Gå til innhold

Despacito, jeg blir snart gal!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uansett hvor man er dukker den sangen opp!! På alle radiokanaler som spiller den 10 ganger i løpet av en time! Hos venner som måååå høre på den om igjen og om igjen! På Snapchat fra folk som er ute å kjører bil, vasker hus, lager mat osv med den jævla sangen, det går ikke an å rømme fra den 😩 Håper snart hele verden går lei!! 

Anonymkode: 7df25...5b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

giphy.gif

Anonymkode: bd04a...26e

Nettop. Hver gang jeg hører sangen.... 

Anonymkode: 7df25...5b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Jeg liker den jeg 😄 får ikke nok 

Du er ikke alene, jeg får daglig snapper med den sangen 😐 

Anonymkode: 7df25...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var seint ute med å begynne å høre på den selv, og er lite aktiv på Snapchat, så jeg er midt i dilla på den jeg😅 Men skjønner at folk går lei🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Olava skrev:

Jeg var seint ute med å begynne å høre på den selv, og er lite aktiv på Snapchat, så jeg er midt i dilla på den jeg😅 Men skjønner at folk går lei🙂

Huff stakkars 😅😅😂 

Anonymkode: 7df25...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Eg elsker den sangen, men verkeleg misliker Justin Bieber sin versjon! Den kan berre dø ut. Kvar gong eg høyre på radioen, kjem den versjonen opp og det skjer sikkert 2-3 ganger på ein time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den aldri, synes ikke det er noe spesielt med den sangen. Drita lei for å si det sånn!!😁 Blir gal av pasito pasito, suave-suavesito, lalalalalito, poquito poquito, despacitooooooo

Anonymkode: 278e6...ac3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler den ikke, men det er mest fordi norske radiokanaler alltid skal spille Bieber-versjonen i tillegg til at sangen er ganske utspilt for min del. Mine latina-venninner introduserte sangen til meg i vårferien i år (som var i mars!), slik at jeg er er rimelig lei. Er også komisk at kanalene spiller Subeme La Radio av Iglesias...

Anonymkode: b71c6...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hørt den, men fikk noen sekunder da jeg trykket på en video på Facebook. Høres ikke ut som det er en sang jeg ville ha likt. 

Anonymkode: e6348...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, en er fæl. Var på jentekveld og de hørte på den heele kvelden. Sang med og var helt gale. Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid treg med sånt, men fikk med meg populæriteten via FB-feeden ja.

Hører ikke på sånn musikk, men synes faktisk den er litt sweet, jeg :D Skjønner hva du mener dog, har hatt det på samme måten med mange landeplager tidligere, så jeg kan sette meg inn i det :P Så så!!

Anonymkode: 72ac0...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har virkelig ikke sansen for slike utenlandske kryddertoner:alice:Det er så kjedelig og enkelt..

Anonymkode: 36496...34f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg som er drit lei 😂

Anonymkode: 7df25...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har virkelig ikke sansen for slike utenlandske kryddertoner:alice:Det er så kjedelig og enkelt..

Anonymkode: 36496...34f

Jeg liker veldig godt populærmusikk fra Middel- og Sør-Amerika, og særlig reggaeton. Men nå er det da slik at jeg skjønner mesteparten av tekstene, som gir det hele en litt annen dimensjon... nå er det ikke akkurat tekstene alltid like "pene" eller barnevennlig, men jeg hadde neppe likt f.eks Sør-Koreansk musikk av den enkle grunn at jeg ikke hadde ant hva de hadde sunget om. 

Anonymkode: b71c6...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...