Gå til innhold

J.. irritert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på jobb og skal gjøre jobben for alle i ferien fordi jeg fikk ta mye ferie i april. ( glad for det) så kommer en kollega. Jeg har allerede startet på dagens oppgaver, inkludert hans oppgaver. Tror dere at han hjelper meg? Nei. Han kommer for å henge og få lønn. Han leser aviser. Han har fått seg sekretær, og det er meg! Han er ikke helt god, så kan ikke si fra. Da kan dagene mine bli et h. * drittdag*

Anonymkode: 97a61...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor tar du oppgavene hans da? 

 

Anonymkode: dce0a...db7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han skulle ha vært på ferie! Han vil bare henge å få betalt noen dager fordi han kjeder seg hjemme. 

Anonymkode: 97a61...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lemper du bare tingene hans på bordet hans og sier at det er supert at han er innom, men at du trenger litt avlastning. Si det med et smil og så går du fort vekk.

Anonymkode: 8a9cc...852

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. juli 2017 den 9.56, AnonymBruker skrev:

Er på jobb og skal gjøre jobben for alle i ferien fordi jeg fikk ta mye ferie i april. ( glad for det) så kommer en kollega. Jeg har allerede startet på dagens oppgaver, inkludert hans oppgaver. Tror dere at han hjelper meg? Nei. Han kommer for å henge og få lønn. Han leser aviser. Han har fått seg sekretær, og det er meg! Han er ikke helt god, så kan ikke si fra. Da kan dagene mine bli et h. * drittdag*

Anonymkode: 97a61...04f

Om han har ferie så er det opp til han hva han vil bruke den på. Ingen som krever at jeg skal jobbe når jeg har ferie selv om jeg er innom jobb.

Anonymkode: d762a...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. juli 2017 den 11.04, AnonymBruker skrev:

Så lemper du bare tingene hans på bordet hans og sier at det er supert at han er innom, men at du trenger litt avlastning. Si det med et smil og så går du fort vekk.

Anonymkode: 8a9cc...852

Fyren har ferie, ergo, han trenger ikke jobbe. Han valg hva han vil bruke ferien sin på

Anonymkode: d762a...a8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fyren har ferie, ergo, han trenger ikke jobbe. Han valg hva han vil bruke ferien sin på

Anonymkode: d762a...a8b

Da får han vel ikke betalt for å henge på jobb hvis han har ferie? Isåfall har han ikke ferie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han" jobbet", skrev timer.

TS

Anonymkode: 97a61...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han" jobbet", skrev timer.

TS

Anonymkode: 97a61...04f

Men her skriver du at han har ferie:

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fyren har ferie, ergo, han trenger ikke jobbe. Han valg hva han vil bruke ferien sin på

Anonymkode: d762a...a8b

Hvis han skrev timer så er jo dette en godt løsning da:

På 26.7.2017 den 11.04, AnonymBruker skrev:

Så lemper du bare tingene hans på bordet hans og sier at det er supert at han er innom, men at du trenger litt avlastning. Si det med et smil og så går du fort vekk.

Anonymkode: 8a9cc...852

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fyren har ferie, ergo, han trenger ikke jobbe. Han valg hva han vil bruke ferien sin på

Anonymkode: d762a...a8b

Enten er man på jobb, eller så har man ferie. Ikke møte opp på jobb, i ferien, bare for å samle timer og å glo i veggen. Jeg hadde rapportert dette til sjefen, har hatt nok slike kollegaer selv. Megaidiot og lat kollega.

Anonymkode: 8a9cc...852

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, perplexed skrev:

Da får han vel ikke betalt for å henge på jobb hvis han har ferie? Isåfall har han ikke ferie.

Å ha betslt ferie er faktisk helt vanlig så lenge du har opparbeidet deg krav på ferie med lønn. jeg får også lønn for å ha ferie

Anonymkode: d762a...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enten er man på jobb, eller så har man ferie. Ikke møte opp på jobb, i ferien, bare for å samle timer og å glo i veggen. Jeg hadde rapportert dette til sjefen, har hatt nok slike kollegaer selv. Megaidiot og lat kollega.

Anonymkode: 8a9cc...852

Da antar jeg at arbeidsgiver ser at han har skrevet timer i ferien sin

Anonymkode: d762a...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han" jobbet", skrev timer.

TS

Anonymkode: 97a61...04f

Og dette så du med egne øyne at han skrev timer?

om så så regner jeg med arbeidsgiver vet han wgentlig skulle hatt ferie disse dagene

Anonymkode: d762a...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enten er man på jobb, eller så har man ferie. Ikke møte opp på jobb, i ferien, bare for å samle timer og å glo i veggen. Jeg hadde rapportert dette til sjefen, har hatt nok slike kollegaer selv. Megaidiot og lat kollega.

Anonymkode: 8a9cc...852

Da har du en maga idiot til sjef om h*n ikke oppdager at folk skriver timer når de egentlig har tatt ut ferie

Anonymkode: d762a...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ha betslt ferie er faktisk helt vanlig så lenge du har opparbeidet deg krav på ferie med lønn. jeg får også lønn for å ha ferie

Anonymkode: d762a...a8b

Nei, du får feriepenger. Du opparbeider deg feriepenger som erstatter lønn når du har ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...