Gå til innhold

Bloggere som blogger bare for å skape krangel i kommentarfeltet.


Lovelulu

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Lovelulu skrev:

Men de to som skriver disse bloggene henger her inne som fluer på veggen :)

Ja, det har vel ikke så mye med saken å gjøre. Det gjør jo du også :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sugemerke

Voksne mennesker som oppfører seg som barn. Noen ganger bør man bare logge av internett og på livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Men de to som skriver disse bloggene henger her inne som fluer på veggen :)

Og det er vel deres fulle rett? 

Dere oppfører dere helt ufattelig umodent, alle sammen. At dere ikke skjemmes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Topptur skrev:

Og det er vel deres fulle rett? 

Dere oppfører dere helt ufattelig umodent, alle sammen. At dere ikke skjemmes!

Ja det er deres fulle rett, men å skrive nedsettende blogginnlegg om andre er ikke det! Jeg har ikke kommentert i disse blogginnleggene, så har ingenting å skjemmes over, men enig i at de som skriver innleggene og kommenterer fast der har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
4 minutter siden, Lovelulu skrev:

Men de to som skriver disse bloggene henger her inne som fluer på veggen :)

Glem dem. Ikke besøk bloggene deres. De har dessuten elendige blogger som ikke er verdt å kaste bort tiden på 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Lovelulu skrev:

For å vise hvordan disse bloggerne henger ut andre hele tiden! Det er ikke første gangen det skjer, og jeg begynner å bli mektig irritert. Det er de samme som kommenterer der også, og som har en tendens til det samme selv.

Hvorfor må du starte dette styret igjen..

Kan du ikke bare DRITE i de andre bloggere og om de henger ut deg så ta det med dem ikke start en tråd her inne du vet det blir bråk av

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Hvem er disse gærne folka? :hoho: 

Jeg prøver å lese kommentarfeltet i den ene bloggen, og det er jo bare surr!  :overrasket: 

Også skriver flere der at det er her på KG vi oppfører oss som i barnehagen? 
Det morsomme er at de ser ut til å tro at alle vet hvem de er. Dritdårlige  blogger som ingen har hørt om.

Beskylder hverandre for å være noen andre enn de utgir seg for å være, og for å ha dårligere bilder enn den andre osv. Herregud. 

:hoho: 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, loffen skrev:

Hahaha! Hvem er disse gærne folka? :hoho: 

Jeg prøver å lese kommentarfeltet i den ene bloggen, og det er jo bare surr!  :overrasket: 

Også skriver flere der at det er her på KG vi oppfører oss som i barnehagen? 
Det morsomme er at de ser ut til å tro at alle vet hvem de er. Dritdårlige  blogger som ingen har hørt om.

Beskylder hverandre for å være noen andre enn de utgir seg for å være, og for å ha dårligere bilder enn den andre osv. Herregud. 

:hoho: 

 

Det er ikke annet en skikkelig flaut! Skulle tro de var 14 år, men dette er godt voksne damer. Pinlig! :flau: Hadde daua hvis mamma holdt på slik som de.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meg et mysterium at voksne damer ikke kan finne ut av ting uten å måtte spamme kg på sin vei.... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte

Det er faktisk så enkelt at det bare er å la være å lese, ignorere det totalt - gjør du det finner du kanskje sjelefreden igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg husker i 2015 da jeg kom over disse bloggdamene som kranglet så busta føyk! Det var ikke til å unngå slik som de spammet ned blogg.no shouten. Jeg ble faktisk veldig fascinert..men hallo damer, nå har det gått åresvis. Hjelpe meg altså. Det har vært kattekvinner, slarvekvinner, synske og lulus opp og ned her. Og ja, det minner faktisk om en eller annen 90talls serie. Asylet, bot og bedring og hotel cæsar gå å legg dere:p Men det viser bare at enkelte kommer BARE IKKE OVERENS! Deal with it! Men så lenge alle sammen "nærer" seg på elendigheten, så blir det aldri stille...fra noen av de. Jeg er sikker på den samme diskusjonen og de samme kranglene vil foregå her i 2020 også. :popcorn:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja de voksne 50++ damene er noe for seg selv, det skal da være sikkert og visst! Er så lei denne barnslige og dårlige oppførselen deres at jeg syns flere kunne få se den. Bloggene deres er jo så små at ingen ville sett det ellerst. 

Heldigvis hever jeg meg over dette, og skriver blogg fordi det er noe jeg liker å gjøre, og ikke for å krangle. Setter pris på alle de hyggelige leserne mine :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lovelulu skrev:

Heldigvis hever jeg meg over dette [...] 

Altså. Denne tråden er vel beviset på det motsatte. 

Siden du trolig ikke er enig, så er det litt som å lage ei stor sjokoladekake med masse smør og sukker, og etter å ga forsynt seg med et skammelig svært stykke, så sier du at du bare spiser godterier på lørdager. 

Du hever deg ikke en smule over det, du svever rundt på samme nivå og er ikke det spor bedre. 

Jeg tror forresten endel folk her inkluderer deg når de snakker om damene på 50+.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Altså. Denne tråden er vel beviset på det motsatte. 

Siden du trolig ikke er enig, så er det litt som å lage ei stor sjokoladekake med masse smør og sukker, og etter å ga forsynt seg med et skammelig svært stykke, så sier du at du bare spiser godterier på lørdager. 

Du hever deg ikke en smule over det, du svever rundt på samme nivå og er ikke det spor bedre. 

Jeg tror forresten endel folk her inkluderer deg når de snakker om damene på 50+.

Jo det er jeg! Jeg er 44 år, så da må nok de her inne lære seg å rekne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jo det er jeg! Jeg er 44 år, så da må nok de her inne lære seg å rekne :)

Damene på 50+ som det refereres til her er mer definert av oppførsel enn av alder, så man er ikke automatisk utelukket pga 6 år..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lovelulu skrev:

Når innleggene er om en selv, er det litt vanskelig å ignorere..

http://ofmariel.blogspot.no/

http://synskepeggy.blogg.no

 

Dette høres så barnslig ut, at jeg gidder ikke engasjere meg.

Men én ting er sikkert: hvem som helst kan tydeligvis kalle seg bloggere. 

Seriøst, leser noen voksne disse bloggene av oppriktig interesse??

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lovelulu skrev:

Men de to som skriver disse bloggene henger her inne som fluer på veggen :)

Så ta det opp med dem, eller la vær å bry deg.

Du må se litt på deg selv oppi alt dette også. Du er ikke så uskyldig som du kanskje tror

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ellevill skrev:

Dette høres så barnslig ut, at jeg gidder ikke engasjere meg.

Men én ting er sikkert: hvem som helst kan tydeligvis kalle seg bloggere. 

Seriøst, leser noen voksne disse bloggene av oppriktig interesse??

Jeg tror de leser hverandres :D

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...