Gå til innhold

Vanlig å føle seg helt tom og rar dagen etter fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drikker vanligvis så mye at jeg blir så fyllesyk at jeg ikke står opp dagen derpå. Bare sover ut , spiser noe mat i senga og sover eller evn ser netflix på laptopen. I dag er første gang jeg har måttet opp tidlig dagen derpå og jeg greier seriøst ikke å tenke!
Har stoppet fysisk opp offentlig minst 20 ganger i dag og tenkt ut i lufta uten å ha en eneste tanke en gang, så går det 20-30 sekunder så tenker jeg "hvorfor stoppet jeg opp for å tenke her? skulle jeg noe? var jeg på vei til å gjøre noe?" også husker jeg hverken hva jeg skulle eller hva jeg drev med. 
Er i en målløs tilstand kjennes det ut som. Og oppfører meg rart, for eksempel i 12 tiden gikk jeg mot seven eleven, så kom jeg inn og greide ikke tenke hva jeg skulle se etter eller at jeg skulle spise, så går jeg ut igjen, og kommer på at jo men jeg er jo litt sulten, så går jeg inn igjen, så står jeg å måper i 30 sekunder og går ut igjen bare. Først nå 3 timer senere kom jeg på igjen at jeg er sulten og skulle ha spist og at åja det var det jeg drev med i stad hvorfor fullførte jeg ikke. Og i dag morges gikk jeg å gredde håret tre ganger fordi jeg ikke husket at jeg hadde gjort det alt og skulle telle småpenger til bussbilletten husket selvfølgelig ikke hvor mye jeg hadde telt, eller hvorfor jeg telte. Er det sånn man føler seg dagen derpå egentlig? (når man ikke bare spyr og må sove ut, men drakk mindre enn det) Jeg må bare spørre for det skjedde også en småting som gjorde meg litt målløs/skuffa på morgenen i dag men skulle ikke tro jeg ble SÅ satt ut og tom og rar av den tingen og vanligvis når man blir skuffa over noe så er man vel rar/tom fordi man nettopp tenker på og analyserer det som skuffa en, men jeg tenker ikke noe i det hele tatt, tom - ingen hele tanker i hodet . Så er usikker hva som genererer denne "tilstanden" lurer på om det er fylla i går som har shut down hjernen i dag?? bare å skrive dette tok meg ca 45 min fordi jeg så mange ganger datt ut og ble tankeløs og glodde ut i løse lufta.

Anonymkode: c66e2...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke normalt ut, du har ikke fått i deg noe annet da?

Anonymkode: 2d7a0...6c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes litt rart ut... Hvordan var formen i går? Var den som normalt når du drikker alkohol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høres ut som om du fortsatt har høy promille. Eller at du er alvorlig dehydrert kanskje? 

Anonymkode: 47c2c...bc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som formen jeg får. Jeg blir ekstremt mye dårligere enn de fleste andre jeg kjenner. Kognitive funksjoner er svært nedsatt, føler meg "fjern" og det blir toppa av masse angst. Sånne ting blir gjerne verre for hvor eldre man blir. :O

Anonymkode: 5fb66...3bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fikk ikke noe i drikken din da?

Anonymkode: 2b395...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør virkelig se litt på alkoholforbruket ditt. 

Anonymkode: 03037...3e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg blir også sånn. Gidder ikke å drikke noe særlig pga det, er så sykt lite verdt det.

Anonymkode: fb6c8...3bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke normalt ut, du har ikke fått i deg noe annet da?

Anonymkode: 2d7a0...6c7

Nei det tror jeg ikke.

27 minutter siden, Bakepulver skrev:

Det hørtes litt rart ut... Hvordan var formen i går? Var den som normalt når du drikker alkohol?

Formen var hyggelig, men ikke noe hæla i taket i det hele tatt siden jeg begrenset meg til 5 øl. (drikker vanligvis 4-5 drinker/shots OG øl, eller 6-7-8 øl) Fikk vondt i hodet under den femte ølen og da dro jeg hjem. Ikke noe fyllesyk som kvalm eller hodepine i dag, men fikk hodepine under den femte ølen i går så da dro jeg hjem.

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan høres ut som om du fortsatt har høy promille. Eller at du er alvorlig dehydrert kanskje? 

Anonymkode: 47c2c...bc9

Det var det jeg også lurte på om det kunne være? At rusen fortsatt er i meg , for det kjenner jeg jo ikke vanligvis når jeg bare sover ut dagen derpå , kan ikke kjenne rusen når man sover. Men føler meg ikke full bare fullstendig tom og rar. Og er mer enn 12 timer siden jeg drakk nå.

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som formen jeg får. Jeg blir ekstremt mye dårligere enn de fleste andre jeg kjenner. Kognitive funksjoner er svært nedsatt, føler meg "fjern" og det blir toppa av masse angst. Sånne ting blir gjerne verre for hvor eldre man blir. :O

Anonymkode: 5fb66...3bf

Ja , FJERN var så riktig ord! Helt fjern, tom!

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fikk ikke noe i drikken din da?

Anonymkode: 2b395...fb7

Nei det tror jeg ikke. Fikk vondt i hodet under den siste ølen, og drakk den ikke opp så fort jeg fikk hodepine (vet at det ikke har noe å si om noen hadde puttet noe i den for en slurk kan være nok da men nei er ganske sikker på ingen la noe i drinken, form og personlighet var ikke noe anderledes i går.

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør virkelig se litt på alkoholforbruket ditt. 

Anonymkode: 03037...3e5

Jeg drikker en gang i mnd ca.

Anonymkode: c66e2...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei det tror jeg ikke.

Formen var hyggelig, men ikke noe hæla i taket i det hele tatt siden jeg begrenset meg til 5 øl. (drikker vanligvis 4-5 drinker/shots OG øl, eller 6-7-8 øl) Fikk vondt i hodet under den femte ølen og da dro jeg hjem. Ikke noe fyllesyk som kvalm eller hodepine i dag, men fikk hodepine under den femte ølen i går så da dro jeg hjem.

Det var det jeg også lurte på om det kunne være? At rusen fortsatt er i meg , for det kjenner jeg jo ikke vanligvis når jeg bare sover ut dagen derpå , kan ikke kjenne rusen når man sover. Men føler meg ikke full bare fullstendig tom og rar. Og er mer enn 12 timer siden jeg drakk nå.

Ja , FJERN var så riktig ord! Helt fjern, tom!

Nei det tror jeg ikke. Fikk vondt i hodet under den siste ølen, og drakk den ikke opp så fort jeg fikk hodepine (vet at det ikke har noe å si om noen hadde puttet noe i den for en slurk kan være nok da men nei er ganske sikker på ingen la noe i drinken, form og personlighet var ikke noe anderledes i går.

Jeg drikker en gang i mnd ca.

Anonymkode: c66e2...afc

OK. Du skrev at du vanligvis pleier å sove ut dagen derpå og se på Netflix. Du har gjerne sovet for lite i tillegg til at du drakk i går? Hvordan føler du deg nå? Du bør få i deg nok væske. Har du spist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør virkelig se litt på alkoholforbruket ditt. 

Anonymkode: 03037...3e5

Å herremilde måne... Du bør kutte ned på slike kommentarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bakepulver skrev:

Å herremilde måne... Du bør kutte ned på slike kommentarer!

Hvis man blir så fyllesjuk at man får så sterkt nedsatte kognitive evner som beskrives her dagen etter, så ser jeg ikke problemet i å anbefale at man drikker litt mindre neste gang. 

Anonymkode: 94380...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man blir så fyllesjuk at man får så sterkt nedsatte kognitive evner som beskrives her dagen etter, så ser jeg ikke problemet i å anbefale at man drikker litt mindre neste gang. 

Anonymkode: 94380...758

 

Endret av Bakepulver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Bakepulver skrev:

 

Det var ikke noe innlegg i sitatet ditt. Teknisk feil kanskje?

Anonymkode: 94380...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke noe innlegg i sitatet ditt. Teknisk feil kanskje?

Anonymkode: 94380...758

Ja, en teknisk feil 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres bekymringsverdig ut og ikke normalt. Ville revurdert alkoholvanene om det førte til så omfattende kognitive svik da kroppen har klart og tydelig viser at den ikke har godt av giften den blir utsatt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du vil deg så vondt. Bare slutt å drikk. Jeg blir selv helt jævlig etter fylla. Kraftig nedstemt og føler meg som helt alene i verden. 

Anonymkode: 46b41...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...