Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Brimi skrev:

Var det jeg mente, at i regelfrie tråder så er ikke personene der som admin. Derfor jeg lurte i og med at du skrev at hun skrev som admin i tråden.

Ja, hun skrev som admin når hun annonserte at det ble opprettet enda en tråd uten regler... i tråden uten regler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Poppie skrev:

Hun ene som er frekkest i kjeften i den tråden er i tillegg admin. Hva faen. Så i ett øyeblikk sier hun "shut your ugly face, hoe" og i neste poster hun som admin. Altså, her er det noen i "ledelsen" som burde renske opp i flokken sin, for det der provoserer meg.

Hun er virkelig full av seg selv, den jenta. Frekk i kjeften, nedlatende og liker ikke å bli motsagt. Hvis noen motsier henne eller argumenterer mot det hun skriver, har de ikke lest og forstått det hun har skrevet (underforstått: er dumme). Forferdelig umoden jente, ganske horribelt at hun får være admin.

De der lov-til-alt-trådene er jo helt på trynet. De er jo verken provoserende eller morsomme :P Bare en haug fjortishjernejenter (ispedd noen få fornuftige og oppegående mennesker) som tøffer seg og prøver å lire ut av seg mest mulig drittprat. Selvfølgelig er det ingen som gidder å diskutere i sånne tråder når de vet det stort sett bare er tull og overdrivelser. Men likevel sitter det altså noen lavprosenter der og tror seriøst at grunnen er at folk er "butthut" (rumpehytte?) :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regelfritråden:

Sitat

Til alle som ikke spiser kjøtt: Slutt å spis maten til maten min!!!! Jeg MÅ ha ett godt stykke biff minst 1 gang i uka! Ellers er ikke livet verdt å leve 😂😂 Så se te helvette å begynn å spis slik vi er lagt for å spise! Vi MÅ ha kjøtt!!! Å egg! Å melk! Så jeg sier det igjen! Gi faen i å men at det er sunt å leve på jævla gress.... hvem i helvette liker gress? Det er til dyra for pokker! Slik at jeg kan få ett stykke saftig biff hver fredag! You feal me? 😂😂😂

Noen av svarene: https://imgur.com/a/ulGPq
"TS" er blå. For en barnehage.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fkk dere med dere hun heksa med en sønn som er diagnosert med ADHD?

Herregud, for et kvinnemenneske!

Hun laget et innlegg der hun var lynforbanna fordi læreren fortalte henne at gutten hennes fungerer som normalt på skolen med medisin. Hun klikka i vinkel, for hun tolket det som at ungen er UNORMAL. Hun var den eneste som ikke skjønte hva læreren mente, og hun skulle visst anmelde dette til rektor, for dette var visst ulovlig.

Hver gang noen høflig prøvde å forklare henne at læreren ikke mente at gutten er unormal, men at medisinen fungerer, så svarte hun bare med "LES INNLEGGET!!!!!". Haha, jeg dør. Jeg synes synd på faren til gutten som må leve med henne :fnise:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, MalloryK skrev:

Hvilken gruppe var det?

Spør du meg?

Husker ikke, men det er Kvinneforum eller Hønehjørnet. Prøvde å søke den opp igjen, men tror at den er blitt slettet. Finner den i hvert fall ikke på søkeordene "ADHD" eller "unormal".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donortråden, vil du være donor, ja eller nei?

"Jeg vil ikke være donor da jeg vil at mine barn skal "treffe" hele meg når de besøker graven min"

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MalloryK skrev:

Donortråden, vil du være donor, ja eller nei?

"Jeg vil ikke være donor da jeg vil at mine barn skal "treffe" hele meg når de besøker graven min"

Utsagn som dette er nok grunnen til at jeg har meldt meg ut av slike grupper ila 5 minutter etter medlemsskap. 
Vil gjerne være med for the drama og underholdning, men kan ikke omgi meg slik med sånne i hverdagen - blir så himla irritert :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MalloryK skrev:

Donortråden, vil du være donor, ja eller nei?

"Jeg vil ikke være donor da jeg vil at mine barn skal "treffe" hele meg når de besøker graven min"

De organene kommer ikke akkurat til å være der lenge uansett. 

Anonymkode: cf8f8...f0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, MalloryK skrev:

Donortråden, vil du være donor, ja eller nei?

