Gå til innhold

Lillemy's eventyr


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

23 timer siden, maja87 skrev:

Tommel opp for positiv stemning og ståpågiv om dagen 😎👍

😃

1 time siden, lille_frosk skrev:

Vi sover også ofte på forskjellige rom. Best mulig søvn til flest mulig er vårt motto, og det trumfer det romantisk-koselige "legge seg sammen" altså. Hvordan er formen? Og hvordan har nattavvenningen gått?

Vi har ikke delt soverom siden før jul 2016 :fnise: Mannen er bare irriterende all den tid han puster! Og snorker! :hoho:

Vi er fortsatt småforkjølet men virker som det er mikroskopisk over på den siden hvor det blir bedre :nigo: Det er bhg igjen heldigvis. Har jo nesten ikke vært der i år! 

Nattavvenning ble ikke pga sykdom. Så nå er det bare å vente til han er helt frisk så blir det ;) Vil ikke styre med det når han våkner av vondt hoste :( Sta er han også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig med sykdom! Det høres vel til denne årstiden. Her er M syk for andre gang siden han begynte i barnehagen 3. januar. Håper det går fort over for dere :klemmer:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time ute på lekeplassen med mini var det som skulle til for at jeg nå ligger på sofaen med pledd og fryser, verker i bekken/hofter og nedover beina og er sliten. Jeg skulle ønske jeg var frisk og i jobb men det ser virkelig ut som at det er lettere sagt enn gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et sovende barn med omgangssyke på fanget :rodmer: 

Halve bhg er syk så det måtte vel komme. Første bleia kom i går kveld, oppkast i natt og feberen kom nå. Både jeg og mannen føler oss shabby så det blir spennende å se hvordan det utvikler seg :hoho:

Nå er mannen på butikken for å kjøpe hele sjappa! Vi blir vilt sultne og fysne når vi ikke er i form :overrasket: Planen var å ha biff og scampi i kveld! Håper vi orker å gjennomføre :fnise:

 

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, kaffemor skrev:

Biff og scampi?? For en kombo :hoho: 

God bedring til hele gjengen! Omgangssyke er det verste :spy: 

Surf & Turf ;) Var ok. Ikke den mest smaksrike oppskriften...

Vi unnslapp! For nå ihvertfall :hoho:Mini er fortsatt syk med diaré, feber, ekkel hoste og generelt utilpass. Og få/mikroskopiske tissebleier og ibux får bare feberen ned til akkurat ikke feber-nivå. Sutrer likevel så det virker vel ikke helt optimalt :klo: Nekter å spise annet enn meg. Jeg er meget lei amming akkurat nå. Minst en gang i timen og han skal absolutt pille og knipe :daane:Ikke sover han noe særlig lenge på dagen eller kvelden heller :grine:  Blir bedre i morgen kveld når mannen også er hjemme, han har vært hjemme i helgen altså bare ikke i dag. 

Råd til ovennevnte mottas. 

For å snakke om noe positivt så kan jeg nevne at buksa jeg holder på å strikke til han straks er ferdig :nigo: superfornøyd! Blir ikke lenge til neste prosjekt. Han må bare BLI FRISK og holde seg slik. 

 

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surf & Turf er så digg da! Men ikke noe jeg hadde orka å lage hjemme, syns det er travelt å lage spagetti bolognaise. :P  
Men hvilken saus bruker du? 

Og god bedring til Lille, håper han er bedre nå. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Beccy87 skrev:

Surf & Turf er så digg da! Men ikke noe jeg hadde orka å lage hjemme, syns det er travelt å lage spagetti bolognaise. :P  
Men hvilken saus bruker du? 

Og god bedring til Lille, håper han er bedre nå. :hjerte:

Hadde ikke saus til. Brukte en skikkelig dårlig oppskrift fra Rema :(

Takk for det. Nå har vi influensa :hoho:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er vi friske! Bare tett i ørene og noe grums som henger igjen i halsen :nigo:

I dag hadde jeg med meg mini på venninnedate :) Det var digg med en dag utenfor huset for å su det sånn! Selv om det var på et kjøpesenter, "huff, så leit" :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hvordan går det med deg? Nå har jeg lest gjennom denne og den gamle dagboka de, skal si dere har hatt mye å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Diamant20 skrev:

Hvordan går det med deg? Nå har jeg lest gjennom denne og den gamle dagboka de, skal si dere har hatt mye å jobbe med.

Shit! Imponerende :jepp: Hvordan har du klart å komme gjennom alt det skravleriet? :fnise:

Ting går stort sett bedre enn det har gjort på lenge. Mer kommer i ett innlegg senere, akkurat nå må vi nemlig se Blindspot :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte sandaler uten å ha med O for å prøve idag. Vilt mammaliv! :hoho:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2018 den 21.49, LilleMy1989 skrev:

Shit! Imponerende :jepp: Hvordan har du klart å komme gjennom alt det skravleriet? :fnise:

Ting går stort sett bedre enn det har gjort på lenge. Mer kommer i ett innlegg senere, akkurat nå må vi nemlig se Blindspot :nigo:

 

Så bra at det går bedre med dere. Håper dere nyter været:sol:

Endret av Diamant20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Mammalivet

Hei LilleMy :vinke: Har lest dagboka di nå. Fulgte tidligere dagbok av deg også, og husker når du ble gravid med sønnen din 😄 

Hvordan går det med deg nå? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 11.9.2018 den 16.01, Mammalivet skrev:
 

Hei LilleMy :vinke: Har lest dagboka di nå. Fulgte tidligere dagbok av deg også, og husker når du ble gravid med sønnen din 😄 

Hvordan går det med deg nå? :) 

Hei :vinke: Hvem er du? :lur:

Velkommen til å følge her også, i denne slappe, støvete dagboken :hoho:

Jo nå altså! Nå går ting fremover tror jeg. Helsemessig er jeg på stedet hvil pga forkjølelser i evigheten = null trening. Vekten har gått nedover, enn så lenge bare ÷5 kg av 20-25 kg.

Jeg har vært småklar for å gjøre plass til et lite hjerte siden januar-ish og vi hadde nå blitt enige om at vi skulle vurdere temaet/begynne prøvingen på nyåret. Sluttet på ppillen for en mnd siden og begynte å ta folat for å være forberedt og for å gi kroppen en sjans til stabil syklus i tilfelle det tok tid å finne rytmen.

Vel! Min kropp våkner når jeg ikke tar hormoner og jeg var rett i syklus etter pilleslutt! Den våkner også på den måten at jeg kjenner EL og får mer lyst i tiden før :nigo: Derfor ble det plutselig spontant lagt inn aksjer ikveld :hoppendeglad:(sexen var planlagt :fnise: <- anbefales for ekstra piff, seriøst :jepp:) Skulle egentlig gå ned mye mer i vekt, ha trent mer osv men nå ikveld ble det bestemt at skjer det så skjer det :strix:Passer fint at EL er beregnet om 2 dager da :Nikke: Så nå blir det spennende dager! DERSOM jeg blir gravid nå så får jeg termin rundt bursdagen til O... 

God helg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...