Gå til innhold

Gaute Grøtta Grav


Rake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer aldri over når han skulle bli popartist og ga ut musikk😂 #lerhvergangjegserdetformeg

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Maydis8 skrev:

Kommer aldri over når han skulle bli popartist og ga ut musikk😂 #lerhvergangjegserdetformeg

Hahaha. Bør holde seg til å ride på hest

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Vinglass skrev:

Hvor står det at han har ny dame?

Her blir det antydet at han har hatt noe på gang med ei som var med i Farmen-produksjonen i fjor, dvs. dette er noe som kan ha pågått i nesten et års tid :)

http://m.nettavisen.no/livsstil/gaute-grtta-grav-kobles-til-cathrine-montero-moen/3423357370.html

Han virket jo veldig "på sjekkern" med tanke på at han veldig opptatt av å vise fram den "nytrente" kroppen sin i diverse innslag i fjor, men om han allerede da i praksis var blitt singel vet vi jo ingenting om :)

Eneste vi kan fastslå er at han etter alt å dømme fant seg enda en Farmen-dame, denne gangen ei som var bak kamera :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Varma

Hva er greia med menn som skal bytte ut konene når de nærmer seg 40, med en yngre dobbeltgjenger av kona?? Det er ivertfall slik i min omgangskrets. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Varma skrev:

Hva er greia med menn som skal bytte ut konene når de nærmer seg 40, med en yngre dobbeltgjenger av kona?? Det er ivertfall slik i min omgangskrets. 

Var en ganske påfallende likhet, ja :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg lat og gadd ikke å lese artikkelen, men står det han ville skille seg for å få en yngre dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LeilaS skrev:

Nå var jeg lat og gadd ikke å lese artikkelen, men står det han ville skille seg for å få en yngre dame?

Nei, først kom en artikkel om at han skulle skilles og at kona hadde flyttet ut. Kort tid etter en artikkel om at han skal ha noe gående med en annen, ei han skal ha truffet under Farmen-innspillingen i fjor :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
14 timer siden, Maydis8 skrev:

Kommer aldri over når han skulle bli popartist og ga ut musikk😂 #lerhvergangjegserdetformeg

Haha,det hadde jeg glemt! Måtte høre på Spotify i stad.

Hva tenkte du der,Gaute? 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke hvorfor det skal interessere andre hva som skjer har skjedd eller kommer til å skje i forholdet til hvem det nå er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok grunnen til at mange stusser på dette er fordi det blir lagt frem med tydelig hinting om overlapping av damer og at de annonserer brudd og nytt forhold med ca 1 ukes mellomrom. Da tenker jo mange sitt. Men dette er jo Se og Hør da, så hva som er sant er tilnærmet umulig å si. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Mumua skrev:

Tror nok grunnen til at mange stusser på dette er fordi det blir lagt frem med tydelig hinting om overlapping av damer og at de annonserer brudd og nytt forhold med ca 1 ukes mellomrom. Da tenker jo mange sitt. Men dette er jo Se og Hør da, så hva som er sant er tilnærmet umulig å si. 

At han er i et nytt forhold er vel hverken annonsert eller bekreftet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jolanda skrev:

At han er i et nytt forhold er vel hverken annonsert eller bekreftet, da.

Av han nei, men av Se og Hør som sagt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...