"Jeg vil ikke være donor da jeg vil at mine barn skal "treffe" hele meg når de besøker graven min"

:haar::hoho:

Er det mulig... 
Ja det er viktig å ikke mangle indre organer når man skal treffe barna etter sin død, svevende rundt på kirkegården. Ser for meg en episode av Åndenes makt: "Egil og Marie har lenge følt et nærvær ved morens grav og sverger på at de en gang kunne høre en hvisken i vinden som sa åååh hvor er nyrene mine? Den klarsynte bekrefter dette, det er en tydelig følelse av tomhet og savn i denne personen!"

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MalloryK skrev:

Donortråden, vil du være donor, ja eller nei?

"Jeg vil ikke være donor da jeg vil at mine barn skal "treffe" hele meg når de besøker graven min"

Da får de virkelig håpe at de selv eller deres barn ikke trenger å få transplantert organer engang i fremtiden

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Honey Dew skrev:

Da får de virkelig håpe at de selv eller deres barn ikke trenger å få transplantert organer engang i fremtiden

Hun ene vil gjerne motta, men ikke gi. Hun får pes.

I den siste tråden driver hun admin å kaller folk dumme som brød fordi de selger tupperware, samt oppfordrer enkelte til å melde seg ut av gruppa.

Jeg skrev en gang her at jeg syntes adminteamet på KF virket som greie folk. Hun her har virkelig bæsja på resten og ødelagt gruppa. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dialektskriving...jeg dør!

"Dåkk som hi vørti operert i foten før? 

E 2 vukku sedda imårgå, å i plages nå djævelsk me att i fe rykkninga å d kjænnes ut som i fe strøm av å te!!! Fleir som har haft d?

E siiiinnsykt ubehagele å ont 😵

Ke lang ti tek d før d gjer seig?! Blir faktiskt litt tullått... kjænnes itj ut som d e min fot , vesst du skjønn ke i mein 😂😩

hallux vallgus , så dæm har knækt stortåa, sætt inn to pinna som ska hold den bein åsså har dæm skjært bort den kuln som vaks på sia av tåa 😞 

D e faktiskt så ille att i klikk nu, e helt sykt ken rykkninga i har her i ligg 😵😵 Gla i ska fjærne stingan imårgå å da ska i spør dæm på lægekontore!"

           Ei som spør om hun kan skrive norsk, og da svarer hun:

"e d ikke lesele så skroll neøvvi!"

 

Ja, jeg skjønner det er nord-trøndersk og jeg forstår hva hun skriver, men for meg fremstår det som meldingene jeg skriver klokka 04.00 natt til søndag etter åtte tequilashots og en halv kanne Captain Morgan.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Var på grava til storebroren min idag og ble helt sjokkert over hvor lite tid folk bruker på å gjøre gravplassen dems noenlunde fine!!! Flere var gravd igjen og man så nesten ikke gravsteinen. Nabograva til storebroren min var helt dekket av gress, så jeg tok og ryddet litt opp der. Jeg blir helt målløs. Hva tenker dere om sånt?

Noen tenker ikke lenger enn sin egen nesetipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, penny_ skrev:

Noen tenker ikke lenger enn sin egen nesetipp.

Kven er det du siktar til her eigentleg? Ho som rydda litt rundt nabograva (som i mine auge gjorde ein fin gest), eller dei som tydelegvis ikkje har vore innom gravplassen i det siste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Amantheia skrev:

Kven er det du siktar til her eigentleg? Ho som rydda litt rundt nabograva (som i mine auge gjorde ein fin gest), eller dei som tydelegvis ikkje har vore innom gravplassen i det siste?

Det mangler et alternativ. Hun ble sjokkert over at det ikke er orden på gravplassen. Det er ikke alle som har pårørende. Siden hun ble sjokkert, så virker det ikke som hun tenker så langt en gang.

Endret av penny_
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, penny_ skrev:

Hun ble sjokkert over at det ikke er orden på gravplassen. Det er ikke alle som har pårørende. Siden hun ble sjokkert, så virker det ikke som hun tenker så langt en gang.

Ah, okei :P Trur ikkje eg hadde blitt så sjokkert om eg såg ei overgrodd grav. Kanskje heller blitt trist, trur eg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...