Gå til innhold

Hvor ble barna deres unnfanget ;)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De to yngste hjemme i senga vår. Eldstemann ble unnfanget på gjesterommet til svigerfar. Vi var der på påskeferie og etter ett års prøving, inkludert en SA i uke 11, hadde vi ikke tenkt å la en eggløsning gå fra oss. Så i litt hast, med svigerfar trampende gjennom gangen forbi døren, ble det faktisk full klaff. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsom tråd 😊 Mange morsomme historier der ute. Jeg som flere andre her ble gravid i en periode med lite sex og vet dermed når det skjedde. Enten i senga eller rett etterpå i dusjen :Knegg: . Vet datoen helt sikkert iallefall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2017 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Min 2-åring ble unnfanget på et lite B&B langt inne i Toscana, Italia, omgitt av sypresser og lavendelåser. Et område hvor samboeren og jeg ofte har dratt bare oss to for å spise, drikke vin og kose oss på kjøreturer langs landeveiene.

Tror unnfangelsesstedet må ha gjort datteren vår til en ekte livsnyter, for hun elsker å spise god mat, sove lenge om morgenen og late seg ute i solskinnet ;) 

Anonymkode: 335e1...158

 

Endret av nelipot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen hadde hatt en ma etter 3 år med prøving. Etter det hadde vi ett ganske røft år hvor jeg til tider hadde veldig vanskelig for å stole på han. Han skulle bevise for meg gang på gang at han faktisk var til å stole på. Vel vi dro på en festival, dagen før sa jeg til han at det for være den ultimate testen om han er til å stole på eller ei, så la jeg til at jeg garantert kommer til å bli gravid om det faktisk var slik ar han nå var sitt gamle jeg igjen😄. 

Vel på festivalen oppførte han seg eksemplarisk. Jeg hadde en god del mer å drikke en han (noe som aldri har skjedd før) og når siste buss skulle gå sa han at vi burde ta den. Jeg hadde egentlig ikke lyst til å dra hjem så tidlig men han insisterte på at jeg hadde fått nokk. Stoppet på mc Donalds for litt nattmat (noe jeg ikke husket i ettertid 😂) og han holdt hånden min helt til vi kom hjem. Så hadde vi sex igjen husker ikke såå mye av det. 

13 dager senere ligger vi i sengen og han sier du er gravid. Jeg bare nei da skall jo ha mensen snart. Men han ga seg ikke sa han kjente det på meg. Tok en test den morningen og jepp han hadde rett 😂

Anonymkode: e35b7...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom unnfangelsen stemmer med termin var det hjemme i dusjen. Men kan også ha vært hjemme i senga, for vi hadde sex flere ganger i dagene rundt eggløsning.

Anonymkode: a08d1...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petriskål i inkubatorskap på klinikk Hausken i Haugesund. Ikke spesielt sexy eller romantisk, men resultatet ble helt fantastisk☺

Anonymkode: 8850a...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...