Gå til innhold

Gravid tross negativ test?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nå fem dager over mensen, men fortsatt negativ graviditetstest. Hadde samleie tre dager både før og etter dagen jeg var mest fruktbar på. Man blir jo litt innbilsk av disse symptomene da det også kan være mensen, men jeg har nå følgende symptomer; Murring og noe stikking i magen, mest på venstre side, men foregår på høyre side også. Mer trøtt enn vanlig, ømme bryster og sterk urinlukt. Er det noen som har vært gravide her tross negativ test? Når ble den isåfall positiv? Krysser fingrene 🙈

Anonymkode: 989e1...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Murringen i magen foregår nederst med eggstokkene, samt rett ved trusekanten. Glemte å skrive det.

Anonymkode: 989e1...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få falsk negativ ja. Hvor mange tester har du tatt? Eggløsningen kan også ha vært senere enn antatt og at du sånn sett er kortere på vei og at det er for tidlig å teste. 

Har vært borti negative tester men "langtkommen" graviditet ved ex.u.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok to tester for cirka 7-8 dager siden, og to tester i dag. Er så spent!

Anonymkode: 989e1...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv 9 dager etter ikm. Testet på ikm og 3 dager etter ikm, negative. Helt rart! Men veldig gøy <3 svakt positiv også 9 dager etter ikm. Men digital slo ut på at jeg var 4-5 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått TR😢 Får prøve på ny neste måned! Takk for svar 

Anonymkode: 989e1...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7/22/2017 den 0.11, AnonymBruker skrev:

Er nå fem dager over mensen, men fortsatt negativ graviditetstest. Hadde samleie tre dager både før og etter dagen jeg var mest fruktbar på. Man blir jo litt innbilsk av disse symptomene da det også kan være mensen, men jeg har nå følgende symptomer; Murring og noe stikking i magen, mest på venstre side, men foregår på høyre side også. Mer trøtt enn vanlig, ømme bryster og sterk urinlukt. Er det noen som har vært gravide her tross negativ test? Når ble den isåfall positiv? Krysser fingrene 🙈

Anonymkode: 989e1...497

Jeg håpet vi ble gravide siste uken i mai, og tok en haug negative graviditetstester i midten av juni. Kjempeskuffa!

 

Nå, i juli ble testen positiv, og det viser seg at vi er såpass langt at vi MÅ ha unnfanget i mai. Så tre-fire tester viste feil, når jeg var 2-3 uker på vei

Anonymkode: a7123...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...