Gå til innhold

Crash Bandicoot


tuppa

Anbefalte innlegg

Andre CB frelste her i gården? Hva syns dere om det nye spillet? Jeg har spilt det gamle på ps3 nå, men når den nylig tok kvelden, så forhåndsbestilte jeg det nyeste på ps4'en til typen min. Jeg er kjempefornøyd!! Synd ikke CTR er der da, men de første spillene er jo som de var nesten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Crash Bandicoot 1 var for vanskelig for meg. :P

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns warped var akkurat som originalspillet, men 1. og 2. spillet var vanskeligere enn jeg husket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tuppa skrev:

Syns warped var akkurat som originalspillet, men 1. og 2. spillet var vanskeligere enn jeg husket!

Var vanskeligere enn jeg husket også, men de jeg har snakket med har sagt det er jeg som husker feil. :P

Synes det er rart at såpass vanskelige spill ble såpass populære.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bare det er utfordrende på en gøy måte, er ikke umulig :) Men jeg har som sagt spilt en del på ps3 før jeg bestilte det nye spillet på ps4, så jeg har spilt de gamle/originale spillene en periode i voksen alder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helfrelst. Det er ikke vanskeligere, det er vi som er tregere! Og husk, før brukte vi bare piltastene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, tuppa skrev:

Syns bare det er utfordrende på en gøy måte, er ikke umulig :) Men jeg har som sagt spilt en del på ps3 før jeg bestilte det nye spillet på ps4, så jeg har spilt de gamle/originale spillene en periode i voksen alder også.

Nei, er ikke umulig og jeg husker  jeg klarte  spillene da jeg var yngre. Selv spilte jeg også serien på Vitaen min så er ikke så lenge siden jeg spilte spillet jeg heller. 

6 minutter siden, HerrMann skrev:

Helfrelst. Det er ikke vanskeligere, det er vi som er tregere! Og husk, før brukte vi bare piltastene.

Ja er kanskje vi som har blitt tregere. I tillegg brukte jeg jo mer tid på hvert spill da jeg var yngre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kira87
31 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Vurderer å kjøpe meg ny maskin bare for å spille det. Har ikke spilt det på mange, mange år. 

Jeg og! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fame skrev:

Synes det er lettere enn det gamle jeg da :P

Jeg suns faktisk også 3-eren var lettere enn den originale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, HerrMann skrev:

Helfrelst. Det er ikke vanskeligere, det er vi som er tregere! Og husk, før brukte vi bare piltastene.

Bruker enda bare piltastene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, visningsnamn skrev:

Er du fortsatt fornøyd?

Jeg gleder meg til å spille det nyeste, men har ikke kjøpt det enda. Elsket Crash Bandicoot og spilte det masse for mange år siden. Det er det første jeg kan huske jeg spilte, (i tillegg til Rayman.) 

Ja, er fortsatt fornøyd! Syns enda 1. og 2. spillet er vanskelig, 3. har jeg 3% igjen av før jeg har rundet hele spillet. CB, Rayman og Spyro var mine store barndomsfavoritter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...