Gå til innhold

Mann med ødelagt selvbilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, enkelte ting er ulovlig. Det er ikke ulovlig å være lat. Det er ulovlig å skjelle ut folk.

Ikke bare avviker din oppfatning fra de fleste andre her, men også fra norsk lov.

Anonymkode: 9c173...1d7

Vi har bare hans versjon av det hele. Og jeg ser saken fra en annen vinkel, en meget viktig en faktisk. 

Anonymkode: dbc20...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Vi har bare hans versjon av det hele. Og jeg ser saken fra en annen vinkel, en meget viktig en faktisk. 

Anonymkode: dbc20...439

Skjerp deg! Hva for noe tull er dette å komme med til noen som blir psykisk mishandlet?

Anonymkode: caf9a...c9d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har bare hans versjon av det hele. Og jeg ser saken fra en annen vinkel, en meget viktig en faktisk. 

Anonymkode: dbc20...439

Du er ute og kjører. Se lenke over til norsk lov.

Anonymkode: 9c173...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dra frem norske lover i denne saken er ganske skremmende. Her er det altså bare en side av saken og historien. Hadde vært noe helt annet å bli kalt med kallenavn som stygg, feit , hore, fittetryne, mindre verdt osv.  Eller rakket ned på noe man ikke kan noe for som brilletryne, fregnetryne, minipikk, pailabb, jævla homo,.. Å skjelle ut folk etter hvordan de ser ut, hvilket kjønn de er, hvilken seksuell legning, har noe kilo ekstra, født med misdannelser osv er ulovlig ja.  Det er forfatter stygt.  Men å komme med kritikk som i ts sitt tilfelle er noe som har gått for langt. Der ligger det ting bak som synes i kritikken som blir sagt. Og når det blir så ille burde man ikke være sammen. Og man burde gå i seg selv og bli en bedre person, gjelder begge to. 

Anonymkode: dbc20...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å dra frem norske lover i denne saken er ganske skremmende. Her er det altså bare en side av saken og historien. Hadde vært noe helt annet å bli kalt med kallenavn som stygg, feit , hore, fittetryne, mindre verdt osv.  Eller rakket ned på noe man ikke kan noe for som brilletryne, fregnetryne, minipikk, pailabb, jævla homo,.. Å skjelle ut folk etter hvordan de ser ut, hvilket kjønn de er, hvilken seksuell legning, har noe kilo ekstra, født med misdannelser osv er ulovlig ja.  Det er forfatter stygt.  Men å komme med kritikk som i ts sitt tilfelle er noe som har gått for langt. Der ligger det ting bak som synes i kritikken som blir sagt. Og når det blir så ille burde man ikke være sammen. Og man burde gå i seg selv og bli en bedre person, gjelder begge to. 

Anonymkode: dbc20...439

Du bidrar faktisk til fortsettelsen av den mishandlingen som dama til trådstarter har begynt. Jeg rapporterer deg for Oppfordringer til eller forherligelse av voldshandlinger, voldsbruk, voldtekt og lignende.

Anonymkode: 9c173...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler alle å rapportere ting her som kun ytres for å tråkke ned et menneske i en vanskelig situasjon. Stå opp mot dette.

Anonymkode: 9c173...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du bidrar faktisk til fortsettelsen av den mishandlingen som dama til trådstarter har begynt. Jeg rapporterer deg for Oppfordringer til eller forherligelse av voldshandlinger, voldsbruk, voldtekt og lignende.

Anonymkode: 9c173...1d7

WTF?? Det er snakk om at saken har 2 SIDER..  Og det er kun EN VERSJON av saken! Jeg forsvarer ikke vold verken psykisk eller fysisk.  Det ser du TYDELIG i svaret mitt!  I ts sitt tilfelle er det snakk om kritikk mot han og hva han eventuelt gjør (lyver mye, bare tenker på seg selv i senga, er lat og ikke gidder å gjøre noe, ikke hører etter når de snakker om ting), det kommer tydelig frem i kritikken mot han at hun med grunner er frustrert og at det har endt i kririkk.

Anonymkode: dbc20...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

WTF?? Det er snakk om at saken har 2 SIDER..  Og det er kun EN VERSJON av saken! Jeg forsvarer ikke vold verken psykisk eller fysisk.  Det ser du TYDELIG i svaret mitt!  I ts sitt tilfelle er det snakk om kritikk mot han og hva han eventuelt gjør (lyver mye, bare tenker på seg selv i senga, er lat og ikke gidder å gjøre noe, ikke hører etter når de snakker om ting), det kommer tydelig frem i kritikken mot han at hun med grunner er frustrert og at det har endt i kririkk.

