Gå til innhold

Da var det min tur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min far er dø. Skulle fylt 70 på tirsdag. Dykkerulykke. Visst i en halvtime. Tar det ikke inn. Han var den viktigste i livet mitt. Vi hadde ett meget spesielt bånd.Og her sitter jeg på KG. Syns KG kan være ett skummelt sted. Være snill med meg please.

Må bare uttrykke meg. Har fått vite masse detaljer men de sitter ikke, så helst ikke spør. Måtte bare si det. Får prosessen i gang. Hjernen min forstår ei.

Det virker så fjernet når en leser folk skriver slikt. Og nå også for meg. Men da var det altså min tur å gå sorgens vei. Lurer på når det slår meg. Har mye psykisk sykdom i livet. Håper jeg står. Sorgtips ?

Beklager anonymiteten.

Anonymkode: 7072a...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg kjenner KG rett så kommer mange Her til å spørre, så poster denne først som sist: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/mann-i-60-aarene-doed-etter-dykkerulykke-paa-nordmoere/a/24102712/

 

Når det er gjort: Forferdelig. Føler med dere. 

Anonymkode: 0b401...7f8

Ts: Den har jeg ikke sett selv.. Men tusen takk. Skal se når jeg orker.

Anonymkode: 7072a...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Du har min dypeste medfølelse.

Det å forstå/ta inn over seg at noen er død tar tid. Ta vare på hverandre i familien, det er nå dere trenger hverandre.

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Glad noen svarer. Føles som omsorg. takk.

Anonymkode: 7072a...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: Den har jeg ikke sett selv.. Men tusen takk. Skal se når jeg orker.

Anonymkode: 7072a...bab

Leser at det var en dykkerulykke, så da regner jeg med at pappaen din var en (hobby)dykker? Da døde han forhåpentligvis mens han gjorde noe han elsket å holde på med :) 

 

Ord blir uansett fattige, men kondolerer ufattelig mye.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mimoe

Så trist 😢 

Den første tiden nå vil nok føles som en slags boble, at du ikke er helt med. Masse praktisk som må ordnes, ting en må ta stilling til. Og spesielt når det var et så uventet dødsfall, vil det nok ta tid å komme over sjokket, og ta inn over seg selv hva som har skjedd. At han er borte...

Mitt beste og eneste råd er å ta vare på deg selv og de rundt deg. Ta imot hjelp og trøst. Og husk at alle reaksjoner er normale i en slik situasjon.

❤❤❤ Trøsteklem til deg ❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frukthage skrev:

Leser at det var en dykkerulykke, så da regner jeg med at pappaen din var en (hobby)dykker? Da døde han forhåpentligvis mens han gjorde noe han elsket å holde på med :) 

 

Ord blir uansett fattige, men kondolerer ufattelig mye.

Han så fram til denne turen hele året ja. Årlig greie med gutta (og deres familie etterhvert ). Takk for tanken

Anonymkode: 7072a...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han så fram til denne turen hele året ja. Årlig greie med gutta (og deres familie etterhvert ). Takk for tanken

Anonymkode: 7072a...bab

Så trist, men også litt godt å høre. Håper du kan finne trøst i den tanken en gang der fremme. Sender varme tanker din vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, mimoe skrev:

Så trist 😢 

Den første tiden nå vil nok føles som en slags boble, at du ikke er helt med. Masse praktisk som må ordnes, ting en må ta stilling til. Og spesielt når det var et så uventet dødsfall, vil det nok ta tid å komme over sjokket, og ta inn over seg selv hva som har skjedd. At han er borte...

Mitt beste og eneste råd er å ta vare på deg selv og de rundt deg. Ta imot hjelp og trøst. Og husk at alle reaksjoner er normale i en slik situasjon.

❤❤❤ Trøsteklem til deg ❤❤❤

Helt boble ja. Takk for tipsene. Trenger dem. Skjønner ikke stort.. Takk.

Anonymkode: 7072a...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kondolerer TS, det var trist å høre.

Det som hjalp meg en del med å starte bearbeidingen var møtene med gravferdskonsulenten og presten. Og det hjalp å møte andre som viste at de også var preget av det som hadde skjedd. Å se at verden rundt reagerte.

Ikke vær redd for å "sørge feil", det finnes ikke noen fasit.

Anonymkode: f1cd0...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komdolerer kjære Ts. Faren din var nok uendelig stolt av deg!

Anonymkode: 1c5d6...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...