Gå til innhold

Har jeg bare vært uheldig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange av de som begrenses av penis på 12 cm, begrenses fordi de sekv er elendige i senga og ikke vet hvordan er kvinne kan bruke sitt underliv bevisst :)

Anonymkode: 1bd01...437

Aner ikke hva størrelsen var, men ekstremt lite var det nok ikke - og jo, det blir jo selvsagt begrenset av penisstørrelse når den ikke kan holdes inne omtrent uansett stilling og man må begrense seg til kun misjonær uten å bevege seg særlig.

Det største problemet var likevel totalt manglende skills i senga, men størrelsen hadde jo praktisk betydning på hva man kunne gjøre av samleie.

Anonymkode: 676b5...823

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva størrelsen var, men ekstremt lite var det nok ikke - og jo, det blir jo selvsagt begrenset av penisstørrelse når den ikke kan holdes inne omtrent uansett stilling og man må begrense seg til kun misjonær uten å bevege seg særlig.

Det største problemet var likevel totalt manglende skills i senga, men størrelsen hadde jo praktisk betydning på hva man kunne gjøre av samleie.

Anonymkode: 676b5...823

Nå følte jeg meg plutselig litt heldig her! Min mann er ganske velutstyrt, og jeg har tenkt at det kanskje er bedre med en litt liten siden han "bånner" meg for mye hvis ikke vi tar det litt forsiktig. Må også være veldig klar selv, for å takle den størrelsen rett og slett. Men ser jo nå at det motsatte hadde vært mye kjedeligere! Må også si meg enig i en tidligere her som skrev at en stor penis estetisk er meget sexy og flott og se på:)

Anonymkode: 402bd...97e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva størrelsen var, men ekstremt lite var det nok ikke - og jo, det blir jo selvsagt begrenset av penisstørrelse når den ikke kan holdes inne omtrent uansett stilling og man må begrense seg til kun misjonær uten å bevege seg særlig.

Det største problemet var likevel totalt manglende skills i senga, men størrelsen hadde jo praktisk betydning på hva man kunne gjøre av samleie.

Anonymkode: 676b5...823

Hysj!

Slikt får man ikke lov å si! Man får bare lov å si at størrelsen ikke betyr noe, og at det er dama sin skyld hvis sexen er dårlig med en liten penis. For penisstørrelsen har ingen verdens ting å si for hvor bra sexen oppleves for kvinnen. Det er bare noe galt med fantasien, evnene og knipemuskulaturen hennes.

For meg som kommer hver gang noe kommer borti livmorhalsen min, så hardt at jeg ofte blacker ut, så handler det om innstilling. At jeg savner denne orgasmen når jeg ligger med menn med for kort penis til å kunne oppnå denne orgasmen viser bare at jeg har rævva innstilling og et innskrenket og kjedelig sexliv.....

Og så videre.....

 

 

 

:ironi:

Anonymkode: 825e8...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hysj!

Slikt får man ikke lov å si! Man får bare lov å si at størrelsen ikke betyr noe, og at det er dama sin skyld hvis sexen er dårlig med en liten penis. For penisstørrelsen har ingen verdens ting å si for hvor bra sexen oppleves for kvinnen. Det er bare noe galt med fantasien, evnene og knipemuskulaturen hennes.

For meg som kommer hver gang noe kommer borti livmorhalsen min, så hardt at jeg ofte blacker ut, så handler det om innstilling. At jeg savner denne orgasmen når jeg ligger med menn med for kort penis til å kunne oppnå denne orgasmen viser bare at jeg har rævva innstilling og et innskrenket og kjedelig sexliv.....

Og så videre.....

:ironi:

Anonymkode: 825e8...c1c

Stråmannargumenter much? :lillesky2:

Man har da lov til å si akkurat hva man vil, men FAKTUM er jo for de fleste av oss er det ikke nødvendig med noe store greier. Om du mener det at flertallet ikke har samme preferanser som deg innebærer at du liksom ikke har lov til å si din mening er du kanskje bare en som lett lar seg provosere at andre er ulike enn deg? Du leser kanskje en del tråder med kvinner som ønsker å tilbakevise menn sine komplekser og kjenner det irriterer deg siden det er viktig for deg? Vel, det betyr ikke at noen ønsker å kneble dine meninger.

Alle er forskjellige underlivet, menn OG kvinner. Ditt underliv er laget for en stor penis, andre passer best med mindre. 

Anonymkode: f3f48...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt 4 sexpartnere i mitt 21 årige liv.lengden på penis har aldri vært noe mer enn11 - 12 cm. Ene hadde trolig ikke mer enn 7 heller og da var den erigert.

Prøv en etnisk nordmann.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For meg som kommer hver gang noe kommer borti livmorhalsen min, så hardt at jeg ofte blacker ut, så handler det om innstilling.

Enten har du aldri hatt en svær en, eller så forveksler du smerte med orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Horten Market skrev:

Prøv en etnisk nordmann.

