Gå til innhold

Er det igjen noen av brukerne fra 2012 og utover?


Havbris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Havbris skrev:

Jeg har hatt en lengre pause fra KG og logget meg på igjen i dag. Men så langt har jeg ikke sett snurten av noen av de som var her fra 2012 og utover. Husker ikke så mange navn, men kjenner de igjen når jeg ser de. 

Jeg er her. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 timer siden, Havbris skrev:

Det samme til deg Arabella! Jeg har det bra etter behandling for brystkreft for et par år siden, og fant ut at det kunne være gøy å hoppe inn her igjen! Godt å se noen av "gamlingene" her:fnise:

Husker jeg så du nevnte en tid tilbake (2 år kanskje) at du hadde vært syk. Hyggelig å høre at du har det bra :) Og ja er ikke så mange gamle travere igjen sammenlignet med bare de siste 2-3 årene. Til og med jeg som bare har vært her siden mars 2014 føler det ikke er så mange fra min tid og før :P Virker som at ganske mange har forlatt kg de siste 2 årene, ikke så rart med tanke på hvor mye negativitet det har vært på kg siste tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her siden 2013 men jeg har alltid holdt en lav profil

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

Har vært her siden 2013 men jeg har alltid holdt en lav profil

:fnise::fnise:

Måtte sjekke hvor lenge jeg har vært her nå. 2010 gitt! Men jeg har bare fjaset og er ikke særlig nevneverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har vært her lenge, men vært litt av og på. Fint at du er tilbake Havbris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Husker jeg så du nevnte en tid tilbake (2 år kanskje) at du hadde vært syk. Hyggelig å høre at du har det bra :) Og ja er ikke så mange gamle travere igjen sammenlignet med bare de siste 2-3 årene. Til og med jeg som bare har vært her siden mars 2014 føler det ikke er så mange fra min tid og før :P Virker som at ganske mange har forlatt kg de siste 2 årene, ikke så rart med tanke på hvor mye negativitet det har vært på kg siste tiden

Har det vært mer negativitet enn tidligere? Hva går det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Havbris skrev:

Jeg har hatt en lengre pause fra KG og logget meg på igjen i dag. Men så langt har jeg ikke sett snurten av noen av de som var her fra 2012 og utover. Husker ikke så mange navn, men kjenner de igjen når jeg ser de. 

*rekke opp hånda*

*skamme meg over at jeg har vært her siden 2010*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
10 minutter siden, Havbris skrev:

Har det vært mer negativitet enn tidligere? Hva går det på?

De siste månedene nå så har det vært mye krangling i diverse tråder hvor ene brukeren påstår menn ikke tilhører kg og andre brukeren påstår at mannlige brukere ikke opplever hets på kg, at bare de kvinnelige gjør det og så bygger det seg opp til store krangler. Tror også anonymbrukerfunksjonen har hatt mye å si, de slo av den funksjon nå nylig på sosial prat delen av forumet og da ble det mye roligere der :)

Hvem er det på profilbildet ditt forresten? Har lurt på det lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

De siste månedene nå så har det vært mye krangling i diverse tråder hvor ene brukeren påstår menn ikke tilhører kg og andre brukeren påstår at mannlige brukere ikke opplever hets på kg, at bare de kvinnelige gjør det og så bygger det seg opp til store krangler. Tror også anonymbrukerfunksjonen har hatt mye å si, de slo av den funksjon nå nylig på sosial prat delen av forumet og da ble det mye roligere der :)

Hvem er det på profilbildet ditt forresten? Har lurt på det lenge :P

OK - mye av den samme lapskausen med andre ord. Profilbildet mitt viser "bohemprinsessen" og malerinnen Oda Lasson Krohg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker deg, men du husker nok ikke meg- går litt stille i dørene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Havbris skrev:

Jeg har hatt en lengre pause fra KG og logget meg på igjen i dag. Men så langt har jeg ikke sett snurten av noen av de som var her fra 2012 og utover. Husker ikke så mange navn, men kjenner de igjen når jeg ser de. 

Hei hei hei :nordvesta: jeg husker deg..

 

har vært her fra 2004 og titter da innom ennå.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei! Jeg er her enda! Var ikke klar over hvor lenge jeg har vært medlem her før jeg så denne posten! 😂 Shitt så tiden flyr! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har ikke vært her såpass lenge, men liker å bla gjennom gamle tråder og se på gamle brukere så lagrer denne tråden i mine innlegg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker deg også! :) Kom hit for første gang i 2003 eller noe, var her en stund og hadde så en laaaang pause før jeg kom tilbake i 2015. Hadde et brukernavn jeg ikke husker, men skrev mye som gjest da det gikk an. Fælt at du har hatt kreft, men godt du har det bra nå etter behandling. 

Velkommen tilbake! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...