Gå til innhold

Til deg som vil leve sunt....hva spiser du på flyplasser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja for det holder jo lenge. 

Anonymkode: 58176...ceb

Hvertfall til man kommer fram dit man skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.7.2017 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Er ikke mulig å få kjøpe noe sunt....vil også helst unngå hvetemel. Er ikke hysterisk på noen måte,men legger veldig lett på meg av drittmat.

Anonymkode: 04b2e...670

Løsningen er medbragt og sunn mat: Lag eggerøre med laks hjemme kvelden før og pakk det inn.

Anonymkode: 1bc2d...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann....jeg er ts. På vei til reisemålet gikk dette kjempefint,hadde med meg nøtteblanding,brødskiver med peanøttsmør,banan,mørk sjokolade o.l. MEN; da jeg skulle hjem og jeg mellomlanda på Gardermoen etter ei lang reise....og måtte vente i seks timer på Gardermoen kom problemet. Ihjelsulten enda jeg opp med dette: grov baguett med egg,grovt rundtstk med ost og skinke på starbucks,skyr,en smil, to små potetgull,banan.....blir jo aldri mett av sånn småspising. Kjøpte sikkert mat for over 300....jaja,nå er det tilbake til hverdagen:::))))

Anonymkode: 04b2e...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2017 den 11.44, Blondie65 skrev:

Mener du at jeg skal smøre matpakke kl 5 om morgenen så jeg kan spise den kl 18-20 om kvelden på vei hjem med fly? Det er selvsagt hjem fra møte som er problemet. Og vente med å spise er gjerne ikke en mulighet når man er sulten i 17-18 tiden og ikke er hjemme før 21-22.

Hvor bor du i landet og i hvilken by er disse møtene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
11 minutter siden, happiest skrev:

Hvor bor du i landet og i hvilken by er disse møtene?

Jeg bor i Bergen. Møter kan være hvor som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blondie65 skrev:

Jeg bor i Bergen. Møter kan være hvor som helst.

Hvis det er i Norge, så tar jo ikke de fleste fly så lang tid. Da er det jo mulig å kjøpe noe i en butikk/kiosk i nærheten av møtene (i en pause?) eller på vei til flyplassen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65
Akkurat nå, happiest skrev:

Hvis det er i Norge, så tar jo ikke de fleste fly så lang tid. Da er det jo mulig å kjøpe noe i en butikk/kiosk i nærheten av møtene (i en pause?) eller på vei til flyplassen😊

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du ikke tror meg når jeg sier at det ikke finnes kiosker og butikker i nærheten over alt.

Eksempel 1: Møte hele uken. Ingen kiosk i nærheten av møtestedet - blir kjørt til Flytoget. Gikk rett på toget.

Eksempel 2: Møte over flere dager. Her er det heller ikke kiosk i nærheten av møtestedet  - blir kjørt til flyplassen på et lite tettsted i Norge. Ingen stopp for butikk på veien.

Eksempel 3: Møte hele dagen - tar flytoget sammen med andre som også deltok på møtet fra Oslo S. Ikke tid til kiosk på veien.

I disse tilfellene spiser jeg gjerne flyplassmaten som finnes på Gardermoen. En del av de flyplassene Widerøe betjener har kun salgsautomater. Jeg overlever på dem også - men MATPAKKE, som var mitt poeng - er uaktuelt i disse tilfellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...