Anonymkode: dbc20...439

Jeg har ikke noe mer å si til deg. Når man bryter loven spiller det ingen rolle hvorfor man gjør det. Det er bare mennesker som forsøker å forklare sine egne ugjerninger som fokuserer på den andre. Men det er ikke lov å mobbe eller trakassere uansett hvordan den andre er!

Anonymkode: 9c173...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe mer å si til deg. Når man bryter loven spiller det ingen rolle hvorfor man gjør det. Det er bare mennesker som forsøker å forklare sine egne ugjerninger som fokuserer på den andre. Men det er ikke lov å mobbe eller trakassere uansett hvordan den andre er!

Anonymkode: 9c173...1d7

Du drar ting helt ut av proporsjoner.  Ts har fått kraftig kritikk med tilsynelatende grunner. Han gidder ikke gjøre en dritt og blir kalt lat når dama har fått nok av latskapen.  Og når han har sex med henne tar han ikke hensyn til henne og tenker kun på seg selv så hun sier i frustrasjon at han ikke tilfredsstiller henne og er udugelig i senga , og når de prater om ting hører han ikke etter og han gjør ting som hun har tydeligvis sagt at han ikke skal gjøre og hun blir oppgitt og lei. Altså forskjell på krass kritikk fra en frustrert person enn  ts fremstilling og din tankegang av dette. 

Anonymkode: dbc20...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutes ago, AnonymBruker said:

Å dra frem norske lover i denne saken er ganske skremmende. Her er det altså bare en side av saken og historien. Hadde vært noe helt annet å bli kalt med kallenavn som stygg, feit , hore, fittetryne, mindre verdt osv.  Eller rakket ned på noe man ikke kan noe for som brilletryne, fregnetryne, minipikk, pailabb, jævla homo,.. Å skjelle ut folk etter hvordan de ser ut, hvilket kjønn de er, hvilken seksuell legning, har noe kilo ekstra, født med misdannelser osv er ulovlig ja.  Det er forfatter stygt.  Men å komme med kritikk som i ts sitt tilfelle er noe som har gått for langt. Der ligger det ting bak som synes i kritikken som blir sagt. Og når det blir så ille burde man ikke være sammen. Og man burde gå i seg selv og bli en bedre person, gjelder begge to. 

Anonymkode: dbc20...439

Vet du i det hele tatt hva psykisk vold er?

Anonymkode: caf9a...c9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du drar ting helt ut av proporsjoner.  Ts har fått kraftig kritikk med tilsynelatende grunner. Han gidder ikke gjøre en dritt og blir kalt lat når dama har fått nok av latskapen.  Og når han har sex med henne tar han ikke hensyn til henne og tenker kun på seg selv så hun sier i frustrasjon at han ikke tilfredsstiller henne og er udugelig i senga , og når de prater om ting hører han ikke etter og han gjør ting som hun har tydeligvis sagt at han ikke skal gjøre og hun blir oppgitt og lei. Altså forskjell på krass kritikk fra en frustrert person enn  ts fremstilling og din tankegang av dette. 

Anonymkode: dbc20...439

Om det var sant at han var lat og udugelig, så burde hun gått ut av forholdet og jobbet med sitt eget sinneproblem. Det er det sunne, friske mennesker gjør når de er misfornøyd med partneren sin.

Det er INGEN GRUNN til å tro at trådstarter er en lat og udugelig person.

Det er all grunn til å tro at samboeren klikket på han fordi hun selv har et stort problem med voldelig adferd. Da sier man slike ting. Man klikker. Om du legger merke til ting hun har sagt, så motsier hun også seg selv. Det er et endelig bevis på at det ikke er han som er sprø. 

Vi er mange her som har opplevd slike ting som trådstarter har. Vi er mange her som har opplevd hvordan den voldelige personen ikke ser sin egen rolle i det hele tatt. Det skyldes ofte en personlighetsforstyrrelse eller en annen lidelse, og det er USUNT OG SKADELIG å utsettes for slikt.

Anonymkode: 9c173...1d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du i det hele tatt hva psykisk vold er?

Anonymkode: caf9a...c9d

Selvfølgelig vet jeg det. Vet du hva som er feil i dette tilfellet? Å fremstille seg selv som et offer når saken kanskje egentlig er at det er hun som er det og ikke ts. 

Anonymkode: dbc20...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig vet jeg det. Vet du hva som er feil i dette tilfellet? Å fremstille seg selv som et offer når saken kanskje egentlig er at det er hun som er det og ikke ts. 

Anonymkode: dbc20...439

Hvordan kan et menneske være BÅDE altfor rask OG altfor treg, BÅDE altfor kåt OG altfor lite kåt? Hvordan mener du at noen skal jobbe med seg selv hvis ALT uansett er galt?

DET er problemet her. DET er å være voldelig.

