Gå til innhold

Lillemy's eventyr


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

PlayStation måtte oppdatere så da ble det tid til kg :hoho:

Laget mangois. Fantastisk godt ble det! Helt genialt og kun 3 ingredienser. 2 poser frossen mango, saften av 1 lime og 1 boks kokosmelk. Nydelig! Og god samvittighet ;)

Blenderen var ikke så happy. Kenwooden tok fyr :angry: Drittgreie som aldri har villet blende det jeg ville blende! Så da var vi kvitt den! :nigo:

Nå sitter jeg og spiser en Big One En taco Real alene. Mannen har vært i byen og drukket litt utepils før han skal spille en pokerturnering. Digg hvis han gidder å vinne slik at vi kan dra på ferie :fnise:

Nå - Netflix :hjerte:

 

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh! Kanskje jeg skal ordne meg mangois isteden for ett lass med sjokolade i kveld! Takk for tips! :lur:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Beccy87 skrev:

Oh! Kanskje jeg skal ordne meg mangois isteden for ett lass med sjokolade i kveld! Takk for tips! :lur:
 

Jeg måtte rette på en skrivefeil. Håper det gikk bra likevel :fnise: Nå minte du meg på at jeg har sjokolade i kjøleskapet... Jeg spiste også smågodt igår altså :hoho: Ikke sånn kjempesunn altså. 

Det ble mangois til frokost siden jeg har glemt å ta opp brød :roll:

...

Igår var vi ute på den nye terrassen til svigers. Plaskebasseng, solkrem og uv-drakt :strix: Det er meldt like fint vær i en uke fremover så håper det blir slik det er spådd :nigo::sol: Vi trenger litt sommer nemlig! I dag vet jeg ikke helt hva vi skal... Kanskje kjøpe større sandkasse til alle lekene jeg har kjøpt? :engel: Litt svak for å kjøpe ting til den lille gutten min :rodmer: Og nå er det ikke plass til lekene i sandkassa... Den er mikroskopisk da, sånn frosk med lokk liksom. Først må mannen våkne, han kom ikke hjem før halv sju i dag tidlig :sjokk:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@frisøren og legger striper :hjerte: Der blir helt fantastisk etter feilklipp forrige gang :roll: Siste gangen jeg gikk til den lokale frisøren det ja. Nå må jeg spare ut så jeg får klippe skikkelig, men i mellomtiden blir det farging for å få liv i det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! Det var fint :nigo: Men en dyr fornøyelse. For striper, hårpaste og en børste endte det på 2000,- Mannen bare :sjokk: når han fant ut hva han betalte :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betaler 2000,- for bare striper 😉 Har langt hår da.. Samboer rister og på hodet, men sånn er det jo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, maja87 skrev:

Jeg betaler 2000,- for bare striper 😉 Har langt hår da.. Samboer rister og på hodet, men sånn er det jo! 

Jeg har "heldigvis" superkort hår så jeg betalte for 1/2 hår:fnise: Men! Så slipper man jo å stripe på nytt der de er så det blir jo billigere neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chandra skrev:

Var sikker på at du hadde lang brunt hår jeg. :laugh:

Jeg hadde det når jeg var gravid :ninja: Klippet meg kort når jeg ikke gadd mer :hoho:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chandra skrev:

Ser den! Hår er ikke lett etter fødsel. :bond: Jeg har ikke stalket deg altså! :fnise:

Jeg hadde ned til korsryggen og måtte flette det hver natt :roll: Njet! 

