Gå til innhold

Baby nr 2 kommer i 2018


PrøveSola

Anbefalte innlegg

På 10.9.2017 den 16.17, tweet skrev:

Hei! Hvordan går det? :)

Hei :)

Alt bra med meg og lille :hjerte: bikket 12 uker nå og det et så deilig. Men er dessverre like dårlig da, så venter og venter på at det skal bedre seg. Bare 2 dager til organ UL også så da kan vi være heldig å få se kjønnet allerede da :nori: det gjorde vi på samme tid hos samme mann med datteren min. 

Også kjente jeg svake bevegelser for første gang i går :hjerte: vet det er tidlig, men er såpass slank og har vært gravid før så skal være mulig. Legen spurte meg om det forige uke også hehe. Gleder meg til det blir tydeligere. 

Hvordan går det med deg?? Så du hadde hatt et sykehusbesøk pga nyrene? :unsure: 

Endret av PrøveSola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, PrøveSola skrev:

Hei :)

Alt bra med meg og lille :hjerte: bikket 12 uker nå og det et så deilig. Men er dessverre like dårlig da, så venter og venter på at det skal bedre seg. Bare 2 dager til organ UL også så da kan vi være heldig å få se kjønnet allerede da :nori: det gjorde vi på samme tid hos samme mann med datteren min. 

Også kjente jeg svake bevegelser for første gang i går :hjerte: vet det er tidlig, men er såpass slank og har vært gravid før så skal være mulig. Legen spurte meg om det forige uke også hehe. Gleder meg til det blir tydeligere. 

Hvordan går det med deg?? Så du hadde hatt et sykehusbesøk pga nyrene? :unsure: 

Godt å høre! Den grensa føles magisk, men bedre hadde det vært om formen ble bedre :fnise:  kjenner det! To dager til min ul også. Blir spennende med oppdatering fra deg! :) 

Joda, er fortsatt hjemme, men det verker litt enda og jeg vet fortsatt ikke hva planen er videre.. eller hva som faktisk feiler meg. Alt man må gjennom for de små altså! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, tweet skrev:

Godt å høre! Den grensa føles magisk, men bedre hadde det vært om formen ble bedre :fnise:  kjenner det! To dager til min ul også. Blir spennende med oppdatering fra deg! :) 

Joda, er fortsatt hjemme, men det verker litt enda og jeg vet fortsatt ikke hva planen er videre.. eller hva som faktisk feiler meg. Alt man må gjennom for de små altså! :bond:

Ja den gjør det :nori: Ja satser på at formen raskt blir bedre nå. 

Å så gøy!! Ja jeg skal oppdatere etter UL i morgen :hjerte: det må du gjøre også!!!!  Og masse lykke til videre med å finne ut hva som er galt og håper du raskt blir bra :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du så oppdateringen min, men vi fikk hilse på en liten spirrevipp av en gutt! 😁 Hvordan gikk det med deg? Eller var det i dag dere hadde ul? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, tweet skrev:

Vet ikke om du så oppdateringen min, men vi fikk hilse på en liten spirrevipp av en gutt! 😁 Hvordan gikk det med deg? Eller var det i dag dere hadde ul? 

Hei ☺ nei har jobbet så mye så har ikke fått sjekket innom deg enda, men skal gjøre det nå 😀 Å så gøy med en liten gutt 😍

Jeg hadde UL i går og vi får jente med 80% sannsynlighet hehe. ❤ Det kunne endre seg i løpet av de neste 4 dagene siden jeg var 12 +3 og ikke over 13 uker. 

Alt bra ellers 😍😍 Han sjekket alle organer og alt var perfekt. Telte 5 fingre og hånd også. Fikk masse fine bilder både i 2d og 3d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, PrøveSola skrev:

Hei ☺ nei har jobbet så mye så har ikke fått sjekket innom deg enda, men skal gjøre det nå 😀 Å så gøy med en liten gutt 😍

Jeg hadde UL i går og vi får jente med 80% sannsynlighet hehe. ❤ Det kunne endre seg i løpet av de neste 4 dagene siden jeg var 12 +3 og ikke over 13 uker. 

Alt bra ellers 😍😍 Han sjekket alle organer og alt var perfekt. Telte 5 fingre og hånd også. Fikk masse fine bilder både i 2d og 3d.

Åååh så herlig 😍 Gratulerer med jente (mest sannsynlig) ❤ Så deilig med bekreftelse på at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, tweet skrev:

Åååh så herlig 😍 Gratulerer med jente (mest sannsynlig) ❤ Så deilig med bekreftelse på at alt er bra!

Tusen takk ❤ hehe ja mest sannsynlig, Så får vi se om det fortsatt er jente på OUL. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

18 + 5

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her. Har vært både i mye dårlig form og hatt mye med skole og familie, så rett og slett ikke blitt prioritert. 

For en uke siden var jeg på OUL ❤❤ Alt var perfekt med lille jenta vi skal få 😍😍😍 ny termin ble bare en dag tidligere. Altså nå er den 27. mars. (Jeg føler selv at hun kommer 24. mars hehe).

Lille frøkna i magen var så rolig akkurat under ultralyden så jordmor fikk ikke sett så godt på hjertet og sånn som hun må så jeg må tilbake om 2 uker. Men var ikke noe som så feil ut heldigvis. ❤

Kjenner tydelige spark både på innsiden og utsiden av magen nå hver dag. Elsker det ❤❤❤ sitter og venter på å komme inn på svangerskapskontroll nå. 

Håper alt står bra til med dere også 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, rhubarb skrev:

:goodbye:Gratulerer med en liten jente på vei! 

Tusen takk :):hjerte:

 

16 timer siden, tweet skrev:

Hurra for jenta di! :nordvesta: Høres ut som du koser deg med graviditeten. Det er hyggelig lesning :nigo:

Tusen takk :hjerter_rundt: Ja føler meg så heldig som er gravid igjen så prøver å sette så mye pris på det som mulig tross alt av plager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

♡ Hvor langt er jeg på vei: 28+4

♡ Termin: 27. mars

♡ Ultralyd: Hvis alt går normalt skal jeg ikke ha noen UL før fødsel.

♡ Kjønn : Jente ❤

♡ Navnvalg : Et på O

♡ Hvor stor er babyen nå : 1100 gram og 33,5 cm. Merker hun vokser mye nå for magen strekker seg flere cm i uka og føles tung. 

♡ Aktivitet fra barnet : Stort sett masse aktivitet hver dag. Virker som hun nesten alltid sover rundt 12.00 og er rimelig aktiv igjen i 14 og 15 tiden. Kjenner sparkene veldig godt og noen gabger skvetter jeg av hvor harde de er. Ser også at hun bruker hele magen nå. Slik at plutselig står det armer og bein ut på begge siden av magen samtidig. Tror hodet ligger ned for presser veldig der. Hun ligger super lavt.


♡ Plager : utmattet, slapp, svimmel, uvell, på og av med bekkenet, mye sterke og plagsomme kynnere og noe nedpress. Ellers fin 🙈

♡ Cravings : Egentlig ikke så mange cravings nå. Men melk og yoghurt er jeg avhengig av. Og druer og klementiner er sååå godt om dagen 😍 men sliter mer med at jeg plutselig ikke takler masse jeg vanligvis liker. Som søtpotet og generelt burgere.

♡ Vektøkning : Jeg har vanligvis en bmi på 17,5 (noe jeg skulle ønske var mye høyere da jeg spiser hele tiden men har så alt for høy forbrenning). Jeg hadde sist kontroll for 2 uker siden gått opp akkurat 5 kg. 

♡ Humør : Egentlig veldig bra ☺ noe humørsvingninger som går utover mannen men ellers normal.

♡ Innkjøp : så og si alt er klart nå. Hadde det meste fra nr 1, men selvfølgelig kjøpt noen nye klær og småtteri. Mangler en ny babygym, stelleveske og noe småtteri. 

♡ Kontroll : neste kontroll er om 2 uker (uke 30).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer med nummer to! Her vil jeg gjerne følge med, hvis det er greit :) Vi har en liten jente født i mars 16, og prøver nå på nummer to. Gøy å følge andre på veien mot å bli tobarnsmødre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.1.2018 den 13.06, lille_frosk skrev:

Hei, og gratulerer med nummer to! Her vil jeg gjerne følge med, hvis det er greit :) Vi har en liten jente født i mars 16, og prøver nå på nummer to. Gøy å følge andre på veien mot å bli tobarnsmødre!

Hei, tusen takk ☺ så koselig at du vil det 😀 Blir spennene med prøvingen din også da! Blir spennene å se hvordan hverdagen blir med to barn ❤😁 håper den ikke blir som å ha 10 barn haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, PrøveSola skrev:

Hei, tusen takk ☺ så koselig at du vil det 😀 Blir spennene med prøvingen din også da! Blir spennene å se hvordan hverdagen blir med to barn ❤😁 håper den ikke blir som å ha 10 barn haha. 

Haha, samme her! Jeg dør litt inni meg hver gang jeg hører to er som ti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...