Gå til innhold

Hva skjer med vanlig folkeskikk på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, nå vet man i alle fall hvorfor menn sender dickpics.

 

Anonymkode: 4c907...1d5

Ja de hadde ikke akkurat sendt om det aldri fungerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp ergo går jeg for den vanlige gjennomsnittsmannen fordi kjekkasene oftest er de største grisene ;) 

Men mange vanlige menn failer big time med bilder. Ofte har de forsøkt å virke mystiske ved ikke å smile på bildene. Men de ser bare ut som gretne furtetryner. Og så har de bilder av bilen sin eller en motorsykkel. Why? Just why?? Jeg vil se personen. Jeg vil ha et inntrykk av han og om han kan ha humor og livsglede. Ikke vite om han kjører BMW og synes det er kult å se grinete ut :P 

Anonymkode: 98468...bea

Fair enough

Men de legger ved de tinga der fordi de har lært at selfies ikke funker. Det kan være vanskelig å finne bra bilder

Jenter trenger bare ta på en haug sminke som skjuler hvordan de egentlig ser ut, ta selfie og legge på noen filter

Feite jenter lener seg litt fremover og har en lur vinkel så de ser slanke ut

hva skal menn gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
16 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Det er dobbeltmoralen

Menn som blir stemplet som grisete creepy idioter med mindre de er meget kjekke - selv med akkurat samme oppførsel

det er ikke nyheter nei... 

Poenget er dritten som kastes mot menn som eneste forskjellen med er er at de er mindre kjekke

Såklart kan du si nei, men det er ikke det det er snakk om her

 

 

.... men.. hva er poenget ditt..?

Damer som er mindre vakre blir da stemplet som "heslige vulgære horer" de også, om de er seksuelt pågående overfor menn...: 

Og kvinner som faktisk er vakre som oppfører seg slik, blir "bare" stemplet som "vulgære horer"...

altså menn og kvinner behandles forholdsvis likt i slike situasjoner.. 

..Så dobbeltmoralen eeeeer...? :klo:

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

.... men.. hva er poenget ditt..?

Damer som er mindre vakre blir da stemplet som "heslige vulgære horer" de også, om de er seksuelt pågående overfor menn...: 

Og kvinner som faktisk er vakre som oppfører seg slik, blir "bare" stemplet som "vulgære horer"...

altså menn og kvinner behandles forholdsvis likt i slike situasjoner.. 

..Så dobbeltmoralen eeeeer...? :klo:

lol nå kalte du dem begge stygge ting så du har fortsatt ingen poeng

men nei, menn bruker ikke å gjøre det der heller, mest på TV og enkelte lugubre nettforum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du forventer av en app som er designet for bruk og kast (tøm og røm). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
12 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

lol nå kalte du dem begge stygge ting så du har fortsatt ingen poeng

men nei, menn bruker ikke å gjøre det der heller, mest på TV og enkelte lugubre nettforum

Poenget mitt er at både kvinner og menn som oppfører seg seksuelt pågående og aggressivt vil lykkes mer med å få "casual sex" om de er fysisk vakre, samtidig som at de også blir sett ned på, moralskt sett.

Det er ikke forbeholdt menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Poenget mitt er at både kvinner og menn som oppfører seg seksuelt pågående og aggressivt vil lykkes mer med å få "casual sex" om de er fysisk vakre, samtidig som at de også blir sett ned på, moralskt sett.

Det er ikke forbeholdt menn. 

Ikke kjekke menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...