Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå måtte jeg google "Storm", men det eneste jeg får opp er artikler av ham og hun jegertvillingen🤔

Anonymkode: 6a4cd...38c

Da må du ha googlet navnet hans + jegertvilling/kjæreste for det kommer også opp en del artikler og sider om Hotel Cæsar.
Rett skal være rett. Det blir for dumt å prøve og latterliggjøre noen på falskt grunnlag. 

Endret av penny_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte akkurat det samme, de har en helt unik angst som ingen kan sette seg inn i. Selv er jeg fryktelig redd for veps, jeg tror det kan beskrives som fobi. Men jeg ofrer jo ikke iPhonen min hvis jeg ser et BILDE på den lille skjermen.

Anonymkode: 7f552...c2c

Enig. Jeg er også livredd både veps og slanger, men jeg mister ikke hodet av å se bilde av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, penny_ skrev:

Da må du ha googlet navnet hans + jegertvilling/kjæreste for det kommer også opp en del artikler og sider om Hotel Cæsar.
Rett skal være rett. Det blir for dumt å prøve og latterliggjøre noen på falskt grunnlag. 

Ikke meg du siterer, men.. Når jeg googler navnet hans, kommer det bare opp mange sider om han og jegertvillingen 🤔

Anonymkode: bf4ee...09b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2018 den 22.23, penny_ skrev:

Da må du ha googlet navnet hans + jegertvilling/kjæreste for det kommer også opp en del artikler og sider om Hotel Cæsar.
Rett skal være rett. Det blir for dumt å prøve og latterliggjøre noen på falskt grunnlag. 

Hæ? Jeg prøver ikke å latterliggjøre noen som helst. Sier bare at dette var mine funn da jeg googlet. 

Anonymkode: 6a4cd...38c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i noen helt normale facebookgrupper (trening, sminke, hund, reiseliv etc). Fine grupper med godt miljø og normale diskusjoner. Men jeg blir stadig overasket over hvor ekstremt dårlig folk er til å skrive.

"Hvem slag hund har dere?"

"vorfår er håret mitt sån"

"vet non vordan man jør slik?"

Dette er folk med jobb og hus og unger og alt

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2018 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterer, men.. Når jeg googler navnet hans, kommer det bare opp mange sider om han og jegertvillingen 🤔

Anonymkode: bf4ee...09b

Det er vel kanskje ikke så rart at media ikke skriver om at han er sammen med en helt ukjent dame. Mens når han var sammen med en annen C-kjendis var det interessant nok til at det ble skrevet om. 

Anonymkode: ce7c9...340

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel kanskje ikke så rart at media ikke skriver om at han er sammen med en helt ukjent dame. Mens når han var sammen med en annen C-kjendis var det interessant nok til at det ble skrevet om. 

Anonymkode: ce7c9...340

Jeg skjønner jo det, men det var ikke det som var poenget.

Anonymkode: bf4ee...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt matt av mødrene som legger ut bilder av barna sine i desse mødregruppne... (graviditet,fødsel og tiden etter. Osv...) Skjønner de ikke at man ikke kan vite hvem som er medlem? Her legger de ut bilder i badesitusjoner, mating osv. Det er jo akkurat sånne bilder som blir manipulert og spredt på nett! 

Og så er det jo enkelte som er så ekstremt stolt av gullebollemonsteret sitt at de bare MÅ legge ut bilder av det 3 ganger i uka! (Tok kanskje litt hardt i nå..) Men når jeg kan kjenne igjen dette barnet på gata har mor overeksponert ungen! 

Anonymkode: 112aa...0bc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MalloryK skrev:

KF: Hvor lenge skal egentlig den navnetråden om den drittslangen holde på?

Jeg er så lei av de slangebildene. Altså ett eller to bilder av slangen er greit - men det fremstår ganske tydelig at hun ønsker å provosere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, shab skrev:

Jeg er så lei av de slangebildene. Altså ett eller to bilder av slangen er greit - men det fremstår ganske tydelig at hun ønsker å provosere.

En orovoserer vel ikke når en poster bilde av kjæledyret sitt.

Anonymkode: 473f4...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hjelp1f631.png😱 Det ser ut som blod inni appelsinen, er det noe galt med den, burde jeg bare kaste den?1f61f.png"


Bilde er en blodappelsin.....Vet ikke om jeg klarer ta den seriøst, men med så mye dumt som blir postet så kan det like så godt være sant..

 

 

😟"

 

 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En orovoserer vel ikke når en poster bilde av kjæledyret sitt.

 

Neida. Men hun gjør det flere ganger i uken fordi hun vet folk reagerer og krangler med henne.

Apropos kjæledyr.. Javel, det er lov å ha slanger i Norge selv om jeg er uenig i det...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hun ene på KF er jammen glad i å dele bilder av seg selv. Heldigvis sier folk i fra nå at det er nok

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, MalloryK skrev:

Herregud, hun ene på KF er jammen glad i å dele bilder av seg selv. Heldigvis sier folk i fra nå at det er nok

Hun som først lagde to tråder om «hvor gammel tror dere at jeg er?» med tilsvarende 3-4 bilder av seg selv, som etterpå ble sur og lagde en kjempe langt innlegg om at man skulle «være forsiktig med å kommentere utseende og alder til andre» men 4 bilder av seg selv igjen? Greit nok at hun er utrolig vakker, og er nok ganske klar over det selv. Men det får da være måte på. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.1.2018 den 22.47, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett innlegg fra henne ang han minst 3 ganger. På veldig kort tid! Jeg tror det første jeg så ble slettet (hun skrøt av kjæresten som laget mat til henne, og hadde lagt ved bilde av han på kjøkkenet). 

Det er mye mulig hun legger ut i Hønehjørnet også, fe gruppene går litt om hverandre her 😅 Men i dag var det iallefall Kvinneforum. 

Men det er så åpenbart at hun skal skryte av at hun er sammen med en «kjendis». Hallo liksom, det er Storm (no offence..)😏

Anonymkode: b75da...430

Har meldt meg inn i Kvinneforum etter å ha lest her, for underholdningen sin del! Haha. Hønehjørnet er like ille. HARRY altså, men god underholdning 😂 folk eier ikke grenser! 

Kanskje jeg skal legge ut litt skryt også. Kim-Daniel (les: STORM!!!!😱) har kommentert og likt mange av profilbildene mine på facebook opp igjennom årene. Det er vel passende skryt? Det er jo Storm, hallo! 🤷🏽‍♀️🙊

Anonymkode: 9451d...00b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ble alle trådene hennes slettet. Hun virker ganske spesiell, poster bilder av seg selv flere ganger i timen for å få komplimenter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...