Klart du har! :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er supernysgjerrig av meg, så hadde jeg funnet en måte hadde jeg sikkert gjort det! :briller: Jeg har alltid ønsket meg så langt hår men det er heltmumulig å få til. Nå er det så vidt over skulderlangt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Chandra skrev:

Jeg er supernysgjerrig av meg, så hadde jeg funnet en måte hadde jeg sikkert gjort det! :briller: Jeg har alltid ønsket meg så langt hår men det er heltmumulig å få til. Nå er det så vidt over skulderlangt. :(

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når du kommer på at det er ny episode av Game of Thrones idag og du bare MÅ springe ned trappa fra soverommet og tar en gledeshoppedans når du kommer ned :hoppendeglad: Før du selvfølgelig oppdaterer kg, henter pepsi og sjoookooolade :hjerte:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Når du kommer på at det er ny episode av Game of Thrones idag og du bare MÅ springe ned trappa fra soverommet og tar en gledeshoppedans når du kommer ned :hoppendeglad: Før du selvfølgelig oppdaterer kg, henter pepsi og sjoookooolade :hjerte:

 

Dagens episode altså... Elsk! 

Du, mener å huske at du vurderte å bli ammehjelper? Ble det noe av? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Sisti skrev:

Dagens episode altså... Elsk! 

Du, mener å huske at du vurderte å bli ammehjelper? Ble det noe av? :nigo:

For en slutt... Men det er en hel uke til neste :grine:

Jo jeg skal jo det... Bare har ikke tid eller energi :roll: Det går treigt men jeg SKAL bli ammehjelper :opplyser: Du er vel det @Sisti?

Så har jeg alltid lyst til å sy, trenger litt tid i sofaen, kjærestetid osv.. ANER IKKE hvordan folk får tid til alt? Og vi er to stykker som er hjemme! :klo: Men vi har blitt late da og vi begge jobber med å slutte med det. Det er jo bare å gjøre det... 

I dag, feks, fikk vi gjort mye:

-Handlet for ca en uke + pantet

-Trent litt + gått tur

- oppsøkt en potensiell arbeidsplass men sjefen hadde ferie enda

-skrevet ut 10 cv'er for å ta med til interessante bedrifter

Jeg gir opp å skrive søknader altså! Får nesten ikke svar engang! :kjefte: Så nå kommer jeg til å kartlegge aktuelle bedrifter i nærområdet, lese meg opp om dem og oppsøke de personlig! Det tror jeg er mer effektivt :jepp:

I morgen skal jeg få sydd ferdig en selebukse og få søkt opp bedrifter. Nemlig. 

Ellers har vi store planer for høsten.

Trening:

Mannen skal begynne på kampsport 2 ganger i uken. Han har meldt seg på noe han drev med tidligere og da har han ikke noe valg, da må han bare møte opp! 

Vi skal prøve å få gått mer tur både sammen og hver for oss. Vi skal også utføre hvert vårt treningsopplegg (medisinsk/behandling) sammen. 

Vi skal lære oss å danse av Youtube hjemme i stua :hjerte: Det er forberedelse til bryllup (og fordi jeg vil danse :fnise:) og skal skje i all hemmelighet en gang i uken. 

Jeg håper å få kommet igang med yoga. Det trenger jeg virkelig. 

Vi må begge ned i vekt og bli i bedre fysisk form. Vi har kroniske smerter begge to og psykiske følger av smerter, selvfølelse og slikt. Dritt. Alt er tungt og travelt. 

Forhold: 

Jobbe hardt med kommunikasjon. Vi snakker plutselig to forskjellige språk. De som er med fra forrige dagbok har kanskje fått med seg at det har vært ett hardt år siden vi fikk barn, av ulike grunner, og alt tilsammen blir veldig mye. Vi misforstår hverandre HELE tiden og snakker feil til hverandre. Jeg tror han sier noe annet enn han sier og han tror jeg er sur når jeg ikke er det og hakking og helvete. Nå er vi veldig obs på det og der virker som det funker :hoppendeglad: Vi er ikke drittsekker liksom :fnise: 

Ha barnevakt for 1.gang :sjokk: Vi har ikke gjort noe alene utenfor huset siden mini kom til... :overrasket: Date :rodmer:

Ble visst langt dette :fnise: Må vel skrive oftere slik at det kommer i porsjoner :hoho:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var mange fine planer da! :yvonne:
Når skal dere gifte dere? 

