Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

Anbefaler dere gruppen Riksmeggene. Morsom gruppe! mye megger, spesielt noen som tror de er noe. 

Anonymkode: 768ac...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud.. Meldte meg inn i Hønehjørnet etter å ha lest mye morsomt her inne på gruppa, men nå er jeg redd for at noen skal se at jeg er medlem der og tro at jeg også er en sånn oversharer.. :fnise:

Skjønner ikke at det er så mange som ikke tenker seg om før de deler alt fra favoritt-sexstillinger, 3kanterfaringer, nedrakking på samboere/svigerforeldre og arbeidsgivere.. Også under fullt navn,bilde og gjerne åpen profil... :rolleyes:

Anonymkode: f9e33...a92

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2017 den 21.47, MalloryK skrev:

Husker dere denne saken? https://www.nrk.no/dokumentar/xl/familie-pa-flukt-fra-barnevernet-1.11645482

 

Vel, han spammer ned Gapestokken nå. Han er like gal/rar som man skulle tro

I Gapestokken er det generelt mye galskap altså! Jeg trodde faktisk ikke det var lov å henge ut mennesker på den måten jeg! Private SMSer og Messengermeldinger blir brettet ut for alle og enhver! Den gruppa syntes jeg er skremmende!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2017 den 21.47, MalloryK skrev:

Husker dere denne saken? https://www.nrk.no/dokumentar/xl/familie-pa-flukt-fra-barnevernet-1.11645482

 

Vel, han spammer ned Gapestokken nå. Han er like gal/rar som man skulle tro

Takk, jeg visste det var noe kjent med fyren. Har han blitt singel eller?

Anonymkode: 89452...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker kvinnegrupper!! Og jeg elsker å lese skrivefeil :fnise:

spotyfay

balonger

googel

cran canaria

hvem (istedet for hvilken) ((denne gjør vondt langt inn i sjela))

følel's (føles)

kip (kjip)

sliberig

hvist

hummor

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av at folk poster «morsomme» kjedestatuser, visdomsord og videoer. Synes det burde ha vært en regel om kun originalt innhold, da det jo blir spammet ned med «morsomheter». En jeg har sett flere ganger i samme grupper opp og ned er: 

TIL ADMIN AV DENNE GRUPPA.
KAN DERE VENNLIGST PRØVE Å HA LITT MER KONTROLL PÅ HVEM DERE SLIPPER INN I GRUPPA? DET ER EN NY, ELDRE DAME HER, SOM HAR SENDT PRIVATE MELDINGER TIL BÅDE MENN OG KVINNER. HUN SENDER NAKENBLDER I GROTESKE POSSISJONER SAMMEN MED NÆRBILDER AV UNDERSTELLET SITT. HUN TILBYR EN SAMSUNG GALAXY S8 MOT SEKSUELLE TJENESTER!
JEG BLIR SPESIELT FRUSTRERT OVER DETTE FORDI DET VISER SEG AT DET IKKE ENGANG VAR EN S8, MEN EN S5, OG DEN MÅ HA ET VIRUS, FOR DEN ER JÆVLIG TREIG. OG IKKE NOK MED DET, MEN CAPS LOCK-TASTEN HENGER SEG Opp! GOD HELG :)

 

 

Aaaaaah! Get a life!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lerke987 skrev:

Elsker kvinnegrupper!! Og jeg elsker å lese skrivefeil :fnise:

spotyfay

balonger

googel

cran canaria

hvem (istedet for hvilken) ((denne gjør vondt langt inn i sjela))

følel's (føles)

kip (kjip)

sliberig

hvist

hummor

:laugh: Det tok meg noen sekunder før jeg skjønte hva dette var. 

Anonymkode: a0da6...bcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"

Hei. Jeg har lest over regler i forhold til incest og sett at de inkluderer også stesøsken.

I teorien om to personer er kjærester. Må de da gjøre det slutt dersom foreldrene deres finner tonen og gifter seg? Uavhengig av om de er samboere og/eller har barn sammen? Hva om de barna selv er gift og foreldrene deres gifter seg med hverandre? Må de da skille seg iom at de er blitt stesøsken?"

Siden når er ste-familie det samme som incest?

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, MalloryK skrev:

"

Hei. Jeg har lest over regler i forhold til incest og sett at de inkluderer også stesøsken.

