Gå til innhold

Erfaringer fra forumet.


AnonymSjiraff

Anbefalte innlegg

Hadde vært fint om brukere kanskje kunne poste noen erfaringer fra bruken av dette finn en venn forumet. Fant dere vennene dere lette etter, fikk dere bare kontakt med personer dere ikke ble venn med, fikk dere ikke kontakt, osv

Har dere anbefalinger til de som leter etter venner?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest impressa

Jeg er også interessert i erfaringer fra dette! La ut en tråd i går som kanskje er litt utenfor hva som vanligvis postes her så har ikke store forventninger. Men har fått litt tilbakemelding, dessverre bare unge gutter som ikke har lest teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, impressa skrev:

Jeg er også interessert i erfaringer fra dette! La ut en tråd i går som kanskje er litt utenfor hva som vanligvis postes her så har ikke store forventninger. Men har fått litt tilbakemelding, dessverre bare unge gutter som ikke har lest teksten.

 

Takk for tilbakemeldingen angående gutter/menn som svarer uten å ha lest teksten på hva som etterlyses. 

Håper du også kan komme tilbake til tråden min om du får relevante svar eller om tråden din blir helt død. 

Leste tråden din og synes ikke den var så "utenfor" og synes det ser dårlig ut for forumet om man ikke kan rekruttere til en svært populær aktivitet i Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Har lagt ut før men ikke fått mye svar, men når damer legger ut får de flere svar enn når mannlige brukere legger ut :klo: Ser mange tråder fra damer hvor de bare er ute etter venninner, skjønner ikke hvorfor de bare vil ha dame venner. Man kan jo fint være venner med menn

På 13.7.2017 den 9.08, impressa skrev:

Jeg er også interessert i erfaringer fra dette! La ut en tråd i går som kanskje er litt utenfor hva som vanligvis postes her så har ikke store forventninger. Men har fått litt tilbakemelding, dessverre bare unge gutter som ikke har lest teksten.

Er ikke det bare hyggelig å finne en ny venn uavhengig av alder og kjønn? Jeg har selv fått ei nettvenninne som er 49 (Jeg er 25) Synes bare det er hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er passe naiv om man tror at poster på kg fører til gode venneskap.

Velkommen til drømmeland :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, QQbaby skrev:

Man er passe naiv om man tror at poster på kg fører til gode venneskap.

Velkommen til drømmeland :fnise:

Det gjør det, har selv fått meg venner via kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest impressa
4 minutter siden, Winza skrev:

Har lagt ut før men ikke fått mye svar, men når damer legger ut får de flere svar enn når mannlige brukere legger ut :klo: Ser mange tråder fra damer hvor de bare er ute etter venninner, skjønner ikke hvorfor de bare vil ha dame venner. Man kan jo fint være venner med menn

Er ikke det bare hyggelig å finne en ny venn uavhengig av alder og kjønn? Jeg har selv fått ei nettvenninne som er 49 (Jeg er 25) Synes bare det er hyggelig :)

Sikkert bare hyggelig. Men nå søkte jeg en turvenninne denne gangen :)

3 minutter siden, QQbaby skrev:

Man er passe naiv om man tror at poster på kg fører til gode venneskap.

Velkommen til drømmeland :fnise:

Hvorfor? Er det en fasit på hvordan gode vennskap oppstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, impressa skrev:

Sikkert bare hyggelig. Men nå søkte jeg en turvenninne denne gangen :)

Hvorfor? Er det en fasit på hvordan gode vennskap oppstår?

Håper du finner en turvenninne :)

Kult profilbilde btw :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, impressa skrev:

Sikkert bare hyggelig. Men nå søkte jeg en turvenninne denne gangen :)

Hvorfor? Er det en fasit på hvordan gode vennskap oppstår?

Det å chatte med fremmede på nett er ikke hva jeg vil kalle gode vennskap. Gode vennskap er venner du faktisk kan møte i det virkelige liv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte det som i dag er en av mine beste venninner her inne. :) Vi chattet ikke så lenge før vi møttes, og nå møtes vi nesten ukentlig for en kaffe/gåtur/film/et glass vin etc. Sånn ca et halvt år siden vi fikk kontakt, og det var full match :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa
40 minutter siden, QQbaby skrev:

Det å chatte med fremmede på nett er ikke hva jeg vil kalle gode vennskap. Gode vennskap er venner du faktisk kan møte i det virkelige liv.

Det er jo din mening, ikke noe grunn til å kaste rundt seg med nedlatende uttrykk som naiv og drømmeland. 

En av mine beste venninner nå møtte jeg på chat da jeg var femten og det gikk seks år før vi møttes i virkeligheten da vi tilfeldigvis studerte i samme by. Så det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FrkHumle skrev:

Jeg møtte det som i dag er en av mine beste venninner her inne. :) Vi chattet ikke så lenge før vi møttes, og nå møtes vi nesten ukentlig for en kaffe/gåtur/film/et glass vin etc. Sånn ca et halvt år siden vi fikk kontakt, og det var full match :) 

Takk for svar. 

1 time siden, Winza skrev:

Har lagt ut før men ikke fått mye svar, men når damer legger ut får de flere svar enn når mannlige brukere legger ut :klo: 

Ser mange tråder fra damer hvor de bare er ute etter venninner, skjønner ikke hvorfor de bare vil ha dame venner. Man kan jo fint være venner med menn

Takk for svar. 

Endret av AnonymSjiraff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
9 timer siden, QQbaby skrev:

Det å chatte med fremmede på nett er ikke hva jeg vil kalle gode vennskap. Gode vennskap er venner du faktisk kan møte i det virkelige liv.

Gode vennskap er venner man kan prate med om alt mulig, og slike venner har jeg fått via kg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Winza skrev:

Gode vennskap er venner man kan prate med om alt mulig, og slike venner har jeg fått via kg :) 

Det har jeg også Winza, så du har min fulle støtte i din definisjon av vennskap på f.eks. KG :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bestemmer selv om man har fått venner eller ikke. :) 

Virker også som alle i tråden forteller hva slags vennskap de har fått så da har det jo ikke noe å si om man har fått chatte-venner, venner man kan prate med om alt eller om det er venner man møter i virkeligheten. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har fått flere gode venner her inne, så det er absolutt mulig å finne seg venner på KG :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Helena83 skrev:

Jeg har fått flere gode venner her inne, så det er absolutt mulig å finne seg venner på KG :)  

Takk for at du svarer i spørreundersøkelsen min. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...