Jeg digger at du er så åpen om at dere har problemer og at dere kjemper dere igjennom det, synes du er kjempe flink og det virker som dere har en veldig fin plan. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Beccy87 skrev:

Oi, det var mange fine planer da! :yvonne:
Når skal dere gifte dere? 

Jeg digger at du er så åpen om at dere har problemer og at dere kjemper dere igjennom det, synes du er kjempe flink og det virker som dere har en veldig fin plan. :)  

Vi skal gifte oss om noen år :fnise: Det passer liksom aldri... Må være i bedre form, ha god råd og ikke være gravid. Når blir det da?? :hoho: Tro meg, vi trenger lang tid på å lære oss å danse, spesielt når vi skal gjøre det selv. 

Ja! Gleder meg veldig til gjennomføringen :nigo: Det ser jo også mer ut når man skriver det ned enn det egentlig føles ut som? :klo: Det som skjer er jo at vi fyller dagene og kveldene med kvalitetstid og innhold istedenfor å sitte å stirre på hver sin skjerm. Tlf-titting trenger vi ikke å øve mer på liksom, heller det motsatte :flau: Den stjeler så sykt mye tid :( Og jeg vil ikke at O skal vokse opp og huske to foreldre som satt med trynet ned i hver sin tlf :grine: Vi må ta tak! Nok en digresjon. Vi kommer forhåpentligvis til å ha en plan for nesten hver kveld og det føles igrunn ganske bra :jepp: Det blir fort ingenting hvis ikke. 

Takker og bukker for digging. Jeg trenger rett og slett ett utløp. Jeg snakker ikke med noen andre enn Mannen om det, ingen vet det og det er rett og slett fordi jeg ikke har noen som er så nært at det er naturlig. Trist men sant. Vi må kjempe oss gjennom det! Av og til har vi slike dager som før. Og de dagene er helt fantastiske! Vi blir påmint om hvordan vi egentlig brukte å ha det for lenge siden. Vi har rett og slett glemt hvordan det var helt til vi får en sånn dag og bare "Shit! Sånn brukte det å være hele tiden!!! :sjokk: ". Det er deilig å oppleve slike dager men samtidig veldig trist fordi det som regel ikke er slik nå og da merker vi godt hvor mye vi har mistet. Det får meg virkelig til å tenke på hvor lett det er å havne i en sånn situasjon. Man merker nemlig ikke at det har blitt så ille før man husker hvor godt det var ;) Det går så gradvis liksom. Det at vi fant ut hvor mye vi faktisk misforstår hverandre, og har fått satt fokus på det, virker å ha en god effekt. Vi klarer å stoppe opp og tenke på om den andre virkelig mente det slik og spørre hverandre før vi bare antar. Begge har ca null lunte for tiden så det er 0-100 på 0.5 sek. Da hjelper det å klare å stoppe og tenke slik man får på bremsen ;) Merker at jeg blir ganske emosjonell av å skrive dette :icon_frown: Det var ikke slik det skulle bli, og ihvertfall ikke slik det skulle bli etter vi fikk barn :( Vi var veldig knyttet, er jo det enda da, og var nesten ikke fra hverandre før. Vi hadde det kjempegøy! Vi kommer nok tilbake, vi må bare trykke på reset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med telefontrykking er også vi fæle på. Det er et herk, egentlig. Prøver å begrense det, men blir fortsatt en del. Men vi er enige om at nå når han begynner i barnehagen skal vi legge mobilen fra oss på kjøkkenet når vi kommer fra jobb, og den skal ikke frem igjen før etter hans leggetid. Håper vi blir flinke på det. 

Ja, jeg har blitt ammehjelp nå. :) Tar faktisk en del tid det også! Så greit å vente med det til du faktisk har overskudd. Det er jo heldigvis ikke noe man må haste med. 

Lykke til med å få orden på kommunikasjonen deres. Forhold kan være mye jobb, men sånn er det, og forhåpentligvis kommer man sterkere ut av det når man tar det på alvor sånn som dere gjør det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...