Gå til innhold

Bloggere som blogger bare for å skape krangel i kommentarfeltet.


Lovelulu

Anbefalte innlegg

På to blogger er det nå skrevet innlegg som er bare skrevet for å skape krangel og for å henge ut enkeltpersoner, og det er langt ifra den første gangen.

Jeg holder meg for god til å kommentere i disse bloggene, for det er akkurat det de er ute etter! Jeg var så dum å kommenterte i den ene bloggerens kommentarfelt for en tid tilbake, og ble vel nesten hakket ihjel.

Det er bloggere på godt over 50++ år.

Jeg skjønner ikke vitsen med å blogge bare for å skape krangling? Hva syns dere om dette?

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Lovelulu skrev:

På to blogger er det nå skrevet innlegg som er bare skrevet for å skape krangel og for å henge ut enkeltpersoner, og det er langt ifra den første gangen.

Jeg holder meg for god til å kommentere i disse bloggene, for det er akkurat det de er ute etter! Jeg var så dum å kommenterte i den ene bloggerens kommentarfelt for en tid tilbake, og ble vel nesten hakket ihjel.

Det er bloggere på godt over 50++ år.

Jeg skjønner ikke vitsen med å blogge bare for å skape krangling? Hva syns dere om dette?

Så slutt og les bloggene og slutt og irritere deg.. Hva er poenget?

(Blir spennende og se hvor denne tråden ender😊)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, orfeus skrev:

Hvorfor i all verden leser du de bloggene? 

Er redd det nok en gang ligger noe mere bak dette innlegget.. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Topptur skrev:

Jeg syns det å lese blogger som irriterer meg er å kaste bort tiden. 

Hvorfor gidder du?

Det store flertall av aktive brukere på Rampelys ser ut til å bruke mye av tiden sin på å lese og/eller diskutere bloggere som irriterer dem, så åpningsinnlegget i denne tråden føyer seg bare inn i rekken :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at en del blogger stort sett er ute etter å skape krangel med hverandre, men jeg ser ikke helt hvordan det å flytte krangelen til KG gjør det noe bedre? Hvis du vil heve deg over smålig krangel så ignorerer du, blokkerer og går videre uten å bry deg noe med dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster i en legendarisk tråd, fire dager før den stenges.

Gjentar meg selv fra en tidligere tråd hvor jeg hørte om Synske Peggy. Det er så himla råbra med Love Lulu og Synske Peggy. Det er som heltinnen og skurken fra en ungdomsserie på NRK, sendt rett etter midt i smørøyet på tidlig nittitall. 

Hele greia virker som en konstruert parodi pga navnene alene. 

/popcorn 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
48 minutter siden, JackIost skrev:

Det store flertall av aktive brukere på Rampelys ser ut til å bruke mye av tiden sin på å lese og/eller diskutere bloggere som irriterer dem, så åpningsinnlegget i denne tråden føyer seg bare inn i rekken :)

Akkja, det kan du si. Personlig har jeg nok noen kjepphester, som dreier seg om påvirkning av unge ungdommer via rosablogger, og ble medlem her for å lufte frustrasjon og finne muligheter til å melde fra om det jeg ser på som skadelig innhold (fronting av plastisk kirurgi, kroppspress generelt, reklame som ikke merkes, digital utlevering/misbruk av mindreårige, etc), men som leser i forumet har jeg blitt oppmerksom på andre problemstillinger som for eksempel at noen rosabloggere snikfilmer mennesker kun for å latterliggjøre dem på sosiale medier. 

Etter å ha bladd meg gjennom en del rosablogger nå, ser jeg at de har lært seg å skrive direkte til leseren, et psykologisk grep som er kynisk og fremmer påvirkningen enda mer. Jeg tviler på at de er klar over graden av påvirkning, til det virker de fleste av dem for lite reflektert, de gjør det nok fordi de hermer - men et sted startet det, og det er hentet fra en manual i direkte markedsføring; den smigrende, hviskende og direkte henvendelsen til deg som leser.

Jeg vet ikke om du kan se nyansene her, men det er forskjell på å bry seg om forsøk på å henge ut noen uten å nevne navn (jeg har vært innom bloggene til damene på 50+ for å sjekke), og på å legge ut videoer av fremmede i den hensikt å latterliggjøre dem, eller ufarliggjøre / hverdagsliggjøre kirurgiske inngrep o.l. de har gjort for å ligne minst mulig på seg selv.

Til TS: Ikke les slike blogger. De legger ikke ut navn eller lenke til bloggere de gjør narr av, de vet at da får de lensmannen på døra. Trøst deg med at dette er kvinner som tydeligvis har et fattig liv selv - som må sladre om andre. IKKE LES BLOGGENE DERES!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Svigermor skrev:

Hvorfor vil du informere alle her på KG om at disse innleggene er om deg?

For å vise hvordan disse bloggerne henger ut andre hele tiden! Det er ikke første gangen det skjer, og jeg begynner å bli mektig irritert. Det er de samme som kommenterer der også, og som har en tendens til det samme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
26 minutter siden, Chenet skrev:

Jeg skjønner jo at en del blogger stort sett er ute etter å skape krangel med hverandre, men jeg ser ikke helt hvordan det å flytte krangelen til KG gjør det noe bedre? Hvis du vil heve deg over smålig krangel så ignorerer du, blokkerer og går videre uten å bry deg noe med dem.

🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lovelulu skrev:

For å vise hvordan disse bloggerne henger ut andre hele tiden! Det er ikke første gangen det skjer, og jeg begynner å bli mektig irritert. Det er de samme som kommenterer der også, og som har en tendens til det samme selv.

Tror ikke det er så mange her som er interessert i dette. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Svigermor skrev:

Tror ikke det er så mange her som er interessert i dette. 

Det kan det nok være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nok ikke så mange som er interessert i en krangel mellom bloggere med så få lesere. Ingen som vet hvem de er uansett.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aintnofun skrev:

Det er nok ikke så mange som er interessert i en krangel mellom bloggere med så få lesere. Ingen som vet hvem de er uansett.

Men de to som skriver disse bloggene henger her inne som fluer på veggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen endrer seg ikke og slike mennesker må man bare overse glatt. Ikke la de irritere deg. Hev deg over det og move on :)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...