Gå til innhold

Hva kommer dette av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har vært prøver i akkurat ett år nå. I løpet av prøveperioden har jeg gått ned en del i vekt og klassifiseres nå som undervektig. Ikke mye men litt.

har hatt regelmessig mens fordeom, men de to siste periodene mine var en uke forsinket begge to. Jeg tok det som at faresignal at nå er menstruasjonen min på vei til å forsvinne siden det da ble lenger og lenger mellom hver syklus. Nå skulle jeg fått mensen på søndag, men fikk den på fredag isteden, det eneste som var rart var at det kom medium tiø normal blødning på fredag, lite på lørdag og typ ingenting på søndag. (Pleier vanligvis ble 5-6 dager, og mye dag 1-3) men på mandag og i dag har jeg ikkr blødd noe, men har hatt litt brunt vannete utblod, her snakker vi BRUNT så nesten ut som avføring. Noen som har vært borti no lignende?

Anonymkode: e53d2...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Har vært prøver i akkurat ett år nå. I løpet av prøveperioden har jeg gått ned en del i vekt og klassifiseres nå som undervektig. Ikke mye men litt.

har hatt regelmessig mens fordeom, men de to siste periodene mine var en uke forsinket begge to. Jeg tok det som at faresignal at nå er menstruasjonen min på vei til å forsvinne siden det da ble lenger og lenger mellom hver syklus. Nå skulle jeg fått mensen på søndag, men fikk den på fredag isteden, det eneste som var rart var at det kom medium tiø normal blødning på fredag, lite på lørdag og typ ingenting på søndag. (Pleier vanligvis ble 5-6 dager, og mye dag 1-3) men på mandag og i dag har jeg ikkr blødd noe, men har hatt litt brunt vannete utblod, her snakker vi BRUNT så nesten ut som avføring. Noen som har vært borti no lignende?

Anonymkode: e53d2...356

Brunt er gammelt blod. Høres helt normalt ut, det du skriver. Stress, undervektighet og sykdom kan forandre syklusen. 

Anonymkode: dae16...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt normalt ut utfra situasjonen din. Ville ikke lagt noe i det, men tatt en gravidtetstest om du blir gående å småblø litt videre. Fokuser på å få i deg mat, så ordner nok dette seg når stress på kroppen pga undervekt er redusert.

Anonymkode: f3089...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...