I teorien om to personer er kjærester. Må de da gjøre det slutt dersom foreldrene deres finner tonen og gifter seg? Uavhengig av om de er samboere og/eller har barn sammen? Hva om de barna selv er gift og foreldrene deres gifter seg med hverandre? Må de da skille seg iom at de er blitt stesøsken?"

Siden når er ste-familie det samme som incest?

 

Jeg forstår ikke hvilke regler denne personen har lest?

Hentet fra lovdata:

§ 313. Søskenincest

Med fengsel inntil 1 år straffes den som har seksuell omgang med bror eller søster eller får vedkommende til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv.

0 Tilføyd ved lov 19 juni 2009 nr. 74.
🔗Del paragraf

§ 314. Seksuell omgang mellom andre nærstående

Med fengsel inntil 6 år straffes den som

a) har seksuell omgang med fosterbarn eller stebarn, eller en person under 18 år som står under hans omsorg, myndighet eller oppsikt, eller
B)

får en person nevnt i bokstav a til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv

 

Altså kan ikke en stemor ha sex med sinstesønn. Men det står ingen ting om stesøsken, bare søsken.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Poppie skrev:

Er så lei av at folk poster «morsomme» kjedestatuser, visdomsord og videoer. Synes det burde ha vært en regel om kun originalt innhold, da det jo blir spammet ned med «morsomheter». En jeg har sett flere ganger i samme grupper opp og ned er: 

TIL ADMIN AV DENNE GRUPPA.
KAN DERE VENNLIGST PRØVE Å HA LITT MER KONTROLL PÅ HVEM DERE SLIPPER INN I GRUPPA? DET ER EN NY, ELDRE DAME HER, SOM HAR SENDT PRIVATE MELDINGER TIL BÅDE MENN OG KVINNER. HUN SENDER NAKENBLDER I GROTESKE POSSISJONER SAMMEN MED NÆRBILDER AV UNDERSTELLET SITT. HUN TILBYR EN SAMSUNG GALAXY S8 MOT SEKSUELLE TJENESTER!
JEG BLIR SPESIELT FRUSTRERT OVER DETTE FORDI DET VISER SEG AT DET IKKE ENGANG VAR EN S8, MEN EN S5, OG DEN MÅ HA ET VIRUS, FOR DEN ER JÆVLIG TREIG. OG IKKE NOK MED DET, MEN CAPS LOCK-TASTEN HENGER SEG Opp! GOD HELG :)

 

 

Aaaaaah! Get a life!

Nå har denne blitt postet enda en gang i Kvinneforum. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke Your Mind AS sin egen tråd her? De har kommet med så mye gull i det siste

 

Edit: Glem det, den har vært under moderering siden 17 oktober. Må være ny rekord

Endret av MalloryK
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2017 den 21.27, MalloryK skrev:

Hadde ikke Your Mind AS sin egen tråd her? De har kommet med så mye gull i det siste

 

Edit: Glem det, den har vært under moderering siden 17 oktober. Må være ny rekord

Helt utrolig. Your Mind AS er jo helt vanvittig underholdning :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Feks «Folk må stoppe å bry seg så mye om hva andre tjener!»

Sier de som legger ut bilder av hauger med kontanter på SoMe:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror your mind tråden er slettet for alltid, nå er den ikke lengre på listen over tråder som er til moderering. Jaja det var morsomt så lenge det varte. Forresten, dere må se videoene de har lagt ut de siste dagene. Skal vi bare lage ny tråd forresten?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:

Tror your mind tråden er slettet for alltid, nå er den ikke lengre på listen over tråder som er til moderering. Jaja det var morsomt så lenge det varte. Forresten, dere må se videoene de har lagt ut de siste dagene. Skal vi bare lage ny tråd forresten?

Haha, jeg må alltid slette søkeloggen min etter at jeg har vært innom den siden. Jeg blir egentlig litt uvel når jeg ser på disse videoene (særlig den ene på instagram der de ligger i sengen og snakker om massasje, sex og butleren) og må "rense" PC'en. :laugh: As if it had never happened. 

Anonymkode: a0da6...bcc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MalloryK skrev:

Tror your mind tråden er slettet for alltid, nå er den ikke lengre på listen over tråder som er til moderering. Jaja det var morsomt så lenge det varte. Forresten, dere må se videoene de har lagt ut de siste dagene. Skal vi bare lage ny tråd forresten?

Ja!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...