Gå til innhold

Alderrabalder er klar ;)


2barnsmammaen

Anbefalte innlegg

Hei dere. 

Her er jeg og det er 5 år siden jeg rabblet i dagbok her inne og klaget litt. Jeg var tålmodig og utålmodig og redd. Men mest av alt var jeg jo selvsagt happy og litt bekymringsfull. Slik er det å være prøver og å bli gravid. Men det er jeg jo ikke nå.  Ikke enda Iallefall. 

I huset vårt er det 2 barn. Ei livlig jente som blir 5 og en roligere gutt som blir 7 år. Jeg ble 60%alene med disse relativt tidlig og har et bra forhold til pappaen (×´en) Jeg skulle aldri aldri har mer barn.. Jeg har vært sliten og ikke mentalt klar., men så møtte jeg drømmemannen. Ungfolen som bare er tidenes bonuspappa og sprer lykkestøv til tilværelsen hver dag. Han er mye yngre..og har ikke barn. 

Jeg vet ikke hvor mange tanker og vondt i magen jeg har hatt mtp at jeg ikke viile ha mer barn og har dårlig samvittighet. Han har alltid sagt at han går ingen steder enten jeg vil ha mer barn eller ikke.  Men så skjedde det. Jeg våknet her en morgen med ro i sjelen og skikkelig babysyk..og det har ikke gitt seg. Så nå kjører vi på :)

Jeg har tatt blodprøver og alt ser bra ut utenom jern da..men det er lang historie. Hormoner og alt ska være bra. De andre gangene har jeg blitt gravid i pp1 så jeg har altfor store forhåpninger og troen på pp1 nå. 

Men nå er det ny mann....blir spennende!!

 

Nærmer meg 38 år..:)

IKM 08.08.2017

Syklusen er jeg lutt usikker på..men EL er vel rett rundt hjørnet.Pleier å få TR samme dato hver måned 

 

Så koselig hvis noen gidder å følge meg. Skal dele litt galskap, humor og mange spm har jeg sikkert også. 

 

Hilsen meg :)

Endret av 2barnsmammaen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, her vil jeg følge med :jepp:

Blir spennende å se om spiren sitter på første forsøk denne gangen også. Skjønner godt at forhåpningene er store, i alle fall når det har klaffet så fort for deg tidligere.

Gleder meg til å følge med videre :jepp:

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Nå er jeg helt sånn litt tankefull. Men altså. Jeg har aldri følt behovet for å ta El test, men så gjorde jeg det. Slo ud negativt lørdagen om morgenen selvom jeg kjente at jeg hadde menssmerter og vond rygg. Men så fikk jeg smilefjes på ettermiddagen. Men i dag..jeg har så vondt nedfor skambeinet. Sånn skikkelig verk. Og ryggen er helt på trynet. Bare verker. Jeg forstår ikke hvordan jeg kan ha så vondt. Pleier aldri å ha så mye smerter. Så spm mitt er om jeg har hatt el før testen viste. Eller om jeg har det i dag.. Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pjusk skrev:

Hei, her vil jeg følge med :jepp:

Blir spennende å se om spiren sitter på første forsøk denne gangen også. Skjønner godt at forhåpningene er store, i alle fall når det har klaffet så fort for deg tidligere.

Gleder meg til å følge med videre :jepp:

Ja og jeg vet jeg heldig, men da er forventningene mye større og. Da er det lett å tenke mye hvis det ikke går. Så kjekt å ha noen å prate med her;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...