Gå til innhold

Nikki Beach Marbella


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på å tilbringe bursdagen min på Nikki Beach i Marbella. Vet ikke om jeg skal ta hele dagen der eller bare en lunsj. Har aldri vært der før, men konseptet ser kult ut. Noen som kan gi meg litt info? Koster det noe å komme inn der? Hvis jeg booker lunsj, kan jeg fortsatt gå rundt på hele plassen der selv om jeg ikke har seng/cabana for eksempel? For å få badet må man kanskje booke seng?

Som dere skjønner er jeg helt grønn når det gjelder dette, og setter pris på litt tips!

På forhånd, takk :)

Anonymkode: 30e7d...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lolle

Ja det koster vel nesten 1000 kr bare for å komme inn på klubben... reiste dit av ren nysgjerrighet da jeg var på ferie i Marbella for et par år siden. Da jeg hørte hvor latterlig dyrt det var bare for inngang, så droppet vi det og reiste til et annet sted.. vet ikke noe om detaljene ellers du spør om her, siden jeg droppet hele greiene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, såpass ja! Lurer på om det også gjelder hvis man har bestilt lunsj eller seng... hmm.

Anonymkode: 30e7d...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom

Vel, alt kostet ganske så mye sist jeg var der. Nikki Beach lever fremdeles på pengegaloppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...