Gå til innhold

Vil du kle på Overrasket?


Gjest Overrasket

Anbefalte innlegg

Gjest Overrasket
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan gjøre yoga sammen en dag? :ler2:

Anonymkode: 8ea4c...4bc

Flott forslag. Når og hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎18‎.‎08‎.‎2017 den 16.16, Overrasket skrev:

 

 

Hos deg eller hos meg? :lur:

 

Tusen takk til alle som har svart og hjulpet meg! Her er noen resultater av én handlerunde, der jeg skjøpte et stk. t-skjorte, en hvit skjorte, en olabukse som anbefalt i tråden, en genser fra absolutelybear (også som anbefalt) og en lett ullbukse også fra en butikk som var anbefalt her. Basisantrekket (bukse, skjorte, genser) kan jeg enten kle opp med en vest eller ned med en olabukse og t-skjorte. 

 

gfj.png

ghfd.png

gfdjs.png


Kjøpte helt lik genser som den mørkeblå der til kjæresten min :) men du har en eller to størrelsen for liten til deg!  Altfor liten!
Da mener jeg altfor stram, og litt for kort. Her vil jeg råde deg til å bytte størrelse! + Det tar seg bedre ut om du har en hvit plain t skjorte under som stikker ca 1-2 cm utenfor kanten nede :) 

Anonymkode: 2d746...8c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ull?buksen på første bildet er også altfor liten... Ser nesten ut som en tights..

Men stilmessig er du inne på noe altså, bare fortsett :) Og Google stil og kles blogger for menn, følg kjendiser du liker stilen til på instagram osv og la deg inspirere enda mer! :) Stå på!

Anonymkode: 2d746...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stramme klær på menn er usexy enten mannen er tynn eller muskuløs, ser femi og altfor kroppsfiksert ut. Og det er usexy. 

Anonymkode: ce1e3...d14

 

Anonymkode: 2d746...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...