Enten har du aldri hatt en svær en, eller så forveksler du smerte med orgasme.

Å treffe livmorhalsen krever at penis er 13cm i mitt tilfelle. Så nei, penis må ikke være stor eller over gjennomsnittet. Men den må være nær livmorhalsen når den støter inn for at jeg skal kunne oppnå klimax (sier seg selv). Derfor betyr størrelsen mye for meg. Men det betyr ikke så stor som mulig, men minst 13cm lang.

Dessverre.

Så for noen kvinner betyr størrelsen mye, inkludert meg selv. Så de penisene på 7-12cm lengde hadde føltes for korte for meg og skapt et savn etter lenger penis på sikt. 

Anonymkode: 825e8...c1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Horten Market skrev:

 

Enten har du aldri hatt en svær en, eller så forveksler du smerte med orgasme.

Hva vet du om det? Du er jo mann så selvom du har lest at mange får vondt at at penis stanger i livmorhalsen vet du ikke eksagt hvordan det er for hun som skrev det. Noen liker ditt noen liker datt, ikke sant? Og mange liker faktisk at sex gjør litt diggvondt   anyways :)

For meg er jeg glad jeg har av 12 partnere , møtt to "kjemper" (20cm++), 3 små (under 12 cm), og resten gjennomsnittlige. Så jeg føler meg ikke uheldig, men må innrømme jeg ikke syntes sex var store greiene det første 1,5 året jeg hadde sex, da begge guttene jeg var seksuelt aktiv med hadde gjennomsnitlig/litt under gjennomsnitlig.  Større er så mye bedre!
Du får "ta runden" videre , og kanskje prøve å klemme litt på julepakka før du åpner den så du vet hva du har i vente før du bestemmer deg for å bli med for å unngå "skuffelser" ;)
 

Anonymkode: f0841...d5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke er like enkelt å kirurgisk øke penisstørrelse til det dobbelte i lengde og bredde eks 12-24 cm, som det er å øke bryststørrelse til det dobbelte / kirurgisk inngrep på kjønnslepper. Hadde glatt tatt en penis-operasjon viss det fantes. Det eneste som er der ute for tiden er noe som kan øke lengden med 2-3 cm men er ekstremt risikabel, du kan risikere å miste følsomhet i penis/ikke greie å få ereksjon lengre osv osv. Vil heller være en skuffelse for kvinner, enn at jeg har en 2 cm lengre penis uten følelser som ikke kan bli stiv :arwen:

Anonymkode: 273b9...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd det ikke er like enkelt å kirurgisk øke penisstørrelse til det dobbelte i lengde og bredde eks 12-24 cm, som det er å øke bryststørrelse til det dobbelte / kirurgisk inngrep på kjønnslepper. Hadde glatt tatt en penis-operasjon viss det fantes. Det eneste som er der ute for tiden er noe som kan øke lengden med 2-3 cm men er ekstremt risikabel, du kan risikere å miste følsomhet i penis/ikke greie å få ereksjon lengre osv osv. Vil heller være en skuffelse for kvinner, enn at jeg har en 2 cm lengre penis uten følelser som ikke kan bli stiv :arwen:

Anonymkode: 273b9...db2

Sagt fra en som liker stor pikk : Det dobbelte er jo helt sinnsykt å ta operasjon for (med mindre man har 5 cm kuk) , men de 2-3 centimeterne som kommer ut av en operasjon gir STOR forskjell!
Det er ikke på langt nær like risikabelt å ta penisforstørrelse, som kjønnsleppereduksjon.
 

Anonymkode: f0841...d5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sagt fra en som liker stor pikk : Det dobbelte er jo helt sinnsykt å ta operasjon for (med mindre man har 5 cm kuk) , men de 2-3 centimeterne som kommer ut av en operasjon gir STOR forskjell!
Det er ikke på langt nær like risikabelt å ta penisforstørrelse, som kjønnsleppereduksjon.
 

Anonymkode: f0841...d5c

Heldigvis er det for de fleste ingen grunn til å ta en slik operasjon likevel. 

Anonymkode: f3f48...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sagt fra en som liker stor pikk : Det dobbelte er jo helt sinnsykt å ta operasjon for (med mindre man har 5 cm kuk) , men de 2-3 centimeterne som kommer ut av en operasjon gir STOR forskjell!
Det er ikke på langt nær like risikabelt å ta penisforstørrelse, som kjønnsleppereduksjon.
 

Anonymkode: f0841...d5c

Tror verken jeg eller du kan si noe om hva som er mest risikabelt. Jeg er ikke en kirurg som vet dette av personlig erfaring og jeg tviler på at du er en kirurg som har erfaring til å påstå hva som er mest risikabelt. Men både penisforlengelse og kjønn-sleppereduksjon er risikabelt. Men skal forlate denne tråden, det eneste den oppnår er å gi menn dårligere selvtillit, akkurat som tråder om kjønnslepper/bryststørrelse bare oppnår gi kvinner dårligere selvtillit. Hater alle slike tråder egentlig.

