Gå til innhold

Ny spiller i bilen


KittyKatt

Anbefalte innlegg

Siden fm nettet stenger og jeg er avhengig av musikk i bilen tenkte jeg å bytte spiller til en som har dab, bluetooth og aux. Har sett litt på en fra Kenwood, dpx 7000dab. Vil denne være billigere i sverige enn her? Ligger på ca 2500 her. Skal i en 08 vw passat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, KittyKatt skrev:

Siden fm nettet stenger og jeg er avhengig av musikk i bilen tenkte jeg å bytte spiller til en som har dab, bluetooth og aux. Har sett litt på en fra Kenwood, dpx 7000dab. Vil denne være billigere i sverige enn her? Ligger på ca 2500 her. Skal i en 08 vw passat.

Selv kjøpte jeg en Pioneer, til 1990,- fra Bilradiospesialisten. Fungere helt utmerket. Det er den som heter DEH-X7800DAB jeg kjøpte og satte inn. Nå koster den faktisk 1790,- også😊 Den har også de tilkoblingsmulighetene du er ute etter. Kan og koble til to tlf. Du må uansett ha et adapter for å kunne få satt den inn.

Elektronikk er ikke billigere i Sverige. Det har jeg undersøkt noen ganger. Og skulle skje noe blir det litt kronglete med garantitep om noe skjer, ville jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha en 2-din for å ikke få et stort hull i dashbordet☺ bilradiospesialisten skal ha ca 4000 for spiller, nye ledninger og ramme rundt spilleren. Da må eg installere den selv, skal de gjøre det koster det 1200 kr ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke noe stort hull som ikke dekkes, men et prakrisk rom for å legge småting i. Jeg hadde det med original radio, og det ble samme med nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JanHelge

Handlet topp-modellen til Kenwood forrige uke, veldig ok spiller så er fornøyd med min, installerte den i bilen i går så i dag tenkte jeg at jeg skulle ta meg en liten kjøretur. Hvor det blir aner jeg ikke enda,,,

Lyst til Sverige egentlig, men vet enda ikke om det blir tur dit i dag eller om det blir senere i uken, trolig blir det sverigetur på fredag eller lørdag... I morgen blir det fisking med gutta,,, Fint å kjøre en del nå som jeg har fått installert ny spiller, men har litt jobb igjen med installasjonen, bl.a. må det installeres mikrofon og nye høyttalere må inn i bilen.

Du vil like Kenwood du også er jeg overbevist om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også kjøpte Pioneer til en Camry med original 2 DIN radio. Siden bilen erså sjelden i Norge bestilte jeg hylle og blende fra USA, og materialet er litt forskjellig fra dashbordet ellers. Det plaget meg litt i begynnelsen, men nå ser jeg det ikke så mye lenger.

Anonymkode: b5186...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...