Gå til innhold

Hcg nivå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok hcg blodprøve hos lege som viser nivå på 7. Betyr det gravid? Jeg var alt fra 6-9 dpo når prøven ble tatt

Anonymkode: 91317...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok hcg blodprøve hos lege som viser nivå på 7. Betyr det gravid? Jeg var alt fra 6-9 dpo når prøven ble tatt

Anonymkode: 91317...86b

Har hørt at under 10 er ikke gravid. Men er jo for tidlig hvis du bare er 6-9 dpo. Kan jo stige de nærmeste dagene.

Anonymkode: ca65b...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du er gravid, mener det er over 5 som er gravid. Men hvorfor i alle dager tok du hcg type så tidlig? Det er jo idioti?

Anonymkode: d1e63...ad7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under  eller 5/ mindre enn 5 er vanlig svar når ikke gravid. Over 5 er hovedregelen ny prøve etter gitt interval, fikk du ikke beskjed om ny prøve da du mottok prøvesvaret? 

Anonymkode: 275b9...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du er gravid, mener det er over 5 som er gravid. Men hvorfor i alle dager tok du hcg type så tidlig? Det er jo idioti?

Anonymkode: d1e63...ad7

Har hatt MA, med en mens og negativ test imellom

Anonymkode: 91317...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Under  eller 5/ mindre enn 5 er vanlig svar når ikke gravid. Over 5 er hovedregelen ny prøve etter gitt interval, fikk du ikke beskjed om ny prøve da du mottok prøvesvaret? 

Anonymkode: 275b9...648

Nei fikk bare svar av sykepleier over tlf som sa svaret, får snakke med legen først i morgen..

Anonymkode: 91317...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt MA, med en mens og negativ test imellom

Anonymkode: 91317...86b

Ok, ville ikke tatt det for god fisk enda siden gjennomsnittstester slår ut på hcg over 25 så det kan være etterheng fra MA, men gode sjanser for at du er gravid på ny. Vent på IKM og ta vanlig graviditetstest da. Lykke til. 

Anonymkode: d1e63...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, ville ikke tatt det for god fisk enda siden gjennomsnittstester slår ut på hcg over 25 så det kan være etterheng fra MA, men gode sjanser for at du er gravid på ny. Vent på IKM og ta vanlig graviditetstest da. Lykke til. 

Anonymkode: d1e63...ad7

Nei det er jammen ikke godt å si.. Takk🙏

Anonymkode: 91317...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med legen og han sa at den var negativ og jeg ikke er gravid, synes det var rart at han kan si det når nivået var på 7 (som i følge det "o-store" internett er positivt) mtp at jeg er i dpo land.....

Anonymkode: 91317...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør her igjen jeg... nå har jeg altså fått positiv graviditetstest og sitter å klør meg i hodet. HCG for 5 dager siden var på 7. Da kan ikke denne testen slå ut på det? En helt vanlig strimmeltest???  Kan jeg stole på svaret nå?

Anonymkode: 91317...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør her igjen jeg... nå har jeg altså fått positiv graviditetstest og sitter å klør meg i hodet. HCG for 5 dager siden var på 7. Da kan ikke denne testen slå ut på det? En helt vanlig strimmeltest???  Kan jeg stole på svaret nå?

Anonymkode: 91317...86b

Da er du nok gravid. Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Sanvitalia skrev:

Da er du nok gravid. Gratulerer!

Sier takk selv om jeg ikke heeeeeeelt stoler på det😱

Anonymkode: 91317...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...