Gå til innhold

Noen som skal stemme liberalistene i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som skal stemme liberalistene i år? Endelig et parti for de som er opptatt av mer individuell frihet som vil føre til mer verdiskapning og generelt større velferd. 

Anonymkode: bcb2c...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ingen grunn til å stemme på et parti som står for en politikk som forkaster virkeligheten og mener at mennesker ikke har menneskelige egenskaper.

Den påståtte "individuelle friheten" vil kun gjelde et lite mindretall rike og ressurssterke. Alle andre vil bli tatt hardt bakfra.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del ansatte i Liberalistene som henger på forumet og starter stadig nye tråder om partiet. Regner med at de kommer til å stemme på partiet. 

Anonymkode: 104b2...00e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er en del ansatte i Liberalistene som henger på forumet og starter stadig nye tråder om partiet. Regner med at de kommer til å stemme på partiet. 

Anonymkode: 104b2...00e

Er ikke ansatt i partiet, ei heller er jeg aktiv. 

TS

Anonymkode: bcb2c...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som skal stemme liberalistene i år? Endelig et parti for de som er opptatt av mer individuell frihet som vil føre til mer verdiskapning og generelt større velferd. 

Anonymkode: bcb2c...a7b

Sa du idiotene, nei, selvfølgelig ikke.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg stemme på partiet som ikke mener rent vann er en gratis menneskerett? Nei

Anonymkode: 9ac60...6a1

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg stemme på partiet som ikke mener rent vann er en gratis menneskerett? Nei

Anonymkode: 9ac60...6a1

Men om det ikke blir obligatorisk å kjøpe vann på netthandelen.no så tråkker du jo på de stakkars jobbskaperne som bare vil oss alle godt :'(.

Anonymkode: 35775...272

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da ikke dum? Selvfølgelig skal jeg ikke stemme på et parti som hater mennesker og vil at de svake skal dø.

Anonymkode: ee71d...806

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en del ansatte i Liberalistene som henger på forumet og starter stadig nye tråder om partiet. Regner med at de kommer til å stemme på partiet. 

Anonymkode: 104b2...00e

Ja, begynner å bli plagsomt med alle disse trådene om dette tullete mikropartiet som aldri vil få noen som helst innflytelse :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, JackIost skrev:

Ja, begynner å bli plagsomt med alle disse trådene om dette tullete mikropartiet som aldri vil få noen som helst innflytelse :)

Spesielt at de som er så opptatte av eiendomsrettigheter, osv ikke klarer å respektere at det ikke er lov å drive med reklame uten godkjenning på forumet. :)

Anonymkode: 9f9ac...ed6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt at de som er så opptatte av eiendomsrettigheter, osv ikke klarer å respektere at det ikke er lov å drive med reklame uten godkjenning på forumet. :)

Anonymkode: 9f9ac...ed6

Det er jo også ganske interessant at de som er så opptatte av eiendomsretten protesterte vilt da jeg skisserte at det ville være fritt frem for meg å bygge en skyskraper rett foran havegjerdet til naboen, som ville blokkere utsikten. De mente at det kunne man ikke gjøre. Da har man jo ikke lenger fri disposisjon av egen tomt, og de er tydeligvis tilhengere av regulering. Jeg tror ikke de tenker i det hele tatt. Skjønner de ikke konsekvensene av egen politikk?

Anonymkode: ee71d...806

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JackIost skrev:

Ja, begynner å bli plagsomt med alle disse trådene om dette tullete mikropartiet som aldri vil få noen som helst innflytelse :)

TS her. Er ingen ihuga liberalistisk fanatiker, men partiet har enkelte gode poeng. Og det hadde hjulpet mer om du faktisk påpeker hva du mener er galt med partiet enn å bare komme med svada som ikke er substansielt. 

Anonymkode: bcb2c...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men om det ikke blir obligatorisk å kjøpe vann på netthandelen.no så tråkker du jo på de stakkars jobbskaperne som bare vil oss alle godt :'(.

Anonymkode: 35775...272

Jobbskaperne™©

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Er ingen ihuga liberalistisk fanatiker, men partiet har enkelte gode poeng. Og det hadde hjulpet mer om du faktisk påpeker hva du mener er galt med partiet enn å bare komme med svada som ikke er substansielt. 

Anonymkode: bcb2c...a7b

Flere her har påpekt hva som er galt med partiet. Kan ikke du heller komme med et par eksempler på disse gode poengene du mener de har?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, innmari- skrev:

Jeg stemmer på de i år :) 

Hater du mennesker? Eller bare ressurssvake mennesker?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om liberalistene får noe særlig oppslutning skal jeg kjøpe en asfaltflekk utenfor leiligheten til en av medlemmene og anlegge offentlig toalett der, forbehold rusmisbrukere og rom-folk.

Bare på pur F.. :-) 

Gøy at liberalistene stort sett ikke vil snakke om ulempene med politikken. 

Feks vil utenlandske investore kunne kjøpe hele Maridalsvannet og marka for å kreve inngangspenger for å gå tur. 

Ikke minst planen for å rasere velferdsordningene uten at de vet hvordan de skal erstatte det med. 

Anonymkode: be1c6...fda

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Hater du mennesker? Eller bare ressurssvake mennesker?

Jeg skal også stemme på de, og må bare si en ting til deg. Hvis du hadde kjent meg, hadde du aldri sagt dette :fnise: 

Jeg gjør faktisk noe for "ressurssvake" mennesker. Eneste forskjellen er at jeg hadde brukt mine egne midler i stedet for skattepenger på det (under liberalisme). 

Anonymkode: efd48...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som skal stemme liberalistene i år? Endelig et parti for de som er opptatt av mer individuell frihet som vil føre til mer verdiskapning og generelt større velferd. 

Anonymkode: bcb2c...a7b

Velferd for hvem sa du? Har aldri skjønt hvordan egoisme kan fremme velferd. Kanskje du kan forklare?

Anonymkode: 56656...420

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal også stemme på de, og må bare si en ting til deg. Hvis du hadde kjent meg, hadde du aldri sagt dette :fnise: 

Jeg gjør faktisk noe for "ressurssvake" mennesker. Eneste forskjellen er at jeg hadde brukt mine egne midler i stedet for skattepenger på det (under liberalisme). 

Anonymkode: efd48...4b6

Du tror hele Norges befolkning hadde gitt til veldedig formål om de ikke hadde skattet? 

Hvem skulle fått mest? De som får flest likes på Facebook? Du hater kanskje ikke mennesker (tror ikke du gjør det), men du kjøper de samme argumentene som de som faktisk gjør det..

Anonymkode: be1c6...fda

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...