Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan ikke forstå kvinner som blir avhengige av slike menn (ja avhengige, de elsker ikke dette makkverket selv om de tror det selv!!)

Anonymkode: f69a1...e61

Da har du mye å lære om mennesklig psyke. Hvordan tror du mennesker blir selvmordsbombere? Hvordan tror du barn er lojale mot foreldre som begår overgrep? Hvordan tror du et menneske kan nyte å voldta noen som ligger og griner?

Mennesker er ikke enkle vesener

Anonymkode: 25fd1...c8b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🎀 Kvinneforum 🎀

Anonymkode: e7c04...127

Finner det ikke, så er kanskje sletta.

Noen som vet hva det dramaet i kvinneforum handler om? Leste selve innlegget av hun som ble dasket av typen sin i ansiktet, men ikke kommentarene. Er ei som unnskylder seg om hun har såret osv. Noen som kan oppsummere for tidenes mest nysgjerrige sladrehøne?:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Tenker jeg sletter tråden selv, snakk om å ville misforstå ting 1f914.png🤔1f613.png😓 om æ har såra ho på 18 så ber æ om unskyldning for det .. det var aldri meningen. Æ har selvsagt aldri ledd av deg, men vi lo av de tolkningene som ble gjort i forhold til eget liv, at det kunne føre til nærmest mordtrusler hadde jeg ikke trudd.. ( folk som sender på innboks får ikke svar, men det kan hende jeg politianmelder ) Til alle dere som blir gal når dere hører ord som dasking, knuffing eller kjærlighet æ føler med dokker. 
Å om noen av dere som leser dette er i forhold hvor dere blir mishandlet eller undertrykt æ håper dere kommer ut av det. Til Admin av gruppa unnskyld ekstra arbeidet, her ble mye feil tolkninger i kveld

Fra Kvinneforum. Her har jeg visst gått glipp av noe... :bond:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, penny_ skrev:

Fra Kvinneforum. Her har jeg visst gått glipp av noe... :bond:

Oh no! Dramaaaa! Fikk heller ikke med meg... :raven:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud som jeg hater alle de GIF trådene. Det er i alle kjerring-grupper. "Post her for å se ditt stjernetegn, farge på truse, hva naboen din gjør, hva som var kult året du ble født." Gigantiske GIFer som tar opp halve siden. Finner ikke ut hvordan jeg kan blokkere slike bilder heller.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneforum-hun som er særdeles aktiv og legger ut om sex. Og noen andre hiver seg på. Rett fem om deilige pi**er og jeg vet ikke hva.

Har desverre felles venner med hun mest aktive. Hva ER det med folk? 

Anonymkode: 8b812...566

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinneforum-hun som er særdeles aktiv og legger ut om sex. Og noen andre hiver seg på. Rett fem om deilige pi**er og jeg vet ikke hva.

Har desverre felles venner med hun mest aktive. Hva ER det med folk? 

Anonymkode: 8b812...566

Skjønner faktisk ikke at hun ikke har noen hemninger angående å dele alt på nett. Alle fikk jo med seg hele ferieturen deres og hva som skjedde der, det ble diskusjoner om alkohol, før hun omtrent landa etter den ferien spurte hun på gruppa om hvor hun kunne dra neste gang og nå dette. 

 

Blir helt matt, jeg...

Anonymkode: e7c04...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner faktisk ikke at hun ikke har noen hemninger angående å dele alt på nett. Alle fikk jo med seg hele ferieturen deres og hva som skjedde der, det ble diskusjoner om alkohol, før hun omtrent landa etter den ferien spurte hun på gruppa om hvor hun kunne dra neste gang og nå dette. 

 

Blir helt matt, jeg...

Anonymkode: e7c04...127

Fikk ikke med meg alt om ferien hennes,men var det noe om en sønn med autisme som spruta ned de andre i bassenget og fikk tilsnakk av andre der?

Anonymkode: 8b812...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneforum.

Hun som bitcher (ja, BITCHER) om at en fyr hun har flørta med i 1 ussel måned ikke svarer henne fordi kompisen hans har mistet faren sin og hun mener han burde sende henne en melding om han virkelig bryr seg.

🙄🙄🙄

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MalloryK skrev:

Herregud som jeg hater alle de GIF trådene. Det er i alle kjerring-grupper. "Post her for å se ditt stjernetegn, farge på truse, hva naboen din gjør, hva som var kult året du ble født." Gigantiske GIFer som tar opp halve siden. Finner ikke ut hvordan jeg kan blokkere slike bilder heller.

enig! Det er da ingen som bryr seg om hva folk svarer :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk ikke med meg alt om ferien hennes,men var det noe om en sønn med autisme som spruta ned de andre i bassenget og fikk tilsnakk av andre der?

Anonymkode: 8b812...566

:Nikke:

Anonymkode: e7c04...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:Nikke:

Anonymkode: e7c04...127

Jeg søkte på henne og fant det. Hun var bekymra på forhånd over unger som krangla og slåss hele tiden- og når det skjer  på ferien også så mener hun at hun ikke kan passe på dem hele tiden.. og bilde av seg selv med en øl. 

Det er klart hun ikke rekker det når så mye av tiden hennes går med til å skrive innlegg på Facebook. 

Anonymkode: 8b812...566

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2017 den 19.19, Brimi skrev:

Fordi mannen har manipulert dem til å tro at det er ingen andre i verden som bryr som om dem enn akkurat dem. Pluss en hel haug andre ting. Ganske vanlig at kvinner og menn ikke forlater den voldelige partneren sin. 

 

På 3.8.2017 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Da har du mye å lære om mennesklig psyke. Hvordan tror du mennesker blir selvmordsbombere? Hvordan tror du barn er lojale mot foreldre som begår overgrep? Hvordan tror du et menneske kan nyte å voldta noen som ligger og griner?

Mennesker er ikke enkle vesener

Anonymkode: 25fd1...c8b

Joda, jeg vet jo at det er slikt som ligger bak. Manipulering etc. Jeg forstår det psykologiske bak, men samtidig ikke. Nå er jeg av den løsningsorienterte typen da... 

Jeg opplevde selv i ung alder å tro at jeg ikke ville klare meg uten min daværende kjæreste (uten at det var noe form for vold involvert). Jeg trodde da det, men pga omstendiger skulle det bli til at vi bodde fra hverandre i to måneder og da så jeg jo at det faktisk var bedre uten han. Etter det har jeg ikke opplevd slik avhengighet. Jeg er også oppdratt til å være selvstendig, mulig altfor selvstendig da jeg overhodet ikke vil ha noe nytt forhold igjen når jeg alltid har det bedre uten :P

Har også hatt venninner som har vært i voldelige avhengighetsforhold. Disse har jeg alltid støttet selv om de har gått tilbake flere ganger, men alle har kommet seg ut med livet i behold, noen med min hjelp noen med andres hjelp.

 

 

 

Anonymkode: f69a1...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva burde jeg gjøre?? Er veldig frustrert. Rett etter vinterferien så anmeldte jeg ex samboer pga seksuelt misbruk. Jeg så ifra at jeg ville ha beskjed når han evt blir tatt inn til avhør. I går fikk jeg telefon ifra politiet med beskjed om at saken var henlagt. Hvordan kan det være mulig? Det har gått flere mnd før dem gjør noe med det og jeg hørt at dem skal ikke bruke så lang tid før dem gjør noe med saken. Mener å huske at dem skal gå gjennom saken innen 3 uker, det har jeg hørt fra en tidligere politibetjent. Jeg har bistandsadvokat og lurer på om jeg burde ringe henne til uka for å finne ut om jeg burde klage eller ikke. Jeg fikk beskjed på telefon i går at ex samboer får brev i posten om at han har vært anmeldt og der står det at det er jeg som har anmeldt han. Jeg blir så redd for hva han evt kan finne på og gjøre. Er livredd for at han skal dukke opp her jeg bor. Han kan bli veldig sint, det har han tilogmed truet meg med da vi bodde sammen. Har noen vært borti det samme eller har noen noe gode råd til meg? Jeg kommer nok til å ta kontakt med min bistandsadvokat til uka."

 

Dette er ikke et anonymt innlegg....

Anonymkode: f69a1...e61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår ikke hvorfor de skal være så utrolig åpen om sexlivet sitt. Hvor god kjæresten er i sengen og hvor digg pikken er.. Helt greit at sex er naturlig og blabla, men hadde min kjæreste skrevet om vårt sexliv i en mannegruppe med flere tusen medlemmer hadde det ikke akkurat vært god stemning i heimen. 

Og det betyr ikke at jeg er prippen, som damene kaller de som sier litt imot offentlig utlevering. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei! Det gjør vondt i øynene mine!! Vær så snill, ikke flere svar!! Vær litt privat da!!

 

Hvor mange har sex leketøy? Hvor ofte bruker dere det? 1f60a.png

Har 2. Og det blir brukt ilag og aleine vist det er behov 1f61b.png😛det vil si vist han er borte 1f609.png😉
 

Har... Uæ, 8 eller 9 tror jeg? + masse annet gøy i skuffen. Brukes relativt ofte. 1f642.png:)

 
Fjern
Har 2, brukes når gubben er bortreist1f604.png
 
 
 
 
 
 
😄

😊

Anonymkode: f69a1...e61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Poppie skrev:

Kvinneforum.

Hun som bitcher (ja, BITCHER) om at en fyr hun har flørta med i 1 ussel måned ikke svarer henne fordi kompisen hans har mistet faren sin og hun mener han burde sende henne en melding om han virkelig bryr seg.

🙄🙄🙄

Da hadde jeg sluttet å flørte med denne dama i hvertfall. Håper varselsignalene blinker for denne fyren. At det er mulig å ha så lite empati og være så lite forståelsesfull. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei nei nei! Det gjør vondt i øynene mine!! Vær så snill, ikke flere svar!! Vær litt privat da!!

 

Hvor mange har sex leketøy? Hvor ofte bruker dere det? 1f60a.png

Har 2. Og det blir brukt ilag og aleine vist det er behov 1f61b.png😛det vil si vist han er borte 1f609.png😉
 

Har... Uæ, 8 eller 9 tror jeg? + masse annet gøy i skuffen. Brukes relativt ofte. 1f642.png:)

 
Fjern
Har 2, brukes når gubben er bortreist1f604.png
 
 
 
 
 
 
😄

😊

Anonymkode: f69a1...e61

Takket være den tråden vet jeg hva slags leketøy min tidligere sjef foretrekker og hvor ofte de brukes. Kjenner jeg fint kunne klart meg uten den informasjonen...

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...