Gå til innhold

Hcg nivå = 1


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hcg nivå viste 1 , altså ikke gravid 13 dpo . Jeg har uregelmessig syklus, så forrige syklus var 46 dager jeg hadde eggløsnings smerter den 10 juni mensen kom 24 juni . 

 Nå denne syklusen mente gynokologen at jeg skulle hatt eggløsning rundt den

 5-11 juli men jeg hadde null tegn til eggløsning da, og i dag den 25 juli har jeg fremdeles ingen mensen og negativ graviditets test.  

Men siden igår har jeg hatt eggløsnings smerter på høyre side , tror dere at det kan være mulig at syklusen pluttselig er like lang denne mnd også?? Noen som har opplevd å få eggløsning så sent som syklus dag 28-29 ? 

Anonymkode: 010f5...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er forresten i Thailand så eggløsnings tester prøvde vi å finne uten å lykkes.

Anonymkode: 010f5...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hcg nivå viste 1 , altså ikke gravid 13 dpo . Jeg har uregelmessig syklus, så forrige syklus var 46 dager jeg hadde eggløsnings smerter den 10 juni mensen kom 24 juni . 

 Nå denne syklusen mente gynokologen at jeg skulle hatt eggløsning rundt den

 5-11 juli men jeg hadde null tegn til eggløsning da, og i dag den 25 juli har jeg fremdeles ingen mensen og negativ graviditets test.  

Men siden igår har jeg hatt eggløsnings smerter på høyre side , tror dere at det kan være mulig at syklusen pluttselig er like lang denne mnd også?? Noen som har opplevd å få eggløsning så sent som syklus dag 28-29 ? 

Anonymkode: 010f5...48c

Er ikke smerter på høyre side et tegn på unnfangelse? Jeg leste det på en app jeg har da jeg registrerte det som et symptom. (Hos meg var det mest sannsynlig luftsmerter da mensen kom 2-3 dager etterpå).

Ville ha ventet 4-5 dager å tatt en ny test jeg om mensen ikke kommer. 

Hvor kjøper du tester som viser hcg-nivå foresten? 

Anonymkode: 0315d...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...