Gå til innhold

Glaner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har flere opplevd at folk glaner når man går med treningsklær og er på vei til treningsstudio?

Jeg blir så irritert..Noen ganger ser jeg bare ned mens jeg føler øynene dems brenner på ryggen.

 

Anonymkode: 71446...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig ikke flere som opplever det?

Anonymkode: 71446...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig ikke flere som opplever det?

Anonymkode: 71446...740

Joa hele tiden men siden jeg velger å bruke tighte treningsklær som viser proposjonene mine så må jeg tåle det (til en viss grad) :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg stirrer av og til på disse jentene som har en tights som er et nummer eller to for liten og trusa, hvis de har på en da viser gjennom... Undrer meg på om de ikke har venner som tør å gi beskjed at vi ser alt de har under tightsen når de går. Ser jo helt merkelig ut. 

Anonymkode: ca00e...73c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Jeg har begynt å bruke genser rundt livet.

Anonymkode: 84f3c...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg er ikke en av dem som flasher meg. 

Jeg har alltid på en oversized jakke men har på meg treningstights..er som regel usminket og har håret i hestehalet..fremdeles stirrer folk...

Har begynt å stirre tilbake..

Verste var da en dame syklet og stirret som f.. på meg.. Så jeg stirret tilbake så flyttet hun blikket sitt fremover men jeg viste med hele kroppen at jeg fulgte med hun og jeg stirret mens hun syklet forbi så jeg snudde hele hodet mitt etter hun..

Er så lei av at folk tror de kan stirre uten å bli stirret på tilbake..

Er kjempe irriterrende...  Noen ganger stirrer de tilbake, så til slutt må jeg se ned ..for det blir bare pinlig...

Anonymkode: 71446...740

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal innrømme at jeg stirrer av og til på disse jentene som har en tights som er et nummer eller to for liten og trusa, hvis de har på en da viser gjennom... Undrer meg på om de ikke har venner som tør å gi beskjed at vi ser alt de har under tightsen når de går. Ser jo helt merkelig ut. 

Anonymkode: ca00e...73c

Må være 2XU tights det der. De er jo like gjennomsiktige som nylonstrømper :fnise: Tenker det samme som deg når jeg ser kvinner i dem. Suns out, buns out, I guess.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar bussen hjem fra trening og er bussen full, så er det dessverre ikke bare glaning som pågår men gnikking også. Veldig ubehagelig. 

Jeg sitter derfor aldri på bussen på vei hjem fra trening, men står slik at jeg lett kan komme meg unna ekle folk (menn). 

Men det er så mye enklere og kjappere for meg å dra hjem og dusje der. På vinteren tar jeg på en overtrekksbukse, men nå blir det for varmt. 

Anonymkode: f5044...906

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tar bussen hjem fra trening og er bussen full, så er det dessverre ikke bare glaning som pågår men gnikking også. Veldig ubehagelig. 

Jeg sitter derfor aldri på bussen på vei hjem fra trening, men står slik at jeg lett kan komme meg unna ekle folk (menn). 

Men det er så mye enklere og kjappere for meg å dra hjem og dusje der. På vinteren tar jeg på en overtrekksbukse, men nå blir det for varmt. 

Anonymkode: f5044...906

Ew, dette har jeg også opplevd flere ganger. Mannfolk som steller seg tett oppi meg sånn at skrittet kommer nær rumpa mi. Er så nasty 😫 Jeg har begynt å skuffe de vekk, eller rett og slett gå av.

Anonymkode: 84f3c...fa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser dette her er jeg veldig glad for at treningssenteret er i nabobygget ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sonic
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ew, dette har jeg også opplevd flere ganger. Mannfolk som steller seg tett oppi meg sånn at skrittet kommer nær rumpa mi. Er så nasty 😫 Jeg har begynt å skuffe de vekk, eller rett og slett gå av.

Anonymkode: 84f3c...fa1

Signerer dette ... :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tar bussen hjem fra trening og er bussen full, så er det dessverre ikke bare glaning som pågår men gnikking også. Veldig ubehagelig. 

Jeg sitter derfor aldri på bussen på vei hjem fra trening, men står slik at jeg lett kan komme meg unna ekle folk (menn). 

Men det er så mye enklere og kjappere for meg å dra hjem og dusje der. På vinteren tar jeg på en overtrekksbukse, men nå blir det for varmt. 

Anonymkode: f5044...906

Jeg pleier å svette så mye at jeg stinker. Da holder alle seg på en meters avstand på bussen ;D I tillegg bruker jeg å knyte jakka rundt midjen dersom det er for varmt til å ha den på sånn at folk ikke glor på rumpa mi. 

Anonymkode: 852d0...35b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å svette så mye at jeg stinker. Da holder alle seg på en meters avstand på bussen ;D I tillegg bruker jeg å knyte jakka rundt midjen dersom det er for varmt til å ha den på sånn at folk ikke glor på rumpa mi. 

Anonymkode: 852d0...35b

Min erfaring er at jo mer svett jo større sannsynelighet for gnikkere er det. Og ofte gutter i 20-åra. Ikke bare eldre griser. Jeg er mye eldre enn disse 20-åringene :P 

Bruker gjerne ryggsekken som buffer da. Ingen problem med å ta en brå vending så de får sekken i tryne.  

Anonymkode: f5044...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner burde ikke fått tilgang i sånne klær. Mer enn en gang har en kvinne stilt seg rett foran meg i sine avslørende, minimalistiske tøystykker, og ødelagt konsentrasjonen min. ;) Dette kan være farlig når man løfter så tungt som menn gjerne gjør.

Selvsagt er dette bevisst. Kvinner trekker på seg tettsittende tights for å vise seg frem. Alle menn vet dette. Kvinner har ikke selvinnsikt, så ingen vits å høre på dem. De sier bare "det er så behagelig å trene i tights". Så fortell meg da hvorfor menn ikke gjør det. Menn trener vanligvis mye mer enn kvinner, dette har vi mer peiling på. Vi dusjer også og skifter klær etter trening, noe kvinner ikke finner nødvendig, De vil heller vise seg frem på vei hjem med sine tights som de har svettet i. Men det er greit, for sannsynligvis har de ikke trent i det hele tatt, bare vist seg frem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

har flere opplevd at folk glaner når man går med treningsklær og er på vei til treningsstudio?

Jeg blir så irritert..Noen ganger ser jeg bare ned mens jeg føler øynene dems brenner på ryggen.

 

Anonymkode: 71446...740

Finn deg i det. Du velger selv hva du går i vet du:ironi:

Anonymkode: 575eb...c45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg i det. Du velger selv hva du går i vet du:ironi:

Anonymkode: 575eb...c45

Godt du vifta med ironiflagget ;) 

Anonymkode: f5044...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...