Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

haha, hun som pleide å sende så mye live i HH er nå på Kosegruppa og sender live der!

 

Melder meg ut! Altfor mange analfikserte idioter der, blant annet.

Anonymkode: f69a1...e61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2017 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Virker som veldig mange av de som skriver der inne, får det meste dekt av nav. Hva med å jobbe selv? 

Anonymkode: 0f5e9...a34

Når man ser på hva de skriver der inne blir det mer forståelig at de ikke jobber. Det finnes neppe mange aktuelle stillinger for folk som er så dumme.

Anonymkode: e8759...292

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
På 11.8.2017 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Samme her. Det er sikkert ekstremt trangsynt og forferdelig av meg, men når folk skriver på dialekt oppfatter jeg de automatisk som mindre intelligente. 

Anonymkode: 65cc7...881

Samme her. Jeg tror de skriver på dialekt for å dekke over dårlige skriveferdigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man ser på hva de skriver der inne blir det mer forståelig at de ikke jobber. Det finnes neppe mange aktuelle stillinger for folk som er så dumme.

Anonymkode: e8759...292

Hva tenker du om at du selv latterliggjør, rakker ned på og føler deg bedre enn mennesker som tydeligvis har mentale problemer? Tenker du at det er en positiv egenskap i deg selv at du bruker syke mennesker for å føle deg bedre om deg selv? Eller at det i det hele tatt er en positiv egenskap å å godte deg over andre mennesker?

Anonymkode: 25fd1...c8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så denne. "Hvis du skal være med dem, får du ikke være med oss!!"

Ble opprettet etter hu ene ble kasta ut av KF for gjentatte regelbrudd. 

IMG_8268.PNG

Anonymkode: 4c1bf...8ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med hun dama som alltid må tulle et stort pledd rundt halsen når hun sender live?

Anonymkode: 473f4...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er synd at det ikke er noe filter for å publisere i mange av gruppene. Skrev i tråden for HH at det nå er mye intetsigende- før var det iallefall refleksjoner, dilemmaer og ting som engasjerte på godt og vondt, nå er det "flere som gjør husarbeid på søndag", "når begynner 2.klasse på Brumunddal skole i morgen", "jeg liker Volvo, hvem (!!!) bil liker du" og "hvordan lager jeg nachos" + spam i form av "morsomme" linker, kjedebrev, sitat og videoer.

 

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man ser på hva de skriver der inne blir det mer forståelig at de ikke jobber. Det finnes neppe mange aktuelle stillinger for folk som er så dumme.

Anonymkode: e8759...292

Det er da mange som jobber i de forskjellige gruppene. 

Anonymkode: b9355...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så denne. "Hvis du skal være med dem, får du ikke være med oss!!"

Ble opprettet etter hu ene ble kasta ut av KF for gjentatte regelbrudd. 

IMG_8268.PNG

Anonymkode: 4c1bf...8ce

Fikk med meg litt av det dramaet, men hva heter den gruppa hun lagde? Finner den ikke :P 

Anonymkode: 7edd5...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk med meg litt av det dramaet, men hva heter den gruppa hun lagde? Finner den ikke :P 

Anonymkode: 7edd5...d86

Den heter frittgående høner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Marisana skrev:

Den heter frittgående høner :) 

Frittgående høns 🐔🐔🐔

fant den nå :P var et merkelig navn på ei gruppe, litt sånn wannabe hønehjørnet... 

noen her som er blitt medlem der? Vil ikke melde meg ut av kvinneforum heller 😅

Anonymkode: 7edd5...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frittgående høns 🐔🐔🐔

fant den nå :P var et merkelig navn på ei gruppe, litt sånn wannabe hønehjørnet... 

noen her som er blitt medlem der? Vil ikke melde meg ut av kvinneforum heller 😅

Anonymkode: 7edd5...d86

Jeg så/leste at flere fra Kvinneforum hadde meldt seg inn og fikk bli til tross for medlemskap i Kvinneforum. Jeg har ikke prøvd selv da, så om de fikk bli lenge aner jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
På 20.8.2017 den 10.07, AnonymBruker skrev:

haha, hun som pleide å sende så mye live i HH er nå på Kosegruppa og sender live der!

 

Melder meg ut! Altfor mange analfikserte idioter der, blant annet.

Anonymkode: f69a1...e61

Hvem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama i tråden til hun som mener uføre burde få utbetalt minst 25 000 i mnd...jeg er veldig for at uføre skal få en lønn de kan leve av, men 25000 er mer enn jeg får utbetalt - og jeg tar doktorgrad!

Hun mener og det burde bli lettere å bli ufør...og jeg kjenner det provoserer meg. Det å "krangle" med NAV er ofte at NAV vil prøve ALT for å finne ut om du kan jobbe med noe før du kan få bli ufør. Mange som kommer med diagnosene sine - noen er legitime, andre er mer ymse hvor det virker som om det er konkurranse i å ha det verst mulig.

Ei argumenterer med at mange "jobber hver dag med seg selv" og burde få lønn deretter. For å si det sånn - jeg sliter med både angst, depresjoner, kronisk magesår og PTSD etter å ha måttet på avrusning som baby og videre mishandling i barndommen....skal jeg da få dobbelt betalt siden jeg er 100% jobb OG 100% jobber med meg selv?

Blir så innmari provosert over offermentaliteten til mange der.

Anonymkode: db441...726

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Lerke987 skrev:

ei som mente at uføretrygdede burde slippe å betale skatt.. :rolleyes:

Viser jo bare hva de er laget av :frkk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drama i tråden til hun som mener uføre burde få utbetalt minst 25 000 i mnd...jeg er veldig for at uføre skal få en lønn de kan leve av, men 25000 er mer enn jeg får utbetalt - og jeg tar doktorgrad!

Hun mener og det burde bli lettere å bli ufør...og jeg kjenner det provoserer meg. Det å "krangle" med NAV er ofte at NAV vil prøve ALT for å finne ut om du kan jobbe med noe før du kan få bli ufør. Mange som kommer med diagnosene sine - noen er legitime, andre er mer ymse hvor det virker som om det er konkurranse i å ha det verst mulig.

Ei argumenterer med at mange "jobber hver dag med seg selv" og burde få lønn deretter. For å si det sånn - jeg sliter med både angst, depresjoner, kronisk magesår og PTSD etter å ha måttet på avrusning som baby og videre mishandling i barndommen....skal jeg da få dobbelt betalt siden jeg er 100% jobb OG 100% jobber med meg selv?

Blir så innmari provosert over offermentaliteten til mange der.

Anonymkode: db441...726

Oj, du har virkelig opplevd litt😮

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2017 den 11.20, AnonymBruker skrev:

Og så denne. "Hvis du skal være med dem, får du ikke være med oss!!"

Ble opprettet etter hu ene ble kasta ut av KF for gjentatte regelbrudd. 

IMG_8268.PNG

Anonymkode: 4c1bf...8ce

Ja har du sett, der kan man altså diskutere livet "fra å til å". Det var ikke stort :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...