Anonymkode: 273b9...db2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke på langt nær like risikabelt å ta penisforstørrelse, som kjønnsleppereduksjon.

Det er nok motsatt. Penisforstørrelse innebærer risiko for impotens og/eller at følelsen forsvinner. Det vil si all gleden borte. Tenk deg at klitorisen ikke lenger var følsom. Bedre med en liten en som fungerer, enn en stor og slapp en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Horten Market skrev:

Det er nok motsatt. Penisforstørrelse innebærer risiko for impotens og/eller at følelsen forsvinner. Det vil si all gleden borte. Tenk deg at klitorisen ikke lenger var følsom. Bedre med en liten en som fungerer, enn en stor og slapp en.

Det er nettopp det som er kjent risiko ved kjønnsleppereduksjon, at følsomheten forsvinner.
Det er derimot ikke noe risiko ved penisforstørrelse med fett transplantasjon.

Anonymkode: f0841...d5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil anbefale å gjøre knipeøvelser og stramme under sex. Dette uavhengig penisstørrelse, da det blir bedre for dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har vært uheldig, TS. Av de 20 jeg har ligget med har de aller fleste vært mellom 14-18cm. Og igjen flere over 18cm enn under 14cm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd det ikke er like enkelt å kirurgisk øke penisstørrelse til det dobbelte i lengde og bredde eks 12-24 cm, som det er å øke bryststørrelse til det dobbelte / kirurgisk inngrep på kjønnslepper. Hadde glatt tatt en penis-operasjon viss det fantes. Det eneste som er der ute for tiden er noe som kan øke lengden med 2-3 cm men er ekstremt risikabel, du kan risikere å miste følsomhet i penis/ikke greie å få ereksjon lengre osv osv. Vil heller være en skuffelse for kvinner, enn at jeg har en 2 cm lengre penis uten følelser som ikke kan bli stiv :arwen:

Anonymkode: 273b9...db2

Hvorfor skal menn alltid overdrive?

Hva skal du med 24cm lang penis?

Jeg, som har sagt at jeg bryr meg om størrelse, tenker at det blir altfor mye! Ingen damer jeg har snakket med har sagt de foretrekker over 18cm. INGEN! Og veldig mange synes 18cm er for mye. De fleste vil faktisk ha en rundt gjennomsnittet for å ikke få vondt. 

Anonymkode: 825e8...c1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her.

Jeg er selvsikker og trygg på at jeg er en veldig god partner i senga.gjør så mye knipeøvelser at kjæresten min synes det gjør vondt om jeg strammer under sex. Du som sa jeg burde prøve etnisk norske,alle jeg har hatt har vært etnisk norske...

er det ikke godtatt å drømme om gjennomsnittlig penis engang?drømmer om større fordi det tenner meg....

Anonymkode: 19f00...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt 4 sexpartnere i mitt 21 årige liv.lengden på penis har aldri vært noe mer enn11 - 12 cm. Ene hadde trolig ikke mer enn 7 heller og da var den erigert. Nåværende kjæreste har 12cm.jeg prøver å ikke være så opptatt av lengden, men jeg tennes veldig av en stor. Jeg er veldig trang men føler ikke en under gjennomsnittlig tynn penis gir så mye nytelse under sex. Er det slemt av meg å tenke det? Virker som det er så mange som er med gutter som har så store..vet at størrelse ikke har alt og si, men en viss størrelse må den jo ha..Trodde gjennomsnittet var 14, har jeg bare hatt uflaks som ikke har møtt noen større. ?

Anonymkode: 19f00...c4d

Helt normalt.

Anonymkode: c85db...5b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Tørrfisk skrev:

Jeg tror du har vært uheldig, TS. Av de 20 jeg har ligget med har de aller fleste vært mellom 14-18cm. Og igjen flere over 18cm enn under 14cm.

Den kjøper jeg ikke.

Anonymkode: c85db...5b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd det ikke er like enkelt å kirurgisk øke penisstørrelse til det dobbelte i lengde og bredde eks 12-24 cm, som det er å øke bryststørrelse til det dobbelte / kirurgisk inngrep på kjønnslepper. Hadde glatt tatt en penis-operasjon viss det fantes. Det eneste som er der ute for tiden er noe som kan øke lengden med 2-3 cm men er ekstremt risikabel, du kan risikere å miste følsomhet i penis/ikke greie å få ereksjon lengre osv osv. Vil heller være en skuffelse for kvinner, enn at jeg har en 2 cm lengre penis uten følelser som ikke kan bli stiv :arwen:

Anonymkode: 273b9...db2

Er glad det ikke går an. Tenk på hvordan det ville blitt, å hvor kravstor damene hadde blitt. Så håper det aldri vil bli noe av!

Anonymkode: c85db...5b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...