Anonymkode: 9c173...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du drar ting helt ut av proporsjoner.  Ts har fått kraftig kritikk med tilsynelatende grunner. Han gidder ikke gjøre en dritt og blir kalt lat når dama har fått nok av latskapen.  Og når han har sex med henne tar han ikke hensyn til henne og tenker kun på seg selv så hun sier i frustrasjon at han ikke tilfredsstiller henne og er udugelig i senga , og når de prater om ting hører han ikke etter og han gjør ting som hun har tydeligvis sagt at han ikke skal gjøre og hun blir oppgitt og lei. Altså forskjell på krass kritikk fra en frustrert person enn  ts fremstilling og din tankegang av dette. 

Anonymkode: dbc20...439

At det var? Kaller du eksemplene i HI for "skarp kritikk?" Er du en som kunne funnet på å si sånt om du var lei,irritert eller hva du enn føler? Det fins ingenting riktig med å snakke sånn til noen. Og det er langt forbi skarp kritikk. Makan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om det var sant at han var lat og udugelig, så burde hun gått ut av forholdet og jobbet med sitt eget sinneproblem. Det er det sunne, friske mennesker gjør når de er misfornøyd med partneren sin.

Det er INGEN GRUNN til å tro at trådstarter er en lat og udugelig person.

Det er all grunn til å tro at samboeren klikket på han fordi hun selv har et stort problem med voldelig adferd. Da sier man slike ting. Man klikker. Om du legger merke til ting hun har sagt, så motsier hun også seg selv. Det er et endelig bevis på at det ikke er han som er sprø. 

Vi er mange her som har opplevd slike ting som trådstarter har. Vi er mange her som har opplevd hvordan den voldelige personen ikke ser sin egen rolle i det hele tatt. Det skyldes ofte en personlighetsforstyrrelse eller en annen lidelse, og det er USUNT OG SKADELIG å utsettes for slikt.

Anonymkode: 9c173...1d7

Kjenner du dem? Kjenner du ts? Kjenner du hele historien og forholdet dems? Henne? Du har HANS VERSJON, altså EN SIDE av saken og HANS vinkling. Jeg er opptatt av hva som faktisk har skjedd og ser på hva hun har sagt og mulige årsaker til hvorfor hun har sagt det hun har sagt. Ingen røyk uten ild. ...  De burde gått fra hverandre før det ble slik. Og det er ikke noe med hennes sinne men de begges grunner til å la det gå så langt at det ble slik. De burde begge gå i seg selv her. 

Anonymkode: dbc20...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minute ago, AnonymBruker said:

Selvfølgelig vet jeg det. Vet du hva som er feil i dette tilfellet? Å fremstille seg selv som et offer når saken kanskje egentlig er at det er hun som er det og ikke ts. 

Anonymkode: dbc20...439

Du beskylder TS for å lyve. Beskyldninger er ofte en greie som voldsutøvere driver med. Du gjør alt du kan for å rakke ned på TS både direkte og indirekte. Det er voldelig adferd.

Anonymkode: caf9a...c9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NotNaomi skrev:

At det var? Kaller du eksemplene i HI for "skarp kritikk?" Er du en som kunne funnet på å si sånt om du var lei,irritert eller hva du enn føler? Det fins ingenting riktig med å snakke sånn til noen. Og det er langt forbi skarp kritikk. Makan. 

Jeg slenger ikke dritt nei. Jeg sier fra når jeg blir irritert og hva som plager meg. Jeg har ingen problemer med å se at det ligger årsaker bak ting som blir sagt og at det er flere sider av samme sak. Det er veldig viktig å ikke bare høre på ts som er stakkars han, men prøve å tenke på hva som faktisk har skjedd enn å gjøre dama hans til den "store stygge ulven"  når det kanskje ikke er helt slik i virkeligheten. 

Anonymkode: dbc20...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du beskylder TS for å lyve. Beskyldninger er ofte en greie som voldsutøvere driver med. Du gjør alt du kan for å rakke ned på TS både direkte og indirekte. Det er voldelig adferd.

Anonymkode: caf9a...c9d

Enig. Det er voldelig adferd og bare å rapportere!

Anonymkode: 9c173...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du beskylder TS for å lyve. Beskyldninger er ofte en greie som voldsutøvere driver med. Du gjør alt du kan for å rakke ned på TS både direkte og indirekte. Det er voldelig adferd.

Anonymkode: caf9a...c9d

Det er faktisk ts som kommer med beskyldninger her av dama si. Jeg tror på hva han sier ja, men om jeg skal tro at hun er slem mot han er jeg litt usikker på siden vi får bare hans versjon av saken. Og hennes kritikk lyser jo grunner. Slik jeg ser det.. Altså noen må jo evne å se saken fra andre siden også. 

Anonymkode: dbc20...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...