Gå til innhold

Hvordan kan jeg forhindre at andre mater katten min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 19.7.2017 den 11.51, AnonymBruker skrev:

Kan ikke finne den lenger, det var noen år siden. Kikket litt kjapt nå, det nærmeste jeg kommer er vel denne. Vet ikke om du bruker ebay?

http://www.ebay.co.uk/itm/DO-NOT-FEED-CAT-COLLARS-with-REFLECTIVE-WRITING-with-or-without-ENGRAVED-TAG-/350777222203

Anonymkode: 89bb3...bb9

Tusen hjertelig takk! Allerede bestilt. 

Anonymkode: 1117c...122

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk så sur pusen kommer til å bli når alle plutselig slutter å mate den. 😂

Så på en serie om katter på NRK1, og der sa de at katter som regel holdt seg innen en radius på 100-200 meter fra hjemmet. Er ikke sikkert området han blir matet på er så stort. 

Anonymkode: a410c...d42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk så sur pusen kommer til å bli når alle plutselig slutter å mate den. 😂

Så på en serie om katter på NRK1, og der sa de at katter som regel holdt seg innen en radius på 100-200 meter fra hjemmet. Er ikke sikkert området han blir matet på er så stort. 

Anonymkode: a410c...d42

Kan hende du har rett i det, men er uansett så utrolig vanskelig å vite. Satser på at et "do not feed"-halsbånd vil hjelpe, iallefall så han ikke blir dårlig! :) Håper folk respekterer det da. Men det er jeg jo avhengig av uansett hvordan jeg håndterer dette. 

Anonymkode: 1117c...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har han forresten fanget MYYYE mer mus enn der vi bodde før. Så for alt jeg veit så kan det faktisk hende det er det han blir mett av hver dag. Haha! Det får jeg jo ikke gjort noe særlig med, uten å stenge han inne og det vil jo bli en seig død for pus. Stakkars søte små mus... 

Anonymkode: 1117c...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor jeg bor har noen hengt opp en lapp ved postkassene med bilde av pus og beskjed om at pus er glad i kos, men har sart mage og må derfor ikke få mat av andre da hun trenger spesialfor :) 

Anonymkode: dff0b...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor jeg bor har noen hengt opp en lapp ved postkassene med bilde av pus og beskjed om at pus er glad i kos, men har sart mage og må derfor ikke få mat av andre da hun trenger spesialfor :) 

Anonymkode: dff0b...dff

God idé, og fint at de får henge opp sånn! Tror nok folka her jeg bor er litt for "fine" til at jeg får henge opp sånt... De tåler ikke engang at det i en flytteprosess midlertidig står et kattehus i hjørnet på en carport... 

Anonymkode: 1117c...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heng opp lapper i nabolaget/legg brev i postkasser og heng opp lapp på nærbutikken med bilde og informasjon om hvorfor du ikke ønsker at katten mates av andre. Du kan jo også feste et merke til halsbåndet "ikke mat meg"? Drsom noen leser merket da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper naboene kommer med lapper om at du skal komme og plukke opp dritten etter katta di nå!

Anonymkode: 73b46...fca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, happiest skrev:

Heng opp lapper i nabolaget/legg brev i postkasser og heng opp lapp på nærbutikken med bilde og informasjon om hvorfor du ikke ønsker at katten mates av andre. Du kan jo også feste et merke til halsbåndet "ikke mat meg"? Drsom noen leser merket da...

Les tidligere innlegg :) har bestilt halsbånd.

Anonymkode: 1117c...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...