Gå til innhold

Svarte Nazister. Hvorfor lager ikke Hollywood en film om det


Ramia

Anbefalte innlegg

Det har vært så sabla morsomt det :D. For å fjerne bort white washing som de sier i film industrien XD

Men utenom det vet jeg at Hitler var en ren gal diktator. Men hele Nazist ideologien låg på raserenhet. Rasisme henger litt sammen ja, men poenget var du er av den rasen og du er av den. Så det er mer om du er for rase mixing eller ikke.

Personlig liker jeg ikke å legge meg borti hvem som ligger med hvem. But just saying, og selvfølgelig at jøder har skylda for alt ondt i verden... som høres litt konspiratorisk ut. Marxister kan jeg forstå meg litt mer på om man ønsker å skylde på noen innenfor ideologi.

Utenom det var den anti veigt, feigt, om du var svak eller hadde genetiske problemer så var det sikkert ikke noen sykehus som ville hjelpe deg med såkalte nakke problemer for å si det slikt.

 

Uansett hva har du sagt om en slik film har kommet? De hemmelige nazistene som var svarte. Bare for å kødde litt : 3.

 

 

 

Endret av Ramia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hitler gjorde, og stod for mye fælt. Det kommer man ikke unna, men den nasjonalsosialistiske tankegangen er egentlig ikke så ille. Er du hvit europeer så er du hvit europeer, er du svart afrikaner så er du svart afrikaner. Hvorfor skal det blandes?

Hvorfor kan ikke land ta vare på sine egne, for så å hjelpe andre i hjemlandet? Om alle lands offentlige apparat først og fremst hjalp sine egne og ikke blande seg borti alle andre ville det jo ikke blitt så mye problemer i verden...?

Anonymkode: 57695...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...