Gå til innhold

Hvilket bilmerke er din favoritt?


VolvoV70

Hvilket bilmerke er din favoritt?  

48 stemmer

  1. 1. Hvilket bilmerke er din favoritt?



Anbefalte innlegg

Stem på ditt favoritt bilmerke, begrunn gjerne din stemme også! :)

Endret av VolvoV70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må gå høyt ut her å si at for meg er Ferrari 458 eller 488 min favoritt. Jeg har spart et helt liv fordi jeg har jobbet utenlands og ikke brukt så mye. 

Drømmen min er å kjøre en 488 Spider i svart gjennom hele norges natur. Et mål jeg skal klare.Med taket nede. Den offiseille reklamen for 488 ble faktisk filmet i Norge.

Endret av Lanista1984
endring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner også Tesla på poll`en - har aldri vært så fornøyd med en bil som Model S`en min. Den er deilig å kjøre, er stor og god (fantastisk familiebil), kjempegod service fra verksted og er dritfin å se på :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annet: Lexus, ikke annet å si enn bunnsolid bil.

Annet: Jaguar. Er så glad i min F-Pace at jeg kunne flyttet inn i den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JanHelge

Subaru Impreza er den artigste bilen jeg har eid, og jeg har sansen for subaru med deres firehjulsdrevne biler. Men å si at Subaru er mitt favorittmerke blir kanskje å dra det litt langt. Lyst på en Toyota HiLux, men Toyota kan vel ikke sies å være mitt favorittmerke, Har eid tre Peugeoter, men favorittmerke er det jo ikke men synes du får mye bil for lite penger med Peugeot...

Hvordan skal man vurdere et spm som dette da, BMW'er er jeg glad i da, så kanskje BMW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Range Rover:ninuskapus: Eller favoritt og favoritt da, men altså de er utrolig fine:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW fordi jeg liker både SUVene, coupeene og stasjonsvognene deres.Det er ingen andre bilmerker jeg liker alle typene på. De er gode å kjøre og har litt gamp, noe de fleste biler ikke har fortida. Det er flere andre biler jeg også liker da, men tror BMW går av med seieren for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, GT-R skrev:

BMW fordi jeg liker både SUVene, coupeene og stasjonsvognene deres.Det er ingen andre bilmerker jeg liker alle typene på. De er gode å kjøre og har litt gamp, noe de fleste biler ikke har fortida. Det er flere andre biler jeg også liker da, men tror BMW går av med seieren for min del.

Hva mener du ned att andre biler har lite gamp for tida? Gjennomsnittlig anntall heste krefter har jo godt kraftig opp de siste årene. For 20 år siden var det helt vanlig med 70-80 heste krefter, nå er 150-200 helt vanlig.

Anonymkode: 962fa...c01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svak for Land Rover, noen fantastiske beist å kjøre. Evoquen hadde gjort seg som en ypperlig konebil for mitt vedkommende. 

Kjører forøvrig Audi som jeg storfornøyd med.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toyota. For alltid. Uansett hvor mye penger jeg måtte ha eller hvor mange unger eller hvor stor garasje. Jeg kommer aldri til å eie noe annet enn Toyota.

Mens (det føles som) alle mine venners biler bare står på verksted har jeg aldri opplevd noe mer enn å måtte bytte slitasjedeler og følge vanlig service. 

Har eid alt fra eldgamle til helt nye modeller, uten noen form for problemer.

Nå skal det som er viktig for meg er:

1)pålitelighet

2)pålitelighet

3) pålitelighet

så får heller spreke dingser og kule duppeditter være. Selv om min nåværende (nye) Prius har alt av dette og litt til :)

Anonymkode: f6972...d37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Toyota. For alltid. Uansett hvor mye penger jeg måtte ha eller hvor mange unger eller hvor stor garasje. Jeg kommer aldri til å eie noe annet enn Toyota.

Mens (det føles som) alle mine venners biler bare står på verksted har jeg aldri opplevd noe mer enn å måtte bytte slitasjedeler og følge vanlig service. 

Har eid alt fra eldgamle til helt nye modeller, uten noen form for problemer.

Nå skal det som er viktig for meg er:

1)pålitelighet

2)pålitelighet

3) pålitelighet

så får heller spreke dingser og kule duppeditter være. Selv om min nåværende (nye) Prius har alt av dette og litt til :)

Anonymkode: f6972...d37

Toyota er det kjedeligste merket av de alle. De laget pålitelige biler for 20 år siden. I dag.. Not so much. Hvorfor gidde å humpe rundt i en eldgammel Corolla? Har du kjøpt ny Toyota de siste årene har du virkelig misforstått noe.

Anonymkode: 962fa...c01

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du ned att andre biler har lite gamp for tida? Gjennomsnittlig anntall heste krefter har jo godt kraftig opp de siste årene. For 20 år siden var det helt vanlig med 70-80 heste krefter, nå er 150-200 helt vanlig.

Anonymkode: 962fa...c01

Det er ganske normalt med under 150 og det synes jeg er lite. Spesielt på større bilene som pickuper eller SUVer. Det er stusselig. Eller om en vil ha mer hester så kan du jo gange prisen med 2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjører BMW, det er solide og gjennomtenkte biler. Interiøret har det nødvendige riktig plassert. Det ypperste av tysk ingeniørkunst. Sporty og ungdommelig.

Tesla: Det ypperste av amerikansk ingeniørkunst, det vil si elementære feil og mangler florerer. Som med iPhone er alle brukerne såre fornøyde når de snakker om produktet, men debattforumene og supporthenvendelsene avslører den faktiske tilstanden. En Tesla-eier som ikke tilhører menigheten finnes det sikkert mange av, men de religiøse roper som vanlig høyere.

Volvo: De prøver og prøver, men får det ikke helt til. Designet har kommet seg betraktelig de siste årene, og er helt i forkant, men utseende betyr mindre jo mer du kjører, og da blir det tydelig at dette er en gjennomsnittsbil. Svindyr gjennomsnittsbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig. Stemte for Volvo siden jeg elsker klassikerne deres. Til hverdagsbruk foretrekker jeg Toyota, Kia, Honda - billige, pålitelige og komfortable economyboxes. Men det er vel ikke akkurat biler folk "elsker". :D

Anonymkode: 6921e...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Bmw. Best kjørekomfort. Har faktisk kjørt mye forskjellig da eksen hadde bildilla! BMW skiller seg ut syns jeg. 

Og Tesla. Er litt forelsket der :-)

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...