Gå til innhold

Vi som er dpo land


Mellia

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage en tråd om vi som er i dpo land :) og går rundt og har en del symptomer . 

Litt om meg : tror jeg er ca 8dpo.

IKM : er kansje til søndag . 

Symptomer : murringer i eggstokkene veldig trøtt vil sove mye  ( noe jeg absolutt ikke gjør til vanelig) . 

 

Hva med dere ? Noen flere som har testdag til helgen? ( har forresten testa i dag og fikk hvit skyggestrek, ikke fått det før hmm ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dpo. IKM: 30. juli. 

Har foreløpig ingen symptomer (så klart), men håper virkelig at det klaffer. Dette er første prøveperiode.

Masse lykke til 😊🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9 dpo og har hatt ømme/såre pupper og press i nedre mageregion fra 6dpo. Siden dette er noe jeg ikke har opplevd så tidlig før så håper jeg dette er et godt tegn😅 Selv om testene så langt har vært negative krysser jeg fingrene for at dette er måneden vår etter 11pp'er😊 Selv om jeg allerede er godt i gang med testingen så blir jeg med på teste-date til helgen. Blir spennende å følge med på alle som ønsker å være med i denne tråden.

Skyggestrek er noe som de fleste testene kan få, har blitt lurt av det selv før dessverre.. Lykke til videre med testingen😄👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi er flere :yvonne:, håper det klaffer for oss alle .  

 

3 timer siden, malla1989 skrev:

4 dpo. IKM: 30. juli. 

Har foreløpig ingen symptomer (så klart), men håper virkelig at det klaffer. Dette er første prøveperiode.

Masse lykke til 😊🌸

Skal aldri si aldri , det klaffet på 1 prøveperiode for meg med B1 😊, håper det gjør det for deg også :). 

 

1 time siden, Somre skrev:

Er 9 dpo og har hatt ømme/såre pupper og press i nedre mageregion fra 6dpo. Siden dette er noe jeg ikke har opplevd så tidlig før så håper jeg dette er et godt tegn😅 Selv om testene så langt har vært negative krysser jeg fingrene for at dette er måneden vår etter 11pp'er😊 Selv om jeg allerede er godt i gang med testingen så blir jeg med på teste-date til helgen. Blir spennende å følge med på alle som ønsker å være med i denne tråden.

Skyggestrek er noe som de fleste testene kan få, har blitt lurt av det selv før dessverre.. Lykke til videre med testingen😄👍🏼

Vist du er 9dpo er vi nesten like langt :) så spennende og gøy. 

Jeg har kjøpt en del billige tester så kommer nok til å teste meg hver dag fram til søndag 😂.   

 

 Kjenner forresten godt til det med press , har også hatt en del murringer i eggstokkene. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11dpo her. Litt kvalm i går, ellers ingen symptomer.

Er vel rundt PP25 nå, så har ikke mye tro denne gangen heller. Tenker jeg tester en gang neste uke hvis mensen ikke har kommet.

Anonymkode: e33ba...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med B1 gikk det på 1pp og vips så var jeg gravid , mens nå så har jeg gått på femar letrozol eggløsnings hjelpende tabletter , har bare hatt 1 kur enda men håper det gjorde susen og at jeg fikk El for aksjene de har vi ihvertfall ikke spart på med å legge inn :fnise:.  

 

Går å tenker så mye rart om dagen hva vist jeg aldri får el igjenn blir det ikke flere barn da osv :/ ikke noe god følelse ihvertfall :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

11dpo her. Litt kvalm i går, ellers ingen symptomer.

Er vel rundt PP25 nå, så har ikke mye tro denne gangen heller. Tenker jeg tester en gang neste uke hvis mensen ikke har kommet.

Anonymkode: e33ba...bc2

Krysser fingrene for deg , håper virkelig det klaffer , men vist det er pp25 har du vært hos legen gynokologen? Jeg var hos gynokologen og hun merket at jeg ikke hadde El , hadde jeg ikke vært hos hun hadde jeg aldri fått vite at jeg ikke har hatt El for mensen har jo kommet selvom den har vært litt uregelmessig så har den alltid kommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6 dpo nå tror jeg. Skal bare vente og se om mensen kommer i slutten av måneden. Tester hvis ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 dpo, tror jeg. 

Tror jeg hadde uvi i går, fikk en tissetrengt følelse hele tiden og kom bare noen dråper. Kaldsvettet også litt.

Men det gikk over i dag. 

Negativ test i går, men fortsatt ikke gitt opp håpet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test hos meg i dag , bare håper det er for tidlig . IKM er om 3-4 dager 

 

Så gøy at vi er flere :yvonne: rundt nesten samme dato. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi for håpe på det, lurer på om jeg skaø prøve å holde meg og ikke teste før søndag .

 Men tror ikke jeg klarer det :/

1 time siden, Somre skrev:

Negativ her også dessverre. Vi får håpe på positiv i løpet av hel:nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test :( , nå har jeg bare 1 test igjennhar bestemt meg for å vente til Mandag nå.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mellia skrev:

Negativ test :( , nå har jeg bare 1 test igjennhar bestemt meg for å vente til Mandag nå.  

Så kjedelig! Satser på at mandagstesten viser to blå da👍🏼 Jeg tok en CB early i går (klarer ikke å la vær å teste!) som viste svak svak positiv, men vanlig test i dag viser fortsatt helt negativ. Redd for at det evt var skyggestrek i går, men kommer ikke til å klare å la være å teste i morgen også🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Somre skrev:

Så kjedelig! Satser på at mandagstesten viser to blå da👍🏼 Jeg tok en CB early i går (klarer ikke å la vær å teste!) som viste svak svak positiv, men vanlig test i dag viser fortsatt helt negativ. Redd for at det evt var skyggestrek i går, men kommer ikke til å klare å la være å teste i morgen også🙈

Å krysses fingrene for deg 😊 håper den svake streken blir sterkere 💕. 

Blir så vanskelig å holdd seg nå i helgen 🙉,  

Husk å oppdater imorgen da når du har testet 😊 blir spennende . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo 8 i dag. Var så teit at jeg tok test i går. Selvsagt negativ, og jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg bare måtte teste 😬 Neste test på mandag, tenker jeg. IKM ca onsdag neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, FrittgåendeBurugle skrev:

Dpo 8 i dag. Var så teit at jeg tok test i går. Selvsagt negativ, og jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg bare måtte teste 😬 Neste test på mandag, tenker jeg. IKM ca onsdag neste uke.

Kjenner meg godt igjenn i det å teste for tidlig :/ , jeg fikk flere billige tester i posten i dag så endte opp med å teste nå nettopp, den  var negative  :( . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mellia skrev:

Kjenner meg godt igjenn i det å teste for tidlig :/ , jeg fikk flere billige tester i posten i dag så endte opp med å teste nå nettopp, den  var negative  :( . 

Vi får prøve å holde ut 😊 er du mange dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FrittgåendeBurugle skrev:

Vi får prøve å holde ut 😊 er du mange dpo?

I følge appen min er jeg 11dpo.

i dag  ( lørdag) .  Merker jeg begynner å bli test gal :( testet nettopp negativ .  

Uff er så vanskelig åholde seg når man har test liggende. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempevanskelig 😕 men negativ 11 dpo trenger ikke å bety at det ikke er noe der. Bare drøy det et par dager og se. Vet det er lettere sagt enn gjort 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...