Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

Kvinnesnakk...har ikke ord. Som en mer trashy versjon av Hønehjørnet.

Anonymkode: db441...726

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Quote

Takk for forslag med tiramesu. Den ble god 1f642.png:) men den hadde nok blitt bedre med alkohol. Men....jeg er gravid og derfor brukte jeg bare espresso og mandel essens. 
Lurer på om jeg bruker litt kalhua eks..hvor mye alkohol får jeg i meg?
Eller skal jeg vente med det til jeg har født he he;)

Quote

Espresso er nå heller ikke bra for gravide da... Absolutt ikke anbefalt. Men så liten mengde alkohol har nok lite å si

Quote

Kos deg med kaken og nyt den. Jeg hadde glatt hatt i likøren og. Ikke noe av dette skader fosteret, ikke om du hadde spist hele kaken alene engang.

Quote

Ta et par shotter i kaken. Spiller ingen rolle. Folk må slutte å ha panikk for ting!
(Denne kommentaren ble slettet ganske så fort)

 

 

 

 

Eh...........:sjenert:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2018 den 6.18, MalloryK skrev:

"Om man får barn med en mann, så langt greit. De strevde/litt lattskap ute å få seg jobb. Nå barnet var knapt et år gikk de fra hverandre. Mor finn masse hjelp av si mor og alle støtteannordninger vi har i safummet ble satt inn...... mor alene fikk ikke til dette så bra, så etter ca 10 mnd etter at hun hadde vært en liten stund sammen med en misbruker, ble det barnefar igjen💑. Men hun meldte ikke til nav om forandringene!!!!!! Så hun ikke skulle minste pengene. Nå "leier" de av esken samboer som ikke er tilrettelagt for tre boliger......... kan hun bli tilbakekrevd en god del penger ihverstefall fegsel. Kommer vel an på beløpet!!!!!! Hva gjør man, nå man sleit veldig som småbarnsforeldre selv"

 

Kan noen oversette?

Hva gjør man, når man sleit? I verste fall fengsel. Tre boliger, så langt greit! Latskap i samfunnet. Barnefar og mor sin mor og NAV.

Jeg prøvde i hvert fall. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Døgnvill skrev:

«Er Norge egentlig ett fritt land? Vi er jo med i EU» 

Dagens! :alice:

Jeg lurer litt på hva hun legger i ordet fritt? :PForklarer hun det? Vi har jo likevel felles regler som vi må følge, med i EU eller ei. 

Endret av Tibbie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Tibbie said:

Jeg lurer litt på hva hun legger i ordet fritt? :PForklarer hun det? Vi har jo likevel felles regler som vi må følge, med i EU eller ei. 

Ser ut som tråden er sletta :P

Jeg husker ikke ordrett det hun skrev, men det var noe med at "Norge egentlig ikke er et fritt land ettersom vi er med i EU og må forholde oss til de reglene der. Og derfor er ikke 17.mai, Norges frigjøringsdag, noe å feire lengre"

Oh yes, hun fikk mange tilbakemeldinger på den der ja. :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Døgnvill skrev:

Ser ut som tråden er sletta :P

Jeg husker ikke ordrett det hun skrev, men det var noe med at "Norge egentlig ikke er et fritt land ettersom vi er med i EU og må forholde oss til de reglene der. Og derfor er ikke 17.mai, Norges frigjøringsdag, noe å feire lengre"

Oh yes, hun fikk mange tilbakemeldinger på den der ja. :fnise:

Blir like overrasket hver gang slike personer greier å slå på dataen/telefonen sin, logge seg inn på facebook, og skrive. De virker så korte i hodet....

Anonymkode: edb1a...f5a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Døgnvill skrev:

Ser ut som tråden er sletta :P

Jeg husker ikke ordrett det hun skrev, men det var noe med at "Norge egentlig ikke er et fritt land ettersom vi er med i EU og må forholde oss til de reglene der. Og derfor er ikke 17.mai, Norges frigjøringsdag, noe å feire lengre"

Oh yes, hun fikk mange tilbakemeldinger på den der ja. :fnise:

Var det ingen som prøvde å fortelle henne at Norge ikke er med i EU? :P Og dersom vi var medlem av EU, så hadde påstanden hennes likevel ikke stemt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tibbie said:

Var det ingen som prøvde å fortelle henne at Norge ikke er med i EU? :P Og dersom vi var medlem av EU, så hadde påstanden hennes likevel ikke stemt.

Åh jo da, det var det hehe! På ulike måter, så tråden ble nok sletta :fnise:

Hun ble korrigert på alt, haha!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir like overrasket hver gang slike personer greier å slå på dataen/telefonen sin, logge seg inn på facebook, og skrive. De virker så korte i hodet....

Anonymkode: edb1a...f5a

Er ikke alle som burde ha internettilgang :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden om spesielle navn på Kvinnesnakk :blink:

Er ei som har kommentert at enkelte navn er jo bare bokstaver og man ikke klarer å uttale navnene engang, fantastisk 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst: 

Quote

Heihei2764.png❤️er det noen her som har vært igjennom forminskning av kjønnslepper før?jeg skal igjennom en forminskning av min ene indre leppe,da den ikke er fremmed for og titte uttafor og si hei1f605.png😅noen andre som har vært igjennom det samme og har erfaring med det?hvordan var healing prosessen?takk for svar2764.png❤️2764.png❤️2764.png❤️

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎04‎.‎2018 den 16.12, AnonymBruker skrev:

Blir like overrasket hver gang slike personer greier å slå på dataen/telefonen sin, logge seg inn på facebook, og skrive. De virker så korte i hodet....

Anonymkode: edb1a...f5a

 

Anonymkode: 6e03e...f36

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.4.2018 den 13.57, Poppie skrev:

Åh, slangedama igjen...jeg liker slanger, men seriøst - det begynner å bli too much.

er hun på kvinnesnakk også? hun gikk fra kvinneforum til hønehjørnet, men hun holder det altså gående på kvinnesnakk.

På tide noen sier fra til henne... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2018 den 9.37, Chizue skrev:

Jepp, folk kaller hverandre nettroll over ingenting 😂

 

Er man ikke enig, eller noen kommer med litt kritikk, så er man automatisk ett troll... 

 

Jeg føler alle oppfører seg som "keyboard warrior" Som spyr ut "troll!" og en og annen "white knight". 

 

 

 

Litt morsomt,  ei kan komme med ett fiktivt scenario, mange leser bare scenarioet og kaller TS ett troll fordi hun lyver, debatt ferdig fordi alle henger seg etter hun første som nevnte "troll" og ender opp med spekulering ang TS sin helse 😂

 

Haug med kvinner som ikke vil diskutere krig,nyheter og andre aktuelle saker fordi ; jeg ble med i gruppa for å diskutere kjerring ting, jeg vil ikke sitte å tenke på grusomhetene, admiiiin steng tråden!

 

Man blir kasta ut hvis ein ER litt reflektert der faktisk. For å forbli i kvinnegrupper må ein vera " dum og deilig" , aller mest litt dum. 

 

Anonymkode: 01a3c...218

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden på Kvinnesnakk om hvordan man defineres som norsk...altså, jeg blir trist.

Ei som oppriktig mener at om du har utenlandsk forelder er du ikke norsk, heller ikke besteforelder - du må være «genetisk» norsk, hva nå det enn er.

Ei som er adoptert spør da om hun mener kongen er norsk, men det er han da altså ikke - og iallefall ikke hun som er adoptert.

Flere oppegående i den tråden også, men mye rasistisk trash (ja, trash!).

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Poppie skrev:

Tråden på Kvinnesnakk om hvordan man defineres som norsk...altså, jeg blir trist.

Ei som oppriktig mener at om du har utenlandsk forelder er du ikke norsk, heller ikke besteforelder - du må være «genetisk» norsk, hva nå det enn er.

Ei som er adoptert spør da om hun mener kongen er norsk, men det er han da altså ikke - og iallefall ikke hun som er adoptert.

Flere oppegående i den tråden også, men mye rasistisk trash (ja, trash!).

Jepp, har boblet og bruset i hele natt :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naver-tråden...

For det første - er ikke «naver» brukt om noen som går på nav uten grunn?

Her legges det ut om ymse helseplager, og hvor mange sier de skulle ha vært UTSLITT om de skulle ha sjonglert 3 barn og husarbeid med jobb.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...