Gå til innhold

Er rattet på nye volvoer laget av dildoer?


ajarRun

Anbefalte innlegg

Det driver å vibrerer i hytt og pine.

Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil ha vibratorer inni rattet. Sitter virkelig damer å onanerer med bilrattet mens de kjører?

Håpløst bilmerke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik går det når det blir kjøpt rotemerker, skaff deg BMW 👍

Anonymkode: adfda...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre at rattet vibrerer, enn hele bilen. Hold deg til Volvo.

Anonymkode: 75c12...06f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få balansert dekkene dine, du. Og slutt å lage tulletråder.

Anonymkode: fa1ba...fd1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta bilen på verkstedet. Ringer det ikke noen klokker hos deg?

Anonymkode: 12acd...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta bilen på verkstedet. Ringer det ikke noen klokker hos deg?

Anonymkode: 12acd...706

I nye volvoer er det varsling som sier i fra når du krysser en stripe uten å blinke først. Da kommer det enten en høy dingding lyd i kupeen, eller rattet vibrerer som pokker. Du kan ikke skru av begge, så må velge en av delene.

Skal sies at jeg ikke har bil, men har fått dette nøye forklart av pappa :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du så mye idiotisk? Rister det i rattet, så er det noe galt med bilen enten det er Volvo eller noe annet, og det vet du helt utmerket godt selv også. 

Anonymkode: ae466...a38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt er det for å advare om at du er i ferd med å krysse stripa. Skjønner tanken, men jeg deaktiverte det på min da det til slutt ble et irritasjonsmoment. Kommer sikkert til å sparke meg selv bak den dagen jeg kollirderer som følge av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2017 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Få balansert dekkene dine, du. Og slutt å lage tulletråder.

Anonymkode: fa1ba...fd1

Dekkene mine er balansert. Rattet har innebygd vibrasjon som utløses av at man kjører fornuftig.

På 12.7.2017 den 14.42, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du så mye idiotisk? Rister det i rattet, så er det noe galt med bilen enten det er Volvo eller noe annet, og det vet du helt utmerket godt selv også. 

Anonymkode: ae466...a38

Jeg er helt enig i at det er noe alvorlig galt med Volvoer. Aldri mer svensk bil!

6 minutter siden, Dodge skrev:

Hvilken modell er det du ikke liker?

V40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden tråden legger opp til at enten TS, eller Volvos designere av sikkerhetssystemer, er koko, så blir svaret mitt fjernet om jeg skriver hvem jeg mener er den som er på jordet her :skratte:

 

Anonymkode: c3a15...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moderne biler blir mer og mer designet for folk som ikke kan å kjøre bil. Volvo er jo et merke som foretrekkes av kvinner, så ikke overraskende at de drar dette til et nytt nivå. Hvor sikre er disse nye sikkerhetsfunksjonene? Klart du våkner kanskje om det vibrerer i rattet når du krysser linjen uforvarende, men er du så søvnig eller uoppmerksom bør du ikke sitte bak rattet, og klarer du ikke den vurderingen, bør du ikke ha lappen. For alle andre er vibreringen og lydene faktorer som tar oppmerksomheten bort fra veien og kjøringen. Derfor slår erfarne sjåfører alt dette av.

Sikkerhetsfunksjonene gjør bilen mindre sikker å kjøre for mennesker. Teknologien blir nå bare testet med tanke på selvkjørende biler i fremtiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 11.7.2017 den 20.05, amativeReflection skrev:

Det driver å vibrerer i hytt og pine.

Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil ha vibratorer inni rattet. Sitter virkelig damer å onanerer med bilrattet mens de kjører?

Håpløst bilmerke...

Selvfølgelig, det er da noe alle vet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...