Gå til innhold

Til dere som er eller har vært gravid!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du ømme pupper etter EL når du var gravid? Jeg pleier alltid å ha ømme pupper etter EL, men i denne pp har jeg ikke det! Vil av nysjerrighet se om det er et mønster i dette! Kan det stemme at det er et vanlig tegn ved graviditet at ømme pupper ikke kommer før etter IKM?  Setter pris på svar🤗

Anonymkode: c8673...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ømme pupper og trøtthet var de første tegnene jeg hadde. Tvi tvi til deg:)

Anonymkode: c979a...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du ømme pupper etter EL når du var gravid? Jeg pleier alltid å ha ømme pupper etter EL, men i denne pp har jeg ikke det! Vil av nysjerrighet se om det er et mønster i dette! Kan det stemme at det er et vanlig tegn ved graviditet at ømme pupper ikke kommer før etter IKM?  Setter pris på svar🤗

Anonymkode: c8673...a16

Hadde ustabil syklus så var ikke sikker på når eggløsning var. Fikk vite av legen ca når befruktning skjedde så vet at jeg da fikk ømme pupper ca en uke etter eggløsning/befruktning. Nå er jeg 8 uker og har like ømme pupper ennå. Forskjellen som jeg merker på eggløsnings ømme pupper og graviditet er såre brystvorter. 

Da ca 15 dpo merket jeg at jeg for første gang i livet var mye sulten om natta. To netter på rad. Så tok en test den ene natten. Hadde også rar varme i kroppen, området der jeg pleier å ha menssmerter brant liksom mot håndflaten.

Først noen dager etter positiv test kom trøttheten. Den kjenner jeg godt nå. Sover hver fjerde time føler jeg. 

Anonymkode: aa0a5...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri ømmepupper :) 

Anonymkode: 31a88...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid ømme pupper etter EL når jeg får mensen, men ikke når jeg ble gravid:)

Anonymkode: 91133...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å ha ømme pupper mellom EL og IKM, men de to gangene jeg har vært gravid har de sluttet å være ømme rundt IKM av en eller annen grunn. Har ikke hatt ømme pupper dette svangerskapet heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde alltid ømme pupper etter EL og frem til IKM, men ikke når jeg ble gravid :) 

Anonymkode: cf29f...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enormt ømme pupper. Våknet om natten av at det gjorde vondt i puppene å snu seg i sengen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å ha ømme pupper mellom EL og IKM og hadde det heller ikke nå når jeg ble gravid. De ble litt ømme først etterpå. Det tiidligste tegnene jeg imidlertid fikk var synligere blodårer på puppene og oppover brystet samt hoven skjede😜

Anonymkode: 7b278...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her! Takk for tilbakemeldinger. Nå får bare dagene til IKM gå fort😄

Anonymkode: c8673...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde såre brystvorter etter el. Men når jeg ble gravid var puppene skikkelig ømme og vonde. Slik som når de vokste når jeg var ung. Og kan fortelle deg at de har vokst megamye... 

Anonymkode: 764bc...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ømme pupper da jeg var 6 uker på vei. EKSTREMT ømme, var de. Det var slik jeg fant ut at jeg var gravid den andre gangen. For jeg hadde nesten ingen symptomer den andre gangen i forhold til den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Samme her! Bruker alltid å få superømme pupper mellom EL og ikm, men det er de ikke denne gangen 😊 satser på at det er ett tegn på at det har klaffet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Dragoste skrev:

Samme her! Bruker alltid å få superømme pupper mellom EL og ikm, men det er de ikke denne gangen 😊 satser på at det er ett tegn på at det har klaffet! 

TS.

La oss håpe at det er et godt tegn, jatakk til super ømme pupper etter IKM og to || 🙌🏻 Spennende!

Anonymkode: c8673...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...