Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen i bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat kjøpt denne kjolen. Billig og jeg synes den sitter fint på meg. Kosta 369kr. Står den er blå. Men den ser egentlig svart ut. Jeg har bare hvite, røde eller svarte andre kjoler, og har ikke penger til å kjøpe den dyr ny kjole nå. Står ingenting om kleskode på bryllupsinvitasjonen. 

IMG_7031.PNG

Anonymkode: d811a...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, går helt fint. Fin kjole forresten

Anonymkode: 59796...9db

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Da går jeg for den selv om den svart ut. Og mange sier svart i bryllup er fy-fy 😅Så ble usikker.. Men denne er jo blomstrete da 😊 

 

Anonymkode: d811a...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den var for kort. Pluss personlig ikke noe fin kjole men godt den er langermet og samtidig "lett" i stoffet :)  Eller da må du gå med en stor lys veske som trekker fokus og flate sko IKKE høye.

Anonymkode: 8d428...e79

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Da går jeg for den selv om den svart ut. Og mange sier svart i bryllup er fy-fy 😅Så ble usikker.. Men denne er jo blomstrete da 😊 

 

Anonymkode: d811a...876

Sprit den opp med en STOR konvoluttformet hvit / lyserosa / lysegul veske !

Anonymkode: 8d428...e79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. så mange skrivefeil på meg. Langt på natt merker jeg 😅

Anonymkode: d811a...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sprit den opp med en STOR konvoluttformet hvit / lyserosa / lysegul veske !

Anonymkode: 8d428...e79

Ja. Har tenkt å ha en lyserosa faktisk 😃

Anonymkode: d811a...876

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Har tenkt å ha en lyserosa faktisk 😃

Anonymkode: d811a...876

Da hadde det vært stilig med et TYNT og rosa belte eller noe rundt livet i tillegg, nåde for å matche veska, markere figuren og sette preg på kjolen. Syntes forresten den var veldig fin =) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns helt ærlig den er littegrann for kort. Kan bli kjipt hvis dere skal være utendørs og det blåser litt, da kan det være stress med at det lette stoffet flyr litt rundt :P Pluss ville også egentlig holdt meg unna svart, selv om den er litt blomstrete. Men HELT krise var den ikke.. 

Anonymkode: 5ccfa...060

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole. Absolutt ikke for kort. 

Anonymkode: f3944...1f8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat kjøpt denne kjolen. Billig og jeg synes den sitter fint på meg. Kosta 369kr. Står den er blå. Men den ser egentlig svart ut. Jeg har bare hvite, røde eller svarte andre kjoler, og har ikke penger til å kjøpe den dyr ny kjole nå. Står ingenting om kleskode på bryllupsinvitasjonen. 

IMG_7031.PNG

Anonymkode: d811a...876

Den kan du fint bruke :) Nydelig kjole! :) Siden den dekket skuldre/ermer/utrigning, så gjør det ingenting om den er litt kort.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var kjempefin, og absolutt innafor etter min mening!

Anonymkode: 68ef9...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin, det gjør ingenting om den er "kort" når den ellers er så tekkelig, og det ikke står spesifisert kleskode i innbydelsen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også den er kjempefin! Synes heller ikke den er for kort, da den er tekkelig oppe. Er egentlig lei av dette forumet holder myten oppe av hva man kan ha på og ikke. Synes folk skal velge den fargen og kjole de ønsker, så lenge de føler seg vel. Alt for mye fjas og fokus på dette. Leste en tråd her inne en gang at man ikke kunne ha hvite sko, for det var brudens farge. Jeeeezzzz, sier jeg. 

Ha på deg kjolen og føl deg vakker, for kjolen var nydelig:)

Anonymkode: b129f...b08

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.7.2017 den 23.30, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også den er kjempefin! Synes heller ikke den er for kort, da den er tekkelig oppe. Er egentlig lei av dette forumet holder myten oppe av hva man kan ha på og ikke. Synes folk skal velge den fargen og kjole de ønsker, så lenge de føler seg vel. Alt for mye fjas og fokus på dette. Leste en tråd her inne en gang at man ikke kunne ha hvite sko, for det var brudens farge. Jeeeezzzz, sier jeg. 

Ha på deg kjolen og føl deg vakker, for kjolen var nydelig:)

Anonymkode: b129f...b08

Helt enig! På dette forumet er jo folk mer religiøse enn paven, når det kommer til dette.

Nei, man stiller ikke i bryllup i noe som kan forveksles med en brudekjole. Blomstret kjoler med hvit bunnfarge forveksles ikke med brudekjoler.

Nei, man går ikke i bryllup i begravelsesantrekk, men det er ingen som ser en svart paljettkjole eller TS' kjole, og tenker begravelse. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...