Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, "dama til Storm", men dette lange innlegget her underbygger jo bare poenget til anonym. Folk oversharer og tror livene og forholdene deres er mye mer interressante for fremmede enn det faktisk er. 

Anonymkode: 9e965...542

hvordan underbygger jeg innlegget hennes når jeg kun forklarer hvordan ting er? Jeg burde jo ha min rett til å si noen ord når jeg blir hengt ut på det offentlige nett?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fått sagt mitt men jeg håper folk kan holde seg for gode til å henge hverandre ut. Dette er lite koselig. Jeg syntes det er trist og vondt å få tilsendt skjermbilder av venner og bekjente av diskusjoner om meg og k-d sitt forhold. Jeg syntes forøvrig det er litt små frekt å dra konklusjoner som ikke har noen rot i den virkelige verden. Å hvis jeg sier eller gjør noe som støter andre så vær nå heller så vendlig å ta kontakt fremfor å skape en debatt om det på nett.

Jeg ønsker uansett alle en fin dag og en god helg. :)

Endret av HunLilleVille92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:edie:Du får tenke på denne tråden neste gang du kjenner lysten for å dele ting i en gruppe med 80k medlemmer. 

Anonymkode: 9e965...542

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:edie:Du får tenke på denne tråden neste gang du kjenner lysten for å dele ting i en gruppe med 80k medlemmer. 

Anonymkode: 9e965...542

Jeg tenker at folk får tenke seg om to ganger før dem henger folk ut på nett. Det blir ikke riktig å skulle sette noen i en bås. Men ja, du har og helt rett, jeg skal tenke meg om en ekstra gang før jeg poster noe på sosiale medier :) Ha en fin dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, penny_ skrev:

Hovedinnlegg:

Et svar:

Nå ble jeg ordentlig provosert! Så provosert at jeg ikke klarer å la være å svare.

Her er fra samme posten: ''Syns folk må lære seg norsk. E sjokka over kor mye skrive feil ...''. Skal nevnes at kommentaren er redigert da det ble påpekt at hun selv hadde skrivefeil, men det ser ikke ut til at det hjalp så mye. 

Anonymkode: 70244...507

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sugemerke
3 timer siden, HunLilleVille92 skrev:

Da må jeg nok dessverre skuffe å si at det er nok ikke noe mer spennende enn hva deres liv er. Jeg er bare veldig lite fan av at folk tyr til å henge folk ut på nett fremfor å ta direkte kontakt med vedkommende det gjelder. Dette er tydelig blitt en ting å snakke om vårt forhold. Jeg bryr meg så å si aldri om hva folk sier men folk må nå i det minste la folk få snakke for seg før man blir hengt ut på nett.
 

Du.. ingen vet hvem du er og jeg vet faktisk heller ikke hvem typen din er. Det er ingen «ting» å snakke om dere, det er kun inni hodet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett en eneste episode av Cæsar nei😆 Kan ikke ha bodd i Norge da ihvertfall.

Anonymkode: bccf8...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MalloryK skrev:

Det er så pinlig. Jeg klarer ikke se bort,men det er så pinlig

Driter seg skikkelig ut. Og alle vet jo hvem det er... kjendiser assa.

Anonymkode: bccf8...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sett en eneste episode av Cæsar nei😆 Kan ikke ha bodd i Norge da ihvertfall.

Anonymkode: bccf8...fef

Jeg har aldri sett den serien, men så bryr jeg meg ikke om såpeoperaer heller

Anonymkode: 473f4...f62

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, HunLilleVille92 skrev:

Jeg har nå fått sagt mitt men jeg håper folk kan holde seg for gode til å henge hverandre ut. Dette er lite koselig. Jeg syntes det er trist og vondt å få tilsendt skjermbilder av venner og bekjente av diskusjoner om meg og k-d sitt forhold. Jeg syntes forøvrig det er litt små frekt å dra konklusjoner som ikke har noen rot i den virkelige verden. Å hvis jeg sier eller gjør noe som støter andre så vær nå heller så vendlig å ta kontakt fremfor å skape en debatt om det på nett.

Jeg ønsker uansett alle en fin dag og en god helg. :)

Dere er i media og da må dere tåle å bli diskutert på lik linje som bloggerne blir diskutert

Anonymkode: 473f4...f62

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, HunLilleVille92 skrev:

Jeg tenker at folk får tenke seg om to ganger før dem henger folk ut på nett. Det blir ikke riktig å skulle sette noen i en bås. Men ja, du har og helt rett, jeg skal tenke meg om en ekstra gang før jeg poster noe på sosiale medier :) Ha en fin dag.

Strengt tatt ytterst få mennesker som vet hvem du er. Og du ble omtalt rimelig anonymt, til tross for informasjonen du tilsynelatende har gitt ut i en gruppe på facebook med over 80 000 medlemmer. Jeg har ikke engang sett på Hotel Cæsar siden 2001 og jeg ante ikke engang at serien stadig kjører.

Reglen for informasjon og synspunkter man legger ut for alle å se på internett er rimelig enkel: Bare legg ut det du er komfortabel å bli konfrontert med.
Tåler du ikke at du blir omtalt og snakket om (anonymt til og med), da er det bare å ringe internettleverandøren og kutte linja.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Emmelise skrev:

Strengt tatt ytterst få mennesker som vet hvem du er. Og du ble omtalt rimelig anonymt, til tross for informasjonen du tilsynelatende har gitt ut i en gruppe på facebook med over 80 000 medlemmer. Jeg har ikke engang sett på Hotel Cæsar siden 2001 og jeg ante ikke engang at serien stadig kjører.

Reglen for informasjon og synspunkter man legger ut for alle å se på internett er rimelig enkel: Bare legg ut det du er komfortabel å bli konfrontert med.
Tåler du ikke at du blir omtalt og snakket om (anonymt til og med), da er det bare å ringe internettleverandøren og kutte linja.

Dette gjelder jo alle andre også. Man må tåle å bli konfrontert om man slenger med leppa om noen. Innlegget under tolker jeg som at dama til "Storm" ikke skal tro at hun er noe bare fordi hun er sammen med han. Er det ikke lov til å forsvare seg når man føler at noen sier noe som ikke stemmer?

På 20.1.2018 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med hun dama til «Storm» fra Hotell Cæsar? Hun legger ut ting på Kvinneforum hele tiden, alt er linket til kjæresten. Snakk om å tro man har skutt gullfuglen og skulle skryte av det 🤦‍♀️

Anonymkode: b75da...430

 

Endret av penny_
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2018 den 18.09, Emmelise skrev:

Strengt tatt ytterst få mennesker som vet hvem du er. Og du ble omtalt rimelig anonymt, til tross for informasjonen du tilsynelatende har gitt ut i en gruppe på facebook med over 80 000 medlemmer. Jeg har ikke engang sett på Hotel Cæsar siden 2001 og jeg ante ikke engang at serien stadig kjører.

Reglen for informasjon og synspunkter man legger ut for alle å se på internett er rimelig enkel: Bare legg ut det du er komfortabel å bli konfrontert med.
Tåler du ikke at du blir omtalt og snakket om (anonymt til og med), da er det bare å ringe internettleverandøren og kutte linja.

Jeg er nok enig med "dama til Storm" her. Det må være lov til å forsvare seg når noen snakker drit om deg basert på noe som er funnet på. Jeg hadde skjønt det om hun faktisk hadde lagt ut ting "hele tiden", men om det er kun tre ganger ever, så har hun virkelig ikke gjort noe som er verdt å henge ut! Og som jeg forstår det riktig, så er det ikke noe rart hun har lagt ut? Kanskje litt uinteressant, men ikke noe rart :P

Det skal sies at jeg ikke aner hvem denne personen er (som gammel såpeoperafan vet jeg meget godt hvem KD er og tv-serien som førte til Cæsar), og jeg har heller ikke sett noen av disse innleggene - men herregud, damer; rett skal være rett!

Vi skal ikke finne på historier her inne bare for å ha noen å mobbe! Dette er en person som er lett å spore opp, så det er veldig synd at denne tråden skal ramme uskyldige. La oss holde det anonymt eller la overdrivelsene ligge.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må rett å slett bare melde meg ut av gruppa. Telefonen min flyr veggimellom altfor ofte, og mannen i huset må plukke den opp der den lander for å trykke vekk innleggene 1f616.png😖. Totalt fobi for slanger, og har ikke råd til ny telefon 1f602.png😂1f602.png😂 Men kos dere med dyrene deres 1f635.png😵1f635.png😵1f635.png

 

************************************

Enda en som ikke liker slangebilder.. :P Visste ikke at det var såå mange slanger der inne.. Drama much?

Anonymkode: f24a6...141

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitat

2744.png❄️anonymt spørsmål2744.png❄️

Hei! Jeg har nå bestemt meg for å forlate samboeren etter 4,5 år som kjærester. Vi har en sønn på nesten 2,5 år og jeg bare lurer på dette med hvor mange prosent han burde/skal ha han. I hans sak står han fast på å ha barnet vårt 50%, men jeg føler han har det bedre hos meg da jeg gjør nesten alt for han og gjør alt med han. + jeg får ingenting fra nav dersom vi har 50/50. Jeg har en ekstrahjelp jobb noe som gjør at jeg ikke tjener nesten noen ting. Han har fast stilling, hus og billappen. Jeg har ingen av delene. Så hvis jeg da velger å dra på familievernkontoret å si jeg vil ha mer enn 50% er jeg veldig nervøs for at jeg kan «tape» og ende med å ikke ha ungen min fullt så mye engang. Er dette tilfelle eller har jeg ingenting å bekymre meg over?

Ja, la Kvinneforum leke familievernkontor! 

Det er sikkert 200 kommentarer på dette innlegget. Heldigvis setter de første TS på plass. 

Endret av penny_
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må rett å slett bare melde meg ut av gruppa. Telefonen min flyr veggimellom altfor ofte, og mannen i huset må plukke den opp der den lander for å trykke vekk innleggene 1f616.png😖. Totalt fobi for slanger, og har ikke råd til ny telefon 1f602.png😂1f602.png😂 Men kos dere med dyrene deres 1f635.png😵1f635.png😵1f635.png

 

************************************

Enda en som ikke liker slangebilder.. :P Visste ikke at det var såå mange slanger der inne.. Drama much?

Anonymkode: f24a6...141

Folk skal alltid overdrive så mye... Det er noe som irriterer meg skikkelig :fnise: Det verste er at hun sikkert kaster den også, fordi hun er så unik og spesiell! 

Anonymkode: 4f623...06f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk skal alltid overdrive så mye... Det er noe som irriterer meg skikkelig :fnise: Det verste er at hun sikkert kaster den også, fordi hun er så unik og spesiell! 

Anonymkode: 4f623...06f

Tenkte akkurat det samme, de har en helt unik angst som ingen kan sette seg inn i. Selv er jeg fryktelig redd for veps, jeg tror det kan beskrives som fobi. Men jeg ofrer jo ikke iPhonen min hvis jeg ser et BILDE på den lille skjermen.

Anonymkode: 7f552...c2c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg google "Storm", men det eneste jeg får opp er artikler av ham og hun jegertvillingen🤔

Anonymkode: 6a4cd...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...