Gå til innhold

Har jeg bare vært uheldig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

hehe...ingenting er som halvfeite,kvapsete kvinnfolk som liksom krever stor pikk .....se dere sjøl i speilet da for pokker!

Anonymkode: 7dcdc...d82

Hehe. Trener hver dag, er tynn og ser veldig bra ut. Anonym d5c sier så krever jeg ingenting...har vært sammen med samme fyr i 2 år..

 

ts

Anonymkode: 19f00...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe. Trener hver dag, er tynn og ser veldig bra ut. Anonym d5c sier så krever jeg ingenting...har vært sammen med samme fyr i 2 år..

 

ts

Anonymkode: 19f00...c4d

Som anonym sier, så krever man infenting skulle det stå;)

Anonymkode: 19f00...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg satt nettopp på toalettet og leste på dopapirpakningen at ett tørkepapir er 12.5 cm langt, da tenkte jeg faktisk på denne tråden og tenkte jeg var glad som har en kjæreste med 18 :)

Anonymkode: f0841...d5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt god sex med små og dårlig sex med store og omvendt. Nå er jeg gift med en som har 17 cm lengde og ca 17 cm i omkrets.  For meg er dette perfekt og vi passer som hånd i hanske.❤️

Anonymkode: 6e53a...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du er trang. En 12 centimeter er nok for en trang kvinne. Det er nok for meg, og jeg er ikke sånn supertrang etter et par barnefødsler. Barnefar var 11 cm. Kjæresten jeg har nå, er 16, og det er for stort! Vi må varme skikkelig opp om det ikke skal bli ubehag ved inntrengning. 

Nåvel. Når det er sagt. Det er tykkelse som betyr noe. 12-centimeren var ikke så veldig tykk. Kanskje ikke i det hele tatt, i forhold til tidligere partnere (hvor jeg ikke har visst lengden på penis). Han jeg har nå, er heller ikke spesielt tykk. Men igjen; han føles for stor.

Anonymkode: 1d817...831

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt god sex med små og dårlig sex med store og omvendt. Nå er jeg gift med en som har 17 cm lengde og ca 17 cm i omkrets.  For meg er dette perfekt og vi passer som hånd i hanske.❤️

Anonymkode: 6e53a...5ef

Det er ekstremt stor penis, bare så det er sagt.

Anonymkode: f3f48...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du er trang. En 12 centimeter er nok for en trang kvinne. Det er nok for meg, og jeg er ikke sånn supertrang etter et par barnefødsler. Barnefar var 11 cm. Kjæresten jeg har nå, er 16, og det er for stort! Vi må varme skikkelig opp om det ikke skal bli ubehag ved inntrengning. 

Nåvel. Når det er sagt. Det er tykkelse som betyr noe. 12-centimeren var ikke så veldig tykk. Kanskje ikke i det hele tatt, i forhold til tidligere partnere (hvor jeg ikke har visst lengden på penis). Han jeg har nå, er heller ikke spesielt tykk. Men igjen; han føles for stor.

Anonymkode: 1d817...831

Tro hva du vil..er så trang at jeg ikke kan stramme under sex engang fordi typen synes det er så vondt.. gjort knipeøvelser i alle år, ingen barnefødsler og er ei ung og sped jente.. må også varme opp i evigheter som du.. men tennes av en stor allikevel. Er det mulig for noen svar.. 

Anonymkode: 19f00...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tro hva du vil..er så trang at jeg ikke kan stramme under sex engang fordi typen synes det er så vondt.. gjort knipeøvelser i alle år, ingen barnefødsler og er ei ung og sped jente.. må også varme opp i evigheter som du.. men tennes av en stor allikevel. Er det mulig for noen svar.. 

Anonymkode: 19f00...c4d

Hva skal vi svare? Ja, du er uheldig som har en kjæreste du ikke verdsetter og antagelig kommer til å vrake snart fordi du ønsker å ha sex med en med stor kuk?

Og nei, hvis du ikke får noe ut av en penis litt under gjennomsnittet er du nok ikke veldig trang. Hvor ung og vakker (du åpenbart selv syns du er) eller hvor langt tid det tar før du blir skikkelig klar har ingenting med hvor trang eller vid du er. Noen blir fort klare, andre blir det ikke. 

Anonymkode: f3f48...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal vi svare? Ja, du er uheldig som har en kjæreste du ikke verdsetter og antagelig kommer til å vrake snart fordi du ønsker å ha sex med en med stor kuk?

Og nei, hvis du ikke får noe ut av en penis litt under gjennomsnittet er du nok ikke veldig trang. Hvor ung og vakker (du åpenbart selv syns du er) eller hvor langt tid det tar før du blir skikkelig klar har ingenting med hvor trang eller vid du er. Noen blir fort klare, andre blir det ikke. 

Anonymkode: f3f48...129

Kommer ikke til å vrake typen fordi jeg tenner på større peniser enn han har... hvorfor så salty? Du har ikke tilfeldigvis liten  selv?

jeg vet godt at jeg er veldig trang,er det sånn at alle som tenner på større er vide?typen får vondt om jeg strammer under sex.jeg vet at jeg ikke er vid.jesus Kristus,dette er siste gang jeg poster innlegg på KG.

Anonymkode: 19f00...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere å få det til å ha noe å si hvor trang dama er når det er snakk om lengde på penis? :klo:

Anonymkode: 82f81...c81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer ikke til å vrake typen fordi jeg tenner på større peniser enn han har... hvorfor så salty? Du har ikke tilfeldigvis liten  selv?

jeg vet godt at jeg er veldig trang,er det sånn at alle som tenner på større er vide?typen får vondt om jeg strammer under sex.jeg vet at jeg ikke er vid.jesus Kristus,dette er siste gang jeg poster innlegg på KG.

Anonymkode: 19f00...c4d

Nei, jeg er såvidt over snittet men kan ikke skjønne at 3 cm mindre har noen stor praktisk betydning. Altså om du ikke får NOE ut av sex med din types penis tviler ejg du ville fått det med meg heller, og jeg har en helt vanlig en, noe typen din forøvrig også har (han faller inn under normalen). 

Alle med godt med muskler nedentil kan stramme hardt rundt en penis, til og med en finger. Sier ingenting om hvor trang du er, beklager. 

Anonymkode: f3f48...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer dere å få det til å ha noe å si hvor trang dama er når det er snakk om lengde på penis? :klo:

Anonymkode: 82f81...c81

Når hun åpenbart ikke kjenner så mye tviler jeg på det er lengden som egentlig er hovedproblemet. Hun tennes nok av tanken på en lang, men kjenner egentlig ikke typen så godt fordi den blir for tynn for henne.

Anonymkode: f3f48...129

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekstremt stor penis, bare så det er sagt.

Anonymkode: f3f48...129

Nei. 17 cm. er ikke ekstremt stor penis. Du er blitt lurt.

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekstremt stor penis, bare så det er sagt.

Anonymkode: f3f48...129

Eh lol nei? 17 cm er ikke ekstremt stort. Flertallet av de jeg har møtt har rundt 17 cm , og ja jeg har målt med målebånd. For meg er 16-17 cm normalen, kanskje jeg har vært heldig? For meg er alt under 14 LITE og skuffende.. Så godt jeg ikke har møtt på altfor mange med den størrelsen.

Anonymkode: f0841...d5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er såvidt over snittet men kan ikke skjønne at 3 cm mindre har noen stor praktisk betydning. Altså om du ikke får NOE ut av sex med din types penis tviler ejg du ville fått det med meg heller, og jeg har en helt vanlig en, noe typen din forøvrig også har (han faller inn under normalen). 

Alle med godt med muskler nedentil kan stramme hardt rundt en penis, til og med en finger. Sier ingenting om hvor trang du er, beklager. 

Anonymkode: f3f48...129


3 cm forskjell er godt merkbart. 2 cm er også noe man merker, men under det er ikke forskjellen så stor.  Alle monner drar, som man sier ;)

Selvom det ikke er penistykkelse/tranghet vi diskuterer i denne tråden vil jeg bare Ang knipemuskler skyte inn at jeg syntes ikke menn med tynn penis kan bruke dette som et angrep , at da at dama løs og får knipe mere. Da er man rett og slett bare ikke seksuelt kompatible om man ikke passer uten kniping, for kniping tar jo all konsentrasjonen og kreftene så det er ikke noe man kan gjøre under et helt samleie. Menn kan jo prøve å trene sin egen PC muskel og se hvor mange sekunder av gangen de klarer å spenne den og hvor mye konsentrasjon det krever. De hadde ikke greid å fokusere på sexen og holde tenningen om de konstant måtte holde muskelen spent.

Noe menn også må tenke på ang dette med "vid vagina", vagina er så fleksibel at den tilpasser seg størrelse etter behov. Jeg har hatt kjærester med både tykk og tynn pikk, og det som var vondt ble godt, og det som var umerkbart og kjedelig ble helt greit. Den varierer også i "tranghet" avhengig av hvor i syklusen man er. Menn som får lite sex og har en tendens til å runke mye vil føle mye mindre under sex , fordi et fast hardt håndgrep jo uansett klemmer og strammer mer enn en vagina uansett hvor trang eller trent den er.

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer dere å få det til å ha noe å si hvor trang dama er når det er snakk om lengde på penis? :klo:

Anonymkode: 82f81...c81


Det er bare menn med liten penis sin måte å shame kvinner på, henger ikke på grep naturligvis så bare overse de tåpelige angrepene.


-

Anonymkode: f0841...d5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Perle skrev:

Nei. 17 cm. er ikke ekstremt stor penis. Du er blitt lurt.

17 cm lengde OG omkrets er stort jo. Ikke så veldig langt over normalen lang men veldig langt over snittet tykkelse.

Anonymkode: f3f48...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh lol nei? 17 cm er ikke ekstremt stort. Flertallet av de jeg har møtt har rundt 17 cm , og ja jeg har målt med målebånd. For meg er 16-17 cm normalen, kanskje jeg har vært heldig? For meg er alt under 14 LITE og skuffende.. Så godt jeg ikke har møtt på altfor mange med den størrelsen.

Anonymkode: f0841...d5c

Han fortjener bedre enn deg...

Anonymkode: c7dd8...589

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han fortjener bedre enn deg...

Anonymkode: c7dd8...589

Fortjener bedre enn meg fordi jeg sier at 17 cm ikke er "ekstremt stort" og at jeg har møtt flere med 17 enn med 14, og sier "heldigvis" for det?

Åja , for hva som føles godt fysisk for meg sier jo SÅ mye om min personlighet og kvaliteter. Jeg er helt sikkert verdens værste menneske eller?????!

Anonymkode: f0841...d5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortjener bedre enn meg fordi jeg sier at 17 cm ikke er "ekstremt stort" og at jeg har møtt flere med 17 enn med 14, og sier "heldigvis" for det?

Åja , for hva som føles godt fysisk for meg sier jo SÅ mye om min personlighet og kvaliteter. Jeg er helt sikkert verdens værste menneske eller?????!

Anonymkode: f0841...d5c

Tja, måten du skriver på gir ikke det beste inntrykket av deg.

Anonymkode: f3f48...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...