha samboeren :P Men jeg tror ikke det er noen som kan få alle nei.

Anonymkode: 22935...71c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt kjærlighetssorg... Fikk de jeg ville i ungdommen, og er i dag gift med den jeg ville gifte meg med. Evig takknemlig ❤️

Anonymkode: 9cf20...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk aldri hatt kjærlighetssorg, og fått de gutta jeg har villet ha. Den siste er jeg nå gift med på 10ende året:)

Tror jeg er litt over gjennomsnittet pen, men ikke noe wow liksom. Men har heller aldri falt for de typisk populære gutta som er opptatt av fin kropp osv. Så det har nok litt med hvem man finner attraktiv:) Jeg har alltid likt de litt nerdete, seriøse, snille og flotte mennene! Og de "vinner" man ved å være interessant og spennende, og det syns jeg er mye viktigere en cup-size og fin rumpe:)

Anonymkode: 8addf...397

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk aldri hatt kjærlighetssorg, og fått de gutta jeg har villet ha. Den siste er jeg nå gift med på 10ende året:)

Tror jeg er litt over gjennomsnittet pen, men ikke noe wow liksom. Men har heller aldri falt for de typisk populære gutta som er opptatt av fin kropp osv. Så det har nok litt med hvem man finner attraktiv:) Jeg har alltid likt de litt nerdete, seriøse, snille og flotte mennene! Og de "vinner" man ved å være interessant og spennende, og det syns jeg er mye viktigere en cup-size og fin rumpe:)

Anonymkode: 8addf...397

Enig i den. Jeg faller også for litt nerdete. Han jeg liker er det. Bare så jævla synn med den avstanden. Og mer....

Anonymkode: 437dc...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel.. Det kommer jo ann på hvem man vil ha. Akkurat nå kan jeg få hvem jeg vil siden jeg bare vil ha samboeren :P Men jeg tror ikke det er noen som kan få alle nei.

Anonymkode: 22935...71c

Enig med deg.

Ville vært rart om noen hadde en personlighet absolutt alle likte. Selv om man skulle vært verdens snilleste så vil jo noe mislike deg fordi de ikke takler mennesker "som bare skal være sååå snille".

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om mange som kunne fått "den de ville/vil". Greia er bare at de må innse det selv også.

Anonymkode: 3e1a0...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet om mange som kunne fått "den de ville/vil". Greia er bare at de må innse det selv også.

Anonymkode: 3e1a0...e25

Hehe, ja men da ville man også blitt forhatt :P "hun tror hun får hvem hun vil da"

Anonymkode: 437dc...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Uansett hvor fin ei jente er, finnes det alltid en mann som er lei av henne.'

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått høre endel i løpet av årene at "du kan jo få hvem du vil". Ble dessverre mobbet 1 år på vdg det året jeg ble 16 og det hang i leeenge. Så jeg turte jo nesten aldri ta sjansen med noen. Nå når jeg nærmer meg 40 begynner jeg å skjønne at jeg kan få flere enn jeg har trodd. Men at noen kan få hvem de vil uansett har jeg absolutt ikke troen på. 

Anonymkode: dae42...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

'Uansett hvor fin ei jente er, finnes det alltid en mann som er lei av henne.'

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt kjærlighetssorg... Fikk de jeg ville i ungdommen, og er i dag gift med den jeg ville gifte meg med. Evig takknemlig ❤️

Anonymkode: 9cf20...e9d

Samme her.

Er ikke super pen med vakker kropp som elsker analsex engang. Bare helt vanlig.

Anonymkode: 26971...2e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , det finnes INGEN som ikke får kjærlighetssorg. For et dumt spørsmål.
"Irriterende pene" kvinner og menn kan også bli dumpet .

Når hun sier hun "får hvem jeg vil" så mener hun vel at hun er sjarmerende da, og kanskje de andre jentene har hatt mer sjarm enn deg siden det er de som har fått guttene og ikke du, til tross for at du har en kropp du får mye skryt for. Personlighet har også mye å si og din virker ikke særlig fin når du sitter her å rakker ned på andre jenter bare fordi de får guttene og omtaler de negativt pga det (at det sikkert ikke er kjærlighet osv ) og utstråler en sjalusi der du til og med banner...
Når familien din sier til deg at "du kan få hvem du vil bare du går inn for det" så mener de kanskje at å gå inn for å fikse seg litt, bli litt mer sjarmerende og frempå, farge håret i en fin farge, ta seg tid til å ta på litt sminke for eksempel.

Anonymkode: ef14d...5b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26/07/2017 den 22.32, amativeReflection skrev:

Rannveig Heitmann. Hun er såååå gørrsøt. Og sikkert også @ClosedParadise.

Tviler ikke på at de er gørrsøte, men det er katter også :ninuskapus:  Likevel er det mange som forlater kattene sine. :sukk:

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri møtt noen som får ''alle'' gutter de vil ha. Men har møtt jenter som får alle guttene i ett spesifikt miljø. De er ikke nødvendigvis pene. Handler ofte om at de også er flink til å flørte med gutter, de virker veldig ''tilgjengelig'' slik at menn ikke er redd for å ta steget å flørte med de. 

Men alle som kan bli forelsket, blir såret en gang i livet. Det er vell ganske logisk tenker jeg. 

Men om man er en person som er den ''mindre attraktive'' så tror jeg det handler om hvilke menn du går etter, hvilken ustråling du har og om du er flink til å virke happy og flørtete. Om du er en ''nerd'' som sitter hjemme eller liker å feste hver helg, så faller ikke det alltid i smak hos de guttene som ser etter ei sporty jente. Du må akseptere hvem du er og hvilke som er på jakt etter en person som deg :-) Men selvsagt unntak her også :)

Hvorfor skriver folk at de alltid får alle gutter de vil ha? Det har jeg aldri opplevd, alltid en som ikke var interessert i akkurat meg.

Anonymkode: 2ade5...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel enkelte som er så fine at de kan få (nesten!) hvem de vil i senga. Men å få hvem man vil som kjæreste/ektefelle er vel mer usannsynlig. Handler jo om kjemi, personlighet og verdier. De færreste velger vel en partner bare fordi de er fine å se på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi har nok fått de hun vil ha opp gjennom, både i senga og som kjærester. Det har å gjøre med utseende, utstråling og en særegen evne til å få de hun snakker med til å føle seg spesielle.

Men det betyr ikke at forholdene hennes har vært problemfrie og ja, hun har endt opp med kjærlighetssorg flere ganger.

Anonymkode